Endo en pil doornemen



Plaats reactie
evaernewijck
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 juli 2011, 11:36

Endo en pil doornemen

Bericht door evaernewijck » 30 april 2012, 13:43

Ik moest van de gyn mijn pil doornemen. Ik heb ze van september tot mijn operatie eind november zonder problemen kunnen doornemen. Daarna tot eind maart. De gyn had gezegd van enkel als er een bloeding was te stoppen omdat de endo bij mij heel snel terug keert. Iedere menstruatie kan een cyste van 10 cm veroorzaken.
Mijn probleem is nu dat ik nu terug bloed begin te verliezen en mijn tweede strip is nog niet eens ten einde. Zou ik nu terug stoppen. Wat wil zeggen een week niet uit mijn bed kunnen van de pijn of zou ik de pil blijven doornemen?

Kelly N.
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 januari 2008, 13:04

Bericht door Kelly N. » 4 mei 2012, 11:53

Ik neem sinds begin oktober Lutenyl (constant doornemen). De eerste 2 maanden had ik soms last van doorbraakbloedingen, maar de gyn raadde aan om toch niet te stoppen. Ik mag nl. ook geen menstruaties hebben.

Bel anders eens naar je gyn of secretariaat dr. Meuleman?

endometriose
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 juli 2011, 21:59

Bericht door endometriose » 5 mei 2012, 9:42

Ik heb gedurende een periode van 6 maand ook de pil moeten blijven doornemen voor de start van mijn operatie. Ik heb toen een eenmalige bloeding gehad en ben de pil blijven doornemen.

evaernewijck
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 juli 2011, 11:36

Bericht door evaernewijck » 5 mei 2012, 13:30

Kelly N: Heb gebeld, moet stoppen omdat ik hevige buikkrampen heb en bloedverlies zoals een gewone menstruatie. Volgende keer moet ik gewoon blijven doornemen. Mag ook geen menstruaties meer hebben.

Kelly N.
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 januari 2008, 13:04

Bericht door Kelly N. » 7 mei 2012, 8:18

Hopelijk stopt de bloeding snel en zijn die buikkrampen vlug over.
Veel beterschap!

evaernewijck
Berichten: 59
Lid geworden op: 11 juli 2011, 11:36

Bericht door evaernewijck » 7 mei 2012, 12:59

Buikkrampen zijn over wel nog hevige hoofdpijn. Vanaf juli krijg ik een spiraal bij de pil. Mag niet eerder omdat mijn grote operatie nog maar van eind november geleden is en ze wil dat mijn baarmoeder zeker voldoende herstelt is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten