Asherman



Plaats reactie
Loefy
Berichten: 8
Lid geworden op: 6 juli 2010, 17:21

Asherman

Bericht door Loefy » 6 juli 2010, 17:43

Hallo,
Bij mij is in februari Asherman vastgesteld geweest als gevolg van currettage. In april heb ik een hysteroscopie ondergaan om deze verklevingen te laten weghalen. Vandaag heb ik een controle hysteroscopie gehad om te kijken of de verklevingen weg waren. Er was een klein beetje weefsel teruggekomen en hij heeft dit ook onmiddellijk terug weggenomen. Men raadt mij aan om nu zo snel mogelijk zwanger te worden. Wanneer ik binnen 4-6 maanden niet zwanger ben moet ik terugkomen om alweer een controle te ondergaan en over te schakelen op een alternatieve wijze om zwanger te worden. De arts zei ook dat ik een hoog risico ben, ook wanneer ik zwanger zou worden zal ik van kortbij opgevolgd moeten worden. De schrik zit er dus goed in bij mij. Zijn er nog mensen die dit hebben meegemaakt? Wat waren jullie ervaringen? groetjes

Nikita99
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2015, 9:26

Re: Asherman

Bericht door Nikita99 » 20 mei 2015, 9:30

Ik zie dat dit bericht al van 2010 is, maar wil even laten weten dat ik na 2 gezonde kinderen, voor een derde wil gaan, maar door Asherman al 1,5 jaar bezig ben. Ook ik zal altijd een hoog risico zwangerschap hebben als ik ooit nog zwanger word. Er is ook een forum op Facebook: https://www.facebook.com/groups/AshermanSyndroom/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten