ervaringen operatie endometriose Imeldaziekenhuis Bonheiden



Plaats reactie
sallybuelens
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 augustus 2012, 14:09

ervaringen operatie endometriose Imeldaziekenhuis Bonheiden

Bericht door sallybuelens » 22 augustus 2012, 14:14

Hallo,

is er iemand die ook een operatie voor endo ondergaan heeft in het imeldaziekenhuis en die graag ervaringen wil delen (zowel pos als neg ;-)) ik word 14 sept geopereerd door Dr. Baeckelandt voor endo aan linkereileider en darm.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacies

Mvg

sallybuelens
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 augustus 2012, 14:09

Bericht door sallybuelens » 24 augustus 2012, 14:39

Of iemand die gewoon ervaringen wil delen is ook goed :D

Flowertje
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 februari 2010, 14:11

Bericht door Flowertje » 25 augustus 2012, 16:56

Hoi Sally

Ik heb in Leuven een operatie gehad voor endo. De operatie zelf viel mee, enkel de revalidatie had ik wat onderschat. Ik ben toch een 3 weken out geweest... Enorm veel pijn had ik niet, maar ik nam genoeg pijnstillers zodat de pijn ook niet kan doorkomen. Ik ben 1 week 'onder' geslapen omdat ik de trap niet op kon en verder constant plat gelegen. Enkel om naar't toilet te gaan opgestaan. De eerste dagen was ik ferm duizelig, dus was er telkens iemand bij mij...
Véél succes!

endometriose
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 juli 2011, 21:59

Bericht door endometriose » 28 augustus 2012, 14:05

Hey Sally

Ik werd geopereerd in het Saint Luc ziekenhuis en al bij al is alles goed meegevallen hoor. Had grote cyste op eierstok dan ook thv darm, op buikvlies... Ze hebben alles kunnen verwijderen en mijn herstel is vlot gegaan. Op donderdag geopereerd en zaterdag naar huis. Het zwaarste was de dag na de operatie. Ik had vooral last van mijn schouders en ademhaling. Voor de laparascopie brengen ze lucht in jouw lichaam om meer werkruimte te hebben. Na de operatie blijft er steeds een deel aanwezig en dat vestigt zich dan op het niveau van de schouders. Had daar wel wat pijn van. Toen ik thuis was heb ik het rustig aan gedaan en gerust, maar van pijn was er niet echt sprake. Heb ook slechts in het ziekenhuis pijnstilling gehanteerd. Een maal thuis misschien nog 1 dag ingenomen. Bij mij is het dus goed meegevallen, maar denk dat dat inderdaad kan variëren van persoon tot persoon.

Amysk
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 maart 2019, 11:33

Re: ervaringen operatie endometriose Imeldaziekenhuis Bonheiden

Bericht door Amysk » 7 maart 2019, 16:01

Hello,
Mijn nederlands is niet zoo goed. Ik zou informatie kregen over jou ervaring met st luc. Wie heeft jou operatie gedaan? St luc is close for me.. n leuven has long waiting list. Should i wait for leauven or St luc is good too?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten