Wie nog de eerste malen iui of te olv aalst?

IUI Forum
Plaats reactie
c1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 augustus 2010, 16:21

Wie nog de eerste malen iui of te olv aalst?

Bericht door c1985 » 17 augustus 2010, 16:26

Hey ,
Wij zitten nu aan onze tweede ronde iui, Zijn hier nog mensen die in hun eertse of tweede ronde zitten?
Zijn er toevallig ook geen mensen die idt in het olv te aalst doen?

Grtjs
:wink:

cimoca
Berichten: 1972
Lid geworden op: 19 april 2010, 8:40

Bericht door cimoca » 18 augustus 2010, 15:41

mijn zus heeft 3 iui's gedaan in olv bij Meganck.
Bij wie ga jij?

Ik heb destijds ook 2 iui's nodig gehad bij Meganck voor mijn tweede kindje (eerste kwam vanzelf en derde kwam er zelfs tijdens pilgebruik).

groetjes

cinne

c1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 augustus 2010, 16:21

Bericht door c1985 » 18 augustus 2010, 17:48

Leuk om te horen dat het soms toch wel is lukt. Er zijn niet echt vele positieve verhalen over iui. Ik heb de mijne gisteren gekregen. Wij gaan ook bij meganck en zijn er zeer tevreden over! :)

cimoca
Berichten: 1972
Lid geworden op: 19 april 2010, 8:40

Bericht door cimoca » 19 augustus 2010, 11:39

Ik weet dat er veel verhalen over Meganck de ronde doen maar voor mij is zij degene waaraan ik mijn 3 schatten dank.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een heel moeilijke bevalling. ik was al een uur aan het persen toen zij binnenkwam en direct de tang gebruikt heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ons meisje zonder haar gevolgen had gehad van de moeilijke bevalling. Ze hebben haar nadien moeten terugroepen omdat placenta bleef vastzitten en ik stilaan aan het leegbloeden was.
Bij mijn tweede heeft zij me het geloof gegeven dat het ging lukken. Bij de bevalling heeft ze er ook voor gezorgd dat mijn man erbij kon zijn ( zat nog in Manchester toen mijn vliezen braken).
En mijn derde heeft ze na een eerdere miskraam fantastisch goed opgevolgd omdat ik door mijn schildklierprobleem opnieuw in de problemen kon komen

Heel veel succes, je bent echt in goede handen

cinne

c1985
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 augustus 2010, 16:21

Bericht door c1985 » 19 augustus 2010, 12:14

cimoca schreef:Ik weet dat er veel verhalen over Meganck de ronde doen maar voor mij is zij degene waaraan ik mijn 3 schatten dank.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een heel moeilijke bevalling. ik was al een uur aan het persen toen zij binnenkwam en direct de tang gebruikt heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ons meisje zonder haar gevolgen had gehad van de moeilijke bevalling. Ze hebben haar nadien moeten terugroepen omdat placenta bleef vastzitten en ik stilaan aan het leegbloeden was.
Bij mijn tweede heeft zij me het geloof gegeven dat het ging lukken. Bij de bevalling heeft ze er ook voor gezorgd dat mijn man erbij kon zijn ( zat nog in Manchester toen mijn vliezen braken).
En mijn derde heeft ze na een eerdere miskraam fantastisch goed opgevolgd omdat ik door mijn schildklierprobleem opnieuw in de problemen kon komen

Heel veel succes, je bent echt in goede handen

cinne
In Meganck maak ik me zeker geen zorgen. Ze is echt zeer meelevend hoewel er sommige zijn die beweren van niet. Je mag haar alles vragen , ze zal steeds een correct antwoord geven en ze moedigt je echt wel aan om te blijven doorzetten . Voor mij is zij echt een super madam! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten