eerste keer iui

IUI Forum
Plaats reactie
suzeke
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 oktober 2010, 12:21

eerste keer iui

Bericht door suzeke » 19 oktober 2010, 12:26

hoi

ik heb vandaag mijn eerste iui behandeling gehad. nu zit ik met een aantal vraagjes: de behandeling is deze morgen geweest en nu heb ik al de hele voormiddag een lage buikpijn! is dit normaal?
ook heb ik gemerkt toen ik daarstraks naar het toilet ging ik rozig slijmverlies had. pff ben zo ongerust!
bij mijn eerste zwangerschap was ik de vierde ronde zwanger en nu na ruim anderhalf jaar nog steeds niet. vandaar de testen en uiteindelijk iui!!
het zullen spannende dagen worden en emotioneel vrees ik. ik doe de laatste dagen niets als huilen! hopelijk kan ik hier een beetje troost vinden bij lotgenoten!
bedankt...

josie
Berichten: 314
Lid geworden op: 18 augustus 2010, 8:32

Bericht door josie » 20 oktober 2010, 18:50

Buikpijn is perfect normaal Suzeke, had dat ook elke keer, soms vrij hevig, soms viel het mee. Succes!!

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 20 oktober 2010, 20:10

hey

suzeke: klinkt volgens mij ook niet abnormaal; Het is eerder wat zeurderig en vergelijkbaar met menstruatiekrampen, of dat heb ik ook een keer gehad, erg tegentrekken en steken (viel toen samen met pijnlijke eisprong)Het is ok zo lang het niet enorm veel pijn doet, asl het bijna over is na max een dag of 2, en je mag geen koorts hebben. Heb toen naar gyn gebeld omdat ik ongerust was en ze zei me dit.
Veel succes, want ja, het wachten en de onzekerheid zijn heel vervelend. Bij het IUi-clubje vind je veel lotgenootjes, we steunen elkaar in goede en kwade dagen. :wink:

groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten