Zoladex behandeling na laposorscopie



lientje88
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 januari 2013, 22:26

Bericht door lientje88 » 13 februari 2013, 22:14

hallo,
het was de eerste week van december, de precieze datum weet ik niet meer, ik kan dit wel eens navragen bij mijn mama, want zij hield al mijn afspraken goed bij aangezien ik daar soms een beetje slordig in was :shock: mijn laatste spuit zou bijna 9weken geleden zijn.. het valt allemaal redelijk mee, ik heb wel pijn enzo, maar niet meer of minder dan vroeger.
ivm de ovulatietesten, is er een specifiek merk die jullie al hebben gebruikt waar jullie content van waren? ik heb er vroeger al eens gebruikt, maar van een goedkoper merk, en vond niet dat die zo duidelijk waren.. danku voor alle steun, we leven soms in zo'n danige onzekerheid, dat het wel goed doet om hier je hart eens uit te storten!! ik hoop natuurlijk mee met jullie dat jullie binnenkort goed nieuws krijgen! groetjes

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 13 februari 2013, 22:27

Hallo lientje
Als je de ovulatie testen neemt van clear blue die zijn het duidelijkst als er niks aan de hand is staat er een rondje anders een smiley ze zijn wel wat duurder maar is wel het beste af te lezen .. Groetjes

sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

Bericht door sandra77 » 14 februari 2013, 19:56

Lientje,

ik heb ovulatiestesten van sensitest via internet gekocht, die zijn goedkoop en goed.

weet je de exacte datum van je laatte spuit?

lientje88
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 januari 2013, 22:26

Bericht door lientje88 » 15 februari 2013, 18:48

mijn laatste spuit was 4december..
en moet ik die eerste test doen de 10de dag van mn maandstonden?

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 17 februari 2013, 21:07

Hoi Sandra
Hoe gaat het nu met jou ? Merk je al andere dingen ?


Lientje,
Bij een cyclus van 28 dagen is je eisprong ongeveer 10 dagen na je laatste menstruatie dus zou je 7 - 8 dagen na je laatste menstruatie beginnen met ovulatie testen

lientje88
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 januari 2013, 22:26

Bericht door lientje88 » 18 februari 2013, 20:30

ik heb nog nooit een regelmatige cyclus gehad, ik zal dus morgen een eerste test doen, hopelijk ben ik dan niet te laat..

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 18 februari 2013, 20:37

Wat is ongeveer de gemiddelde lengte van je cyclus of zit er te veel verschil in ?

maui78
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 maart 2012, 10:25

Re: Zoladex behandeling na laposorscopie

Bericht door maui78 » 19 februari 2013, 8:37

sandra77 schreef:Na mijn Laposoroscopie moet ik een Zoladex kuur volgen. Dit brengt me in een soort van menopauze en kan de endokimen verder reduceren.

Ik heb nu mijn 3 spuit Zoladex gehad en hopelijk de laatsste!
Weet er iemand wanneer ik mijn eerste eisprong krijg na de laatste Zoladex spuit?
Hier ook 3 maand zoladex gekregen...Heb jij ook zoveel bijwerkingen gehad? Hier endometriose al terug 5 weken na operatie desondanks zoladex...
Nu raad vragen bij andere dokter...
Na mijn zoladex hebben ze direct opgestart met suprefact om zogezegd mijn regels niet te krijgen...Wat bleek na twee weken snuiven, dat er toch een follikel klaar zat dus regels moesten moesten eerst komen, dat deden ze niet...dus follikel moeten aanprikken en twee dagen nadien...regels...
Denk dat het bij iedereen verschillend ligt!

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 20 februari 2013, 22:19

Ik denk ook wel dat het bij iedereen verschillend is .. Ik heb 7 maanden zoladex gehad ook heel veel last van bij werkingen vooral de opvliegers en stemmings wisselingen .. Maar heb nog steeds de zelfde klachten als voor de zoladex

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 26 februari 2013, 10:40

Hallo dames,
hoe gaat het allemaal met jullie? is er al nieuws.. ik heb gistere avond tot heel laat in het ziekenhuis gezeten.. nu blijkt dat ik nog maar 25 % kans heb om snel zwanger te worden.. daarna nemen de procenten iedere maand af..

sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

Bericht door sandra77 » 27 februari 2013, 22:54

Marisa92 schreef:Hallo dames,
hoe gaat het allemaal met jullie? is er al nieuws.. ik heb gistere avond tot heel laat in het ziekenhuis gezeten.. nu blijkt dat ik nog maar 25 % kans heb om snel zwanger te worden.. daarna nemen de procenten iedere maand af..
Dag Marisa,

Dat je dan snel zwanger geraakt. Mag ik vragen hoe oud je bent..,

Ik was aan het wachten voor menstruatie na de zoladex. Maar ik was met krampen bij de gynecoloog, , verassing er staat een eitje klaar op te springen. dus na 75 dagen na laatste spuit is mijn eisprong daaar, nog net op tijd om een IUI te doen... spannend he...

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 28 februari 2013, 0:09

Heey Sandra ,
Wat spannend allemaal voor jullie ! Ook echt geluk dat de timing zo goed is haha
Hoop echt dat je snel in verwachting bent !

En ik ben nog pas 20 ....

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 7 maart 2013, 13:55

hoi hoi ..
hoe gaat het nu allemaal met jullie ??
is er al nieuws?

groetjess

sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

Bericht door sandra77 » 7 maart 2013, 19:47

Hoi

Ik was aan het wachten voor mijn menstuatie na de laatste zoladex spuit. ik had hevige krampen en ben rond dag 71 naar de gyne geweesd, de gyne stelde vast dat er een eisprong ging komen, dan hebben ze na een bloedttest iui gedaan, dus ik heb een iui gehad in mijn naturrlijke cyclus, sneller iui gehad dan verwacht ... en ben nu een week later, nog een week wachten en dan kan ik testen...

wachten duurt wel lang

en hoe gaat het met jullie.

Je bent pas 20 en toch moet je dringend zwanger worden van de gynecoloog, wat is je probleem juist?, welke testen heb je allemaal laten doen?

Marisa92 schreef:hoi hoi ..
hoe gaat het nu allemaal met jullie ??
is er al nieuws?

groetjess

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 15 maart 2013, 10:58

hoii sandra
heb je al een test gedaan ?? ben echt nieuwsgierig haha

en ik moet proberen om heel snel zwanger te worden omdat endo op hele rare plek zit. ze durven ook niet te opereren omdat er een hele grote kans is dat ze dan wat beschadigen en ik dan helemaal geen kinderen meer kan krijgen. heb nu 7 maande zoladex er op zitten en bij laatste controle bezoek bleek dat endo er nog steeds zat... en heb altijd met alles doorbraakbloedingen gehad 4 soorten pil, spiraal en al die rot zooi
en nu we op mijn menstruatie aan het wachten zijn komt er niks.. endo blijft groeien de kans om binnen 6 maanden in verwachting te zijn is 25 % daarna nemen de procenten iedere maand af.. maar ja nu maar hopen dat me menstruatie snel komt !!

en hoop snel wat van je te horen ( hoe het met testen is ) ben echt benieuwd !! hoop dat je heel snel zwanger bent.. SUCCESS !! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten