zoek al zoooo lang een lieve draagmoeder

IUI Forum
Plaats reactie
Mathske
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 juli 2010, 23:46

zoek al zoooo lang een lieve draagmoeder

Bericht door Mathske » 28 oktober 2010, 15:37

Hallo,
ik ben Maths en mijn vriend en ik zijn al enkele jaren op zoek naar een lieve draagmoeder.
Onze kinderwens is groot. Na jaren zoeken hebben we een kast vol met info, maar de gepaste persoon vinden is ons nog niet gelukt.
Zelf werk ik al enkele jaren als opvoeder, met de kinderen van anderen. Ik doe dit zeer graag, maar waar blijft ons klein schreeuwerke? Smile Best wel frustrerend, daar we er meer dan ooit klaar voor zijn, maar de kans niet krijgen.
Misschien krijg ik wel een positieve reactie op dit bericht?
anderzijds, zijn onze zoektochten in België en Nederland nog geen succes geweest, dus vroeg ik me af, of iemand weet hoe dit alles in Frankrijk geregeld is?
tnx,
us

wensmoeder
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 oktober 2010, 18:54

Bericht door wensmoeder » 28 oktober 2010, 19:02

Toen ik mijn baarmoeder verloor en ik aangaf dat draagmoederschap wellicht de enige optie was voor ons, kreeg ik meerdere aanbiedingen. Heel gek, en moeilijk in te schatten hoe serieus ze zijn, maar ik kan je misschien wel in contact brengen met iemand die het mij aanbood... Stuur me even een PBtje...

Goudvisjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 november 2010, 13:26

Bericht door Goudvisjes » 2 november 2010, 13:29

Goudvisjes@hotmail.be

Ben de trotse mama van 4 gezonde kinderen, 3 eigen kindjes en een pleegzoontje. Maar zou zo graag nog eens zwanger zijn. Misschien voor jullie?

Mathske
Berichten: 18
Lid geworden op: 13 juli 2010, 23:46

hey

Bericht door Mathske » 2 december 2010, 16:57

mijn vorig mailtje ontvangen?

groetjes,
Mathske

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten