Regelmatig bloedingen



Plaats reactie
LiesDS
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 september 2012, 20:26

Regelmatig bloedingen

Bericht door LiesDS » 30 september 2012, 20:35

Ben nieuw op dit forum. Sinds drie cyclussen heb ik regelmatig last van bloedverlies. Dus eigenlijk een tweetal weken geen bloedverlies en een tweetal weken wel. In die twee weken zit wel mijn maandstonden. Mijn gyn zei dat die bloedingen niet altijd gelijk staan aan maandstonden. Zijn er nog vrouwen die hier last van hebben en wat is bij hen de oorzaak?


Dank je!

Lies

citronela
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 oktober 2012, 2:12

Bericht door citronela » 23 oktober 2012, 2:18

Hey Lies,

Inderdaad niet zo leuk om zo veel bloedingen te hebben. Ik kan er zelf van meespreken. Ik had ook heel veel bloedingen. Een weekje welk, een weekje niet. Bij mij bleek het uiteindelijk endometrial hyperplasia te zijn.

Ik heb door pcos geen eisprong. Hierdoor heb ik te veel oestrogenen en te weinig progesteron waardoor het baarmoederslijmvlies niet goed wordt afgebroken bij iedere menstruatie.

Ik moet nu voor een aantal maanden 10 dagen per maand provera nemen zodat het baarmoederslijmvlies goed wordt afgebroken.

Je kan vragen of de gynaecoloog een biopsie van het baarmoederslijmvlies wil doen om hierop te checken.

groetjes,
citronela

Cleopatra
Berichten: 61
Lid geworden op: 29 maart 2012, 13:25

Bericht door Cleopatra » 9 april 2013, 13:30

Heb je jouw bloed al laten controleren ? Ik heb ook tussentijdse bloedingen, mijn dokter heeft mijn hormonen in het bloed onderzocht en die blijken perfecte waarden te hebben...ik ben wel bijgekomen, dit kan ermee te maken hebben. Sinds mijn bevalling is mijn cyclus om zeep :-( schommelend van 33 dagen tot 46 dagen, niet gemakkelijk om opnieuw in verwachting te geraken. Niet dat ik klaag, zeker niet als ik luister naar de verhalen van enkele vriendinnen of de hartverscheurende verhalen op dit forum lees :cry:
Veel succes !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten