is de endo terug?



Plaats reactie
Pinguin
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 april 2012, 17:01

is de endo terug?

Bericht door Pinguin » 2 september 2012, 17:49

Dag iedereen,

Ik ben midden april 2012 geopereerd in Gasthuisberg aan endo type 4. Nu zijn we inmiddels 4,5 maanden verder. Al die tijd heb ik de nuvaring gebruikt zonder ringvrije week, behalve één keer halverwege. Toen had ik enorm veel pijn bij de bloeding, maar volgens het ziekenhuis was dat normaal zo kort na de operatie.

Maar nu maak ik me toch wat zorgen: ik gebruik die ring nu constant en laat dus geen bloeding doorkomen, maar toch heb ik al enkele dagen pijn. En die wordt dagelijks erger. Steken in m'n onderbuik die uitstralen naar mijn benen. Die pijn komt me erg bekend voor want die had ik ook voor m'n operatie. Er is niks anders mis (geen maagontsteking of zo) en ik herken de pijn echt als typische endo-pijn.

Kan het zijn dat de endo terug gekomen is? Of maak ik me zorgen om niks?
Ik hoop dat het niks is en dat iedereen nu gaan zeggen dat ik gewoon overbezorgd ben :D

Groetjes!

Flowertje
Berichten: 98
Lid geworden op: 12 februari 2010, 14:11

Bericht door Flowertje » 4 september 2012, 18:28

Misschien is het wel handig om wel eens een stopweek in te lassen met je nuvaring? Ok, dan krijg je bloedingen, waardoor endo kan groeien, maar geen stopweek inlassen voor lange tijd lijkt me ook niet ideaal. Wat zegt GHB daarover?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten