Met hoeveel MM pregnyl spuiten,...eitje te klein?

IUI Forum
Plaats reactie
wijkhuijs
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2010, 10:58

Met hoeveel MM pregnyl spuiten,...eitje te klein?

Bericht door wijkhuijs » 19 oktober 2010, 16:29

Hoeveel MM was je ei en vertelde het ziekenhuis dat je de pregnyl moest zetten?
En keken ze toen ook naar je bloed?

1e IUI dag 12 ei 17 MM, bloed piekt 's avonds pregnyl volgende dag half 12 inseminatie

2e IUI dag 11 15,5 MM, bloed piekt 's avonds pregnyl volgende dag half 12 inseminatie

Nu zeiden ze op een ander forum dat mijn eitjes dan veel te klein waren en ze pas tussen de 18 en 22 pregnyl zetten...

Ik weet dat het aan mijn bloed ligt, want weet dat ze de vorige keer en deze keer kwa ei zeiden we wachten nog een dag.
Maar zodra ze de bloeduitslag krijgen ze overgaan tot meteen pregnyl en de dag later inseminatie.

Ben zo bang dat mijn eitjes nog te klein zijn en met zaad wat eigenlijk te zwak is voor IUI en ws dit de laatste poging voor IVF is, begin ik de hoop te verliezen...

Zij en haar
Berichten: 576
Lid geworden op: 26 mei 2010, 16:41

Bericht door Zij en haar » 20 oktober 2010, 16:37

Normaal gezien weten ze toch echt wel wat ze doen, hoor... Ze zullen geen inseminatie doen als ze denken dat je eitje totaal geen kans van slagen heeft...

Het feit dat je al je piek maakt, is het teken dat je eitje rijp is en klaar om te springen... Je mag ook rekenen dat een eitje 2 mm groeit per dag... dus eentje van 17 is op de dag van de inseminatie dan ook al 19... en dat is ok... Een eitje van 15,5 is de volgende dag dus 17,5... niet te klein dus...

Het belangrijkste om het tijdstip van de inseminatie te bepalen zijn je bloedwaarden... Dus ik zou er niet mee inzitten hoor... En anders bespreek je het gewoon eens met je dokter, zodat je gerust gesteld bent...?

Groetjes,

Z/H

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten