UZ Gent - Dr. Weyers



Plaats reactie
Nessatje
Berichten: 385
Lid geworden op: 5 juni 2011, 20:00

UZ Gent - Dr. Weyers

Bericht door Nessatje » 20 december 2011, 20:30

Hallo!

Ben hier al even mee aan het 'schrijven' op het forum.
Even een ander vraagje: ivm endometriose mogen wij nu TP van cryo's in natuurlijke cyclus nog doen. Als dit toch niet zou lukken, 3 maanden alles terug stilleggen met decapeptyl. (Dit in het kort uitgelegd)
Als dit het geval is, zou ik graag bij iemand anders gaan voor tweede opinie.
Mijn gynea raadde me aan: Dr. Weyers in UZ Gent ofwel Leuven (maar daar heb je natuurlijk die wachttijden).
Heb wat schrik dat ze dan te veel gaan focussen op endo en minder op kinderwens. Weet het niet echt.
Iemand ervaringen met Dr. Weyers ivm IVF / ICSI of endometriose?

Bedankt! Vele groetjes!

evaernewijck
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 juli 2011, 11:36

Bericht door evaernewijck » 30 december 2011, 14:48

Heb geen ervaring met dr Wevers. Na 4 operaties in AZ St-Lucas in Gent hebben ze mij doorgestuurd naar Leuven. Ben nu nog aan het herstellen van mijn operatie in Leuven maar ik heb er geen spijt van dat ik zolang gewacht heb. Heb het gevoel dat de endo eindelijk eens volledig verwijderd is. Je moet maar laten weten wat je wil weten over endometriose. Jammer genoeg heb ik er al veel ervaring in.

Cientje
Berichten: 63
Lid geworden op: 6 februari 2007, 19:32

Bericht door Cientje » 5 januari 2012, 12:25

Nessatje ik heb endometriose in de 4 de graad (met vergroeiingen aan de darmen). De 1 ste keer ben ik geopereerd in het regionale ziekenhuis en heb er eigenlijk spijt van dat we toen al niet in het UZ zaten.

Wij zijn dan doorgestuurd naar het UZ Gent voor onze IVF's (bij Prof. De Sutter). Bij de 2 de IVF hebben ze vocht gevonden in mijn eileiders. De pu is doorgegaan maar ze hadden ons direct verwittigd dat de kans dat het lukte maar de helft meer was van anders. Deze was negatief en de eileiders moesten toen weggenomen worden. Ik had de keuze terug gaan van waar ik kwam of mij daar laten opereren. Ik heb toen gekozen om het daar te laten doen en dit was door Dr. Weyers. Ik ben wel content van hem en voel er mij ook wel op mijn gemak bij, want ben toen bij hem gebleven bij de gelukte poging ook. Spijtig genoeg gaat hij zich nu enkel nog bezig houden met problemen en geen bevallingen meer doen (want ben zwanger nu van een brusje - terug met IVF).

Nessatje
Berichten: 385
Lid geworden op: 5 juni 2011, 20:00

Bericht door Nessatje » 5 januari 2012, 19:15

Dankjewel Cientje!
Toch altijd goed om es van iemand een ervaring te horen.
Ik zal waarschijnlijk eerst op gesprek gaan naar Leuven, zien wat dat geeft.
Anders maak ik toch nog afspraak bij Dr. Weyers.
Proficiat met je tweede zwangerschap! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten