ivf en metabole aandoening bij zoontje



Plaats reactie
ingetjed1
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 april 2013, 10:55

ivf en metabole aandoening bij zoontje

Bericht door ingetjed1 » 3 april 2013, 11:00

hallo,
voor het eerst schrijf ik hier iets op het forum. Ik weet niet of ik hier lotgenoten kan vinden gezien ik geen baby meer in huis heb maar wil het toch een wagen
Ik ben een mama van bijna 36 en heb 1 zoontje van 11. Hij heeft een second messenger afwijking waardoor hij zowel mentaal als fysiek een grote retardatie heeft. Hij is voor alles afhankelijk van ons, kan niet stappen, niet praten is niet zelfredzaam maar het is zo'n grote lieve schat!
Hij heeft een ongekend syndroom, al 10 jaar zijn wij bij verschillende artsen en professoren in behandeling maar zij omschrijven het als een ongekend veld...
Mijn kinderwens is zeer groot, ik verlang nog steeds naar een kindje, niet om bij te passen wat ik met mijn zoontje niet heb maar gewoon omdat ik nog veel liefde over heb voor een 2de kindje.
Lang hebben wij gewacht om aan een tweede kindje te beginnen, we hoopten dat ze zouden ontdekken wat er misgegaan was bij onze zoon en dat dan via deductie een nieuwe zwangerschap mogelijk zou zijn. (De kans op herhaling zou 25% zijn)
Ondertussen is mijn man bijna 3 jaar geleden peter geworden van een leuk ventje en elke keer dat ik hem zie is het hartverscheurend, erg he...
Bijna 5 jaar geleden ben ik toch met de pil gestopt en na een paar maanden was ik zwanger, na 5 weken een miskraam gehad maar toch dacht ik dat ik snel zwanger ging zijn.
We hebben al vanalles achter de rug in ons eigen ziekenhuis in Brugge en hebben nu volgende week een afspraak in Jette voor IVF.
Gezien mijn leeftijd is de kans op een zwangerschap niet meer zo groot en ook de kans op complicaties is reëel maar toch willen we ervoor gaan.
Waaraan mogen wij ons verwachten? Zijn hier nog mensen in onze situatie? Of herkenbaar?
Reageren kan ook via mail (voor mij was de drempel naar hier ook hoog!), mijn emailadres is ingedevos1@hotmail.com

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten