Zoladex behandeling na laposorscopie



sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

Bericht door sandra77 » 18 maart 2013, 18:57

Hoi Marisa,
Neen ik ben niet zwanger, de menstruatie kwam zelfs eerder dan verwacht, ik denk dat de iui te laat was...
Ik had de eisprong de avond voor de iui gevoeld...
Ik heb nu op dag 4 van men menstruatie bloed laten nemen via de huisarts... de FSH is te hoog:(, morgen moet ik nog naar ziekenhuis voor echo voor eventueel iui... en met jouw,
alles ok?

Marisa92 schreef:hoii sandra
heb je al een test gedaan ?? ben echt nieuwsgierig haha

en ik moet proberen om heel snel zwanger te worden omdat endo op hele rare plek zit. ze durven ook niet te opereren omdat er een hele grote kans is dat ze dan wat beschadigen en ik dan helemaal geen kinderen meer kan krijgen. heb nu 7 maande zoladex er op zitten en bij laatste controle bezoek bleek dat endo er nog steeds zat... en heb altijd met alles doorbraakbloedingen gehad 4 soorten pil, spiraal en al die rot zooi
en nu we op mijn menstruatie aan het wachten zijn komt er niks.. endo blijft groeien de kans om binnen 6 maanden in verwachting te zijn is 25 % daarna nemen de procenten iedere maand af.. maar ja nu maar hopen dat me menstruatie snel komt !!

en hoop snel wat van je te horen ( hoe het met testen is ) ben echt benieuwd !! hoop dat je heel snel zwanger bent.. SUCCESS !! :D

Marisa92
Berichten: 18
Lid geworden op: 3 februari 2013, 12:05

Bericht door Marisa92 » 25 maart 2013, 21:19

Hoi Sandra heb je al nieuws ? Ik heb nog steeds niks laatste injectie is in middels 21 weken geleden Pff .. En zolang ik geen menstr heb kunnen ze er niks mee..

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Zoladex behandeling na laposorscopie

Bericht door weetje81 » 7 oktober 2014, 10:16

Hier wil ik toch ook even mijn ei kwijt. Op 23 april 2014 had ik een laparascopie voor mijn endometriose (2e keer al).
Ik had ook totaal geen symptomen maar was blijkbaar toch zware endo. Op 27mei kreeg ik mijn 1e Zoladex spuit, dan de 27e juni en opnieuw op 27 juli. Dat was de laatste. Ondertussen zijn we 2 maand verder en heb ik mijn maandstonden nog altijd niet gehad. Ik deed vorige week een zwangerschapstest en was negatief. Ik vraag mij af hoelang het nog zal duren.
Ik heb wel al een tijdje, zo nu en dan, krampen alsof ik mijn regels moet krijgen. Ik hoop dat ze snel doorkomen, dat we opnieuw kunnen starten met ICSI.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Valaki
Berichten: 508
Lid geworden op: 28 mei 2013, 16:21

Re: Zoladex behandeling na laposorscopie

Bericht door Valaki » 8 oktober 2014, 11:46

weetje81 schreef:Hier wil ik toch ook even mijn ei kwijt. Op 23 april 2014 had ik een laparascopie voor mijn endometriose (2e keer al).
Ik had ook totaal geen symptomen maar was blijkbaar toch zware endo. Op 27mei kreeg ik mijn 1e Zoladex spuit, dan de 27e juni en opnieuw op 27 juli. Dat was de laatste. Ondertussen zijn we 2 maand verder en heb ik mijn maandstonden nog altijd niet gehad. Ik deed vorige week een zwangerschapstest en was negatief. Ik vraag mij af hoelang het nog zal duren.
Ik heb wel al een tijdje, zo nu en dan, krampen alsof ik mijn regels moet krijgen. Ik hoop dat ze snel doorkomen, dat we opnieuw kunnen starten met ICSI.
Waarom moet jij wachten op het doorkomen van je regels? Ik heb in dezelfde periode zoladex gehad, en moest van de gyne gewoon 10 dagen na de laatste spuit zoladex starten met de ivf-stimulatie. Mijn eerste regels na de zoladex zijn dus pas van na de icsi-poging.
Magische icsi 6!

If you don't believe in miracles
Perhaps you have forgotten you are one

Whoepie
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 december 2014, 9:15

Re: Zoladex behandeling na laposorscopie

Bericht door Whoepie » 16 december 2014, 9:29

Hallo,

Wij zijn al bijna 3 jaar bezig om onze grootste wens te verwezenlijken. Ik was sowieso een heel onregelmatige cyclus. na een klein jaar zijn wij in Kortrijk terechtgekomen... Heb toen heel wat hormonen moeten inspuiten en allerhande onderzoeken moeten doorstaan... 1 maal werd er inseminatie gedaan de andere keren had ik ofwel teveel eitjes of net het omgekeerde. Het voelde aan alsof ik terplaatste stond te stappen. Deze zomervakantie maakte ik de overstap naar aalter. Daar kreeg ik na 1 bezoek te horen dat ik een actieve vorm van endo heb en daarbovenop zou pcos ook aanwezig zijn. Eind september onderging ik een laprascopie in Palfijn. Vandaag krijg ik mijn laatste inspuiting met zoladex en zou ik mijn schema meekrijgen. kan je na een behandeling van 3 maand zoladex onmiddellijk beginnen met voorbereiding ivf? Of moet de zoladex eerst uitgewerkt zijn?

Hopelijk kan iemand hier een antwoord op geven...

Margot_80
Berichten: 258
Lid geworden op: 23 mei 2013, 13:32

Re: Zoladex behandeling na laposorscopie

Bericht door Margot_80 » 17 december 2014, 13:47

@whoepie: je start meteen na die 3 maand hoor. Er is zelfs iemand op forum die dan meteen zwanger geworden is van die poging, en als ik juist ben, van een tweeling zelfs.

Sterkte in de wachtperiode. Voor mij viel de zoladex goed mee. Beetje opvliegers gehad.
zwanger na icsi 5 (jette) .. Twins bevallen mei 15. Nu zwanger van brusje = 2e cryo tp van icsi 5.

Whoepie
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 december 2014, 9:15

Re: Zoladex behandeling na laposorscopie

Bericht door Whoepie » 17 december 2014, 22:19

Ik kan ook niet klagen van de nevenwerkingen van zoladex. Bij mij bleef het ook enkele opvliegers per dag. Gisteren laatste inspuiting en deze vakantie kan ik idd al starten met menopur. Ook hier denk ik dat de nevenwerkingen niet talrijk aanwezig zullen zijn aangezien ik dit reeds een jaar gehad heb vooraleer ik mijn overstap deed naar Aalter, had dit al veel eerder moeten doen. Wat wij in dat half jaar wijzer zijn geworden van wat er juist allemaal aan de hand is... Was ik waarschijnlijk nog steeds niet te weten gekomen in Kortrijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten