Endo en linidol - fertility



Plaats reactie
Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

Endo en linidol - fertility

Bericht door Soerke » 4 april 2013, 10:22

hallo dames

Heeft er iemand ervaring met het nemen van Linidol, een natuurlijk product dat de oestrogeenbalans terug moet regelen? Ik heb het aangeraden gekregen via Gabriël Devriendt. Hij is verbonden aan de unief van Gent en werkt al meer dan 10 jaar met deze producten. Na 3 maanden moet ik dan fertility nemen om de kwaliteit van mijn cellen te optimaliseren. Wij zitten al 5 jaar in het willenzwangerworden-verhaal, 2 operaties in Leuven achter de rug en 1 ivf met 3 terugplaatsingen. De 3de staat nog gepland in mei. Volgens dr Devriendt zou ik toch natuurlijk kunnen zwanger worden, als ik de oorzaak van mijn endo aanpak.

Wat denken jullie?

groetjes
Soerke

fee
Berichten: 1470
Lid geworden op: 20 september 2009, 15:23

Bericht door fee » 8 april 2013, 16:55

Hallo Soerke,

Nee geen ervaring met Linidol, maar het lijkt me het proberen waard.
Persoonlijk zou ik verder met IVF gaan en tussen de behandelingen er 'natuurlijk' proberen voor te gaan.

Waarom al 2 endo operaties? Komt de endo zo snel terug?

Groetjes

Soerke
Berichten: 53
Lid geworden op: 9 oktober 2009, 19:42

Bericht door Soerke » 14 april 2013, 1:35

Ja, blijkbaar, maar ik ben ervan overtuigd dat dit deels door de ivf komt... dus ik vind het wat dubbel... momenteel ben ik geneigd om de ivf even on hold te zetten...

Mijn eerste endo operatie was in april 2011, na anderhalf jaar wachten, in Leuven en nu mijn tweede in maart 2013, ook in Leuven.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten