mijn eerste iui

IUI Forum
biancael

Bericht door biancael » 15 februari 2012, 11:37

hai hai

ja die kwaaltjes he bah bah
vanochtend erg lang op de wc gezeten durfde er niet
eens af want stel je voor dat :twisted: maar gelukkig nog niks te zien :wink:

echt super spannend voor je leef op afstand met je mee
leuke manier om het te vertellen en de oppas is dus
al geregeld kan je niet te vroeg mee beginnen haahah

tja dat afwachten is echt het ergste wat er is want dat komt steeds terug

gelukkig heb ik veel afleiding op het werk

man lief en ik hebben besloten het er even niet te veel over te hebben (al denk je er wel dagenlijks aan )

verder is het dus nog 7 hele lange dagen tot de test dag en hoop zo dat het gewoon gelukt is nu maar ja afwachten

heel veel sterkte morgen geniet van je eerste echo !!!

Hopje

Bericht door Hopje » 16 februari 2012, 20:45

Nou daar ben ik dan weer...

Vandaag eerste echo.. God wat een spanning.. fert. Arts was niet bepaald blij met de zwangerschap, ivm de complicaties die t met zich mee kan brengen ivm de iverstimulatie die ik had, en ze snapte er ook niks van ivm ons seks verbod...ik uitgelegt dat we ons daar ook aan gehouden hebben, en t zelf ook nog niet echt snapte.. verder niet veel gesproken, en meteen op inwendige echo overgegaan..... even zoeken, en ja hoor, een hazelnoot! En tot onze verbazing.. nog een hazelnoot! Ze vertelde dat we een 1eige tweeling krijgen, en liet toen de knippertjes zien.. zon mooi gezicht als je zon hartje ziet knipperen, en nu dus 2!.. we kregen echo foto's mee, 1 met beide.. en 2 apart... groei ziet er goed uit.. maar krijg 2 maart weer echo, en blijf obder strenge controle in t ziekenhuis.. bij tweeling heb je meer kans op mk... dus willen ze alles nauwlettend in de gaten houden! Vind ik zelf eigenlijk wel fijn...hoef geen vk te regelen, en beval als alles goed blijft gaan ook in t zh...hoe voelen jullie je verder??? Duim nog steeds mee!

biancael

Bericht door biancael » 17 februari 2012, 18:23

hallo hopje
wow super gefeliciteerd met 2 kleine wondertjes hoop dat het een super zwangerschap voor je word

ik ben blij dat ik dag 9 n 10 goed door gekomen ben alleen nu dag 11 licht bloedverlies dus denk dat we naar poging 3 moeten gaan
ik heb wel weer even wat traantjes gelaten want elke keer doet het toch weer zo vreselijk zeer
ik probeer sterk te blijven maar valt niet mee
ook de hoop zakt steeds verder weg en ga me dan afvragen of het idd wel weg gelegd is voor ons en of het ooit zal gaan lukken maar zoals ik al eerder aan gaf wachten is het sleutel woord

Hopje

Bericht door Hopje » 19 februari 2012, 19:43

Hoi Bianca... hoe gaat het nu met je? Bloeding doorgezet? Hoop natuurlijk van niet... kan me zo goed voorstellen dat je t op zulke momenten niet meer ziet zitten! Ik blijf voor je hopen.. lukt t niet deze maand, dan hopelijk volgende maand!

Roosje hoe is t bij jou?

Roosje26

Bericht door Roosje26 » 20 februari 2012, 9:10

Heyla!

Hopje! Een dikke proficiat! Dat moet een zalig gevoel zijn! Geniet er van!

Bianca! Ik moest aan je denken, het is vandaag twee weken geleden hé, je 2e IUI? Kdacht, kzal me s aanmelden om te kijken of er al nieuws is...

Ik ben vandaag op dag 10 na 2de IUI... Vorige keer werd ik dag 11 ongesteld. Spannend dus! Ik heb wel het gevoel dat ze op komst zijn, al zit dat mss ook wel tussen m'n twee oren... Het enigste dat ik nu heb en vorige keer niet zijn gevoelige tepels, maar ja, ik kan dat ook wel hebben als ik ongesteld word...
Afwachten dus! Mss morgen meer nieuws!

biancael

Bericht door biancael » 20 februari 2012, 15:11

hallo dames
pfff ja ik ben ongesteld en niet te zuinig ook gisteren ziekenhuis gebelt moest toch nog even afwachten vandaag gebelt wat denk je geen plaats meer
dus een maand overslaan ik vind dit echt zo belachenlijk heb er geen woorden voor en kan alleen maar huilen want na 6 jaar wil je elke kans hebben en niet weer gaan wachten pffff

roosje ik hoop voor je dat het goed gaat en die duivels weg blijven

hopje hoe gaat het verder met jou ?

ik zit weer even in een dip en vooral omdat ik niet mag starten deze maand !!!!!1

Hopje

Bericht door Hopje » 20 februari 2012, 15:57

Hola.. roosje spannend voor jou..! Duim mee!

Bianca.. wat ongeloooooooflijk zeg! Daar heb je toch helemaal niks aan :? Kan me ontzettend goed voorstellen dat je in een dip zit! Je bent al zon lange tijd onderweg..en dan gaan ze t nog even doodleuk een maand uitstellen... :shock: ..leef met je mee!

Met mij gaat t verder wel goed.. vanorgen al kokhalzend van de trap af gesjeesd..en daar blijft t dan bij..kokhalzen..spuug toch liever..gek he!
Maar mag niet klagen hoor..als t hier bij blijft,het moe zijn, af en toe misselijk en wat kramoen hier en daar, dan teken ik ervoor!..
Maar goed.. vind t heel spannend voor jullie... gun jullie dit ook zo ontzettend!!!!!!! We blijven duimen.. dikke knuff voor jou Bianca! En dikke duimen jou kant op roosje

Roosje26

Bericht door Roosje26 » 20 februari 2012, 16:29

@ Bianca: Als ik het goed begrijp moet je nu een maand overslaan omdat het 'volgeboekt' is in het ziekenhuis??? Dat kan toch niet?
Ik begrijp je frustratie, ik zou het ook helemaal niet fijn vinden om een maand te moeten overslaan om gelijk welke reden. Rond het paasverlof zal ik ook moeten overslaan (laten we hopen dat het mss niet zover komt) :P , weliswaar door ons verlof, maar toch, je wil elke kans benutten hé!
@hopje: Fijn dat je ons volgt en een hart onder de riem steekt, dat doet deugd!

biancael

Bericht door biancael » 20 februari 2012, 21:58

@hopje kan me voorstellen dat je lievr spuugt dan denk je ben r even van af maar ben blij dat je die gevoelens heb niet rot bedoelt
@roosje spannend ik had dat ook dag 9 en 10 wat een ellendige dagen waren dat hoop dat je gewoon zwanger bent

tja dan even op het ziekenhuis trug komend ik snap gewoon niet dat een ziekenhuis niet genoeg mankracht heeft om alle mensen te helpen het kwam echt hard aan en ik heb dit in 6 jaar nog niet 1x meegemaakt
ja nu dan ik ben boos verdrietig eigenlijk alles tegelijk en het doet heel erg veel pijn
we geven niet op we gaan deze maand zelf maar hard aan de slag en misschien hebben we geluk en hoeven we niet meer in onzekrheid te zitten of we wel een poging mogen gaan doen
eerst moet je wachten of je follikels groot genoeg worden dan wachten of het aangeslagen is en dan als je alle moed bij elkaar geraapt heb omdat die duivels er weer zijn moet je ook afwachten of ze plaats voor je hebben pfff

Hopje

Bericht door Hopje » 5 april 2012, 20:44

Sorry dames.. lang niet geweest op de site.. hele drukke tijd in ziekenhuis gehad, met alle onderzoeken en toters en bellen!
Hoe is het met jullie? Zag dat roosje voor poging 4 gaat? En Bianca, ben jij alweer gestart?

Hier gaat alles goed! Ik groei rustig aan wat en Ik zit bijna op 14wk zwangerschap, en hazel en noot maken het op t moment prima.... ik ben volledig gezond verklaart en krijg vanaf volgende week wekelijks een echo om de groei van de twee goed in de gaten te houden! Spannend allemaal weer!
Hoop dat bij jullie alles goed is, en t mooie wonder ook snel bij jullie mag komen! Blijf duimen voor iedereen!
liefs hopje!

biancael

Bericht door biancael » 5 april 2012, 23:55

hallo

fijn dat het goed met je gaat en met de wondertjes

ik heb gisteren weer een begin echo gehad en vandaag weer begonnen met puregon prikken
deze keer moet ik 175 eenheden per keer prikken omdat ze nu voor 2 follikkels wil gaan
12 april heb ik dan weer een echo om te kijken hoever ik ben
dus weer even afwachten hoe het gaat lopen maar ben blij dat ik weer mee mag doen

Plaats reactie