eileider niet doorgankelijk , heb genoeg van de gyneco



Plaats reactie
sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

eileider niet doorgankelijk , heb genoeg van de gyneco

Bericht door sandra77 » 15 november 2012, 21:41

Ik ben 35 en we proberen nu een jaar om ons kinderwens te vervullen.
Diagnose van de gyn : Endometriose + probleem met de eileider.
Mijn man‘s sperma is ok, mijn fsh is afwisselend
Mijn endometriosebehandeling via laporoscopie is misgegaan: Tijdens de verdoving ging men nog eerst een 2 de hystero doen, maar door perforatie in de baarmoeder, kon men dat niet meer uitvoeren. De kisten zijn wel weg, maar de slagader was gesneden met een interne bloeding tot gevolg. Dus een 2 de operatie was nodig om deze medische fout op te lossen. Opnieuw verdoven…Veel bloed verloren (bijna 3 liter) en op t intensieve beland.. Ik heb veel pijn gehad.

De gyn is allesbehalve meelevend.. na de intensieve kon hij me niet snel genoeg uit het ziekenhuis krijgen, 4 dagen later hups naar huis... Ik kon amper op mijn benen staan!! Een paar dagen nog thuis en dan direct terug naar werk vondt hij…
Ik heb gelukkig via de huisdokter nog bijgekregen
Wanneer ik een paar weken later op controle ging en vermelde dat ik nog veel last heb van de 2 de operatie, was zijn eerste reactie gynaecologisch is alles in orde. Wat betreft de pijn, het is normaal zei hij . En zonder dat ik om een zieketebrief vroeg , meldde hij me dat hij me geen ziektebrief kan afleveren, alsof ik daarom vroeg…
Over een paar dagen krijg ik mijn 2 de spuit zoladex, Ik heb gelukkig nog geen last gehad van mijn eerste spuit. Best ook, want ik heb al genoeg miserie gehad.
Intussen is het via een 3 de HSG zeker dat 1 van mijn eileiders niet doorgankelijk is. Gyn heeft wel geen tijd, ik krijg pas na 3 maanden een nieuwe afspraak om alles te bespreken.

Maar Ik zou graag willen weten wat mij nu te wachten staat
Waarom de ene eileider niet doorgankelijk is, welke behandlingen er mogelijk zijn met maar 1 doorgankelijke eileider? Kan ik na de 3 maanden zoladex op natuurlijke wijze zwanger worden?

Weet iemand raad?, ervaring?
Laatst gewijzigd door sandra77 op 26 december 2012, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.

sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

Re: eileider niet doorgankelijk , heb genoeg van de gyneco

Bericht door sandra77 » 23 november 2012, 12:55

Weet iemand raad?, ervaring?

Fieken
Berichten: 141
Lid geworden op: 9 april 2012, 13:54

Bericht door Fieken » 30 november 2012, 15:02

Hey Sandra, waar ben jij ergens in behandeling? Wat een houding van je arts! Je zit nog met heel veel vragen, je hebt recht op antwoorden. Ikzelf ben in JP bij Dr Decleer in behandeling en ik kan me niet inbeelden zo behandeld te worden!

Misschien stel je je vraag beter nog eens onder de topic IVF of ICSI. Daar krijg je veel meer reactie dan hier. Een leuke bende daar :D

Groetjes Fieken

sandra77
Berichten: 98
Lid geworden op: 15 november 2012, 17:18

Bericht door sandra77 » 26 december 2012, 18:50

Dag fieken,


Ik ben in behandeling in UZA

bedankt voor je reactie, ik zal het ook elders posten
Sorry voor late respons ik had je reactie niet gezien

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten