IUI-clubje

IUI Forum
MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: IUI-clubje

Bericht door MomSoon » 12 juni 2018, 8:23

Sofie12 schreef:
1 januari 1970, 1:00
MomSoon schreef:
1 januari 1970, 1:00
14d na IUI kan getest worden. Zeker niet vroeger. (Indien pregnyl, kan vals positief geven vóór 14d test). Als je progesteron neemt/opsteekt, kunnen je maandstonden gewoon lekker uitblijven , dus daar moet je niet op wachten. Neem je geen hormonen extra na IUI, kun je ook wel wachten tot je overtijd bent (als je jezelf nog kunt houden) :-) Veel succes

Bedankt.
Helaas zijn de regels doorgekomen :(
Oei, niet leuk :-( Wij mogen morgen testen (14d na eisprong), ik neem progesteron dus kan niet wachten op mijn maandstonden. Geen goed gevoel bij, geen pijnlijke borsten, geen buikkrampen, niets, niets.. Dus hoogstwaarsch morgen negatief.
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 12 juni 2018, 9:38

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00


Ik ben in behandeling geweest in UZ gent en nu in jan palfijn in gent. Ben overgestapt omdat ze mij daar vlugger verder konden helpen maar ik hou mijn mogelijkheden nog open.

Je hebt ook al een hele weg afgelegd hé.. Was je niet tevreden over de aanpak van UZ Gent en is Jan Palfijn beter?
Ik moet werken met ECD (erg lage AMH, kans met eigen eicellen is miniem, en aangezien ik intussen al 41 ben heb ik niet veel tijd meer vandaar deze toch moeilijke keuze) en in jan palfijn konden ze mij vlugger helpen dan in het uz. Daar zou ik ten vroegste in mei mijn eerste poging hebben kunnen doen, in jan palfijn kon ik in januari al starten.

Het donor-gegeven is inderdaad een zeer lastige zaak en als je dan ook nog met een tijdsdruk zit moet het nog 1000x zwaarder zijn.. Maar donor of niet, het wordt sowieso jouw kindje. Ik hoop dat je snel eens positief nieuws mag krijgen en dat je eindelijk kan beginnen genieten van een zwangerschap met een gezonde baby! Wanneer heb je uw volgende poging? Ik duim volop mee!!!
[/quote]

Vanavond laat of morgenvroeg heb ik resultaat van deze (reeds 5de) poging maar heb er geen goed oog in.
Bedankt voor je steun!

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Jido » 12 juni 2018, 11:06

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00



Je hebt ook al een hele weg afgelegd hé.. Was je niet tevreden over de aanpak van UZ Gent en is Jan Palfijn beter?
Ik moet werken met ECD (erg lage AMH, kans met eigen eicellen is miniem, en aangezien ik intussen al 41 ben heb ik niet veel tijd meer vandaar deze toch moeilijke keuze) en in jan palfijn konden ze mij vlugger helpen dan in het uz. Daar zou ik ten vroegste in mei mijn eerste poging hebben kunnen doen, in jan palfijn kon ik in januari al starten.

Het donor-gegeven is inderdaad een zeer lastige zaak en als je dan ook nog met een tijdsdruk zit moet het nog 1000x zwaarder zijn.. Maar donor of niet, het wordt sowieso jouw kindje. Ik hoop dat je snel eens positief nieuws mag krijgen en dat je eindelijk kan beginnen genieten van een zwangerschap met een gezonde baby! Wanneer heb je uw volgende poging? Ik duim volop mee!!!
Vanavond laat of morgenvroeg heb ik resultaat van deze (reeds 5de) poging maar heb er geen goed oog in.
Bedankt voor je steun!
[/quote]


Wie weet hé! Maar ik snap uw gevoel. Bij mij is het ook steeds zo: Niet teveel hopen, dan is de ontgoocheling hopelijk wat kleiner, maar telkens toch u moeten herpakken.
Ik hoop echt dat je deze keer het geluk mag hebben van een geslaagde poging. Hou je me op de hoogte?
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 12 juni 2018, 12:33

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00


Ik moet werken met ECD (erg lage AMH, kans met eigen eicellen is miniem, en aangezien ik intussen al 41 ben heb ik niet veel tijd meer vandaar deze toch moeilijke keuze) en in jan palfijn konden ze mij vlugger helpen dan in het uz. Daar zou ik ten vroegste in mei mijn eerste poging hebben kunnen doen, in jan palfijn kon ik in januari al starten.

Het donor-gegeven is inderdaad een zeer lastige zaak en als je dan ook nog met een tijdsdruk zit moet het nog 1000x zwaarder zijn.. Maar donor of niet, het wordt sowieso jouw kindje. Ik hoop dat je snel eens positief nieuws mag krijgen en dat je eindelijk kan beginnen genieten van een zwangerschap met een gezonde baby! Wanneer heb je uw volgende poging? Ik duim volop mee!!!
Vanavond laat of morgenvroeg heb ik resultaat van deze (reeds 5de) poging maar heb er geen goed oog in.
Bedankt voor je steun!

Wie weet hé! Maar ik snap uw gevoel. Bij mij is het ook steeds zo: Niet teveel hopen, dan is de ontgoocheling hopelijk wat kleiner, maar telkens toch u moeten herpakken.
Ik hoop echt dat je deze keer het geluk mag hebben van een geslaagde poging. Hou je me op de hoogte?
[/quote]

Zal ik doen. Het moeilijkste vind ik vaak dat ik het nieuws krijg op een moment dat ik het niet direct kan verwerken zoals vanavond tijdens onze repetitie voor ons volksdansoptreden van zondag, je moet gewoon doen alsof er niets aan de hand is terwijl je hart vanbinnen bloedt.
Ben jij bezig met een volgende poging?

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Jido » 13 juni 2018, 7:52

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00


Vanavond laat of morgenvroeg heb ik resultaat van deze (reeds 5de) poging maar heb er geen goed oog in.
Bedankt voor je steun!

Wie weet hé! Maar ik snap uw gevoel. Bij mij is het ook steeds zo: Niet teveel hopen, dan is de ontgoocheling hopelijk wat kleiner, maar telkens toch u moeten herpakken.
Ik hoop echt dat je deze keer het geluk mag hebben van een geslaagde poging. Hou je me op de hoogte?
Zal ik doen. Het moeilijkste vind ik vaak dat ik het nieuws krijg op een moment dat ik het niet direct kan verwerken zoals vanavond tijdens onze repetitie voor ons volksdansoptreden van zondag, je moet gewoon doen alsof er niets aan de hand is terwijl je hart vanbinnen bloedt.
Ben jij bezig met een volgende poging?

Herkenbaar gevoel. :? Ik ben zelfs op een punt dat ik het zeer moeilijk vind als er opnieuw iemand aankondigt dat ze zwanger zijn. Veel zwangere op dit moment rondom ons en dan de vragen van veel mensen wanneer wij nu eigenlijk gaan kijken voor een volgende. Echt frustrerend. :roll:
Maar jij hebt ondertussen al nieuws gekregen zeker...?

Onze gynaecoloog legt normaal gezien onze vraag voor ICSI/IVF voor op de volgende stafvergadering (volgende week), maar hij staat er zelf niet achter en wil de 12 pogingen iui doen. Vandaar dat we beslist hebben om deze maand sowieso de poging te laten doorgaan, om deze maand toch iets te doen. Volgende maand zijn we sowieso op reis dus kan er toch niets gebeuren. En als we de 12 moeten uitdoen, resten ons nog 2 pogingen voordat we overgaan naar volgende stap. We willen dit zo snel mogelijk achter de rug, want eigenlijk geloven we er niet meer in dat iui ons kan verder helpen. We zitten met onze 5 donorrietjes ook nog vast aan het ziekenhuis, maar zouden hierna wel kijken om over te stappen naar een ander ziekenhuis. Nieuwe gynaecoloog, nieuwe omgeving, misschien andere inzichten (?). Je wil alles proberen hé.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

MomSoon
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 maart 2018, 14:36

Re: IUI-clubje

Bericht door MomSoon » 13 juni 2018, 10:22

Hier na 2e IUI , zoals gedacht, negatief getest. Nog 1 IUI poging te gaan.. Dan start IVF in Jette. Daar heb ik toch meer hoop op..
01/2017: stop pil
03-07/2018: 3x IUI Gent (allen negatief)
08/2018: start ICSI Jette
10/9 BN: HCG 210 (nog 2 cryo’s over)
uitgerekend 19/5/2019 :D

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 13 juni 2018, 15:04

Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00



Wie weet hé! Maar ik snap uw gevoel. Bij mij is het ook steeds zo: Niet teveel hopen, dan is de ontgoocheling hopelijk wat kleiner, maar telkens toch u moeten herpakken.
Ik hoop echt dat je deze keer het geluk mag hebben van een geslaagde poging. Hou je me op de hoogte?
Zal ik doen. Het moeilijkste vind ik vaak dat ik het nieuws krijg op een moment dat ik het niet direct kan verwerken zoals vanavond tijdens onze repetitie voor ons volksdansoptreden van zondag, je moet gewoon doen alsof er niets aan de hand is terwijl je hart vanbinnen bloedt.
Ben jij bezig met een volgende poging?

Herkenbaar gevoel. :? Ik ben zelfs op een punt dat ik het zeer moeilijk vind als er opnieuw iemand aankondigt dat ze zwanger zijn. Veel zwangere op dit moment rondom ons en dan de vragen van veel mensen wanneer wij nu eigenlijk gaan kijken voor een volgende. Echt frustrerend. :roll:
Maar jij hebt ondertussen al nieuws gekregen zeker...?

Onze gynaecoloog legt normaal gezien onze vraag voor ICSI/IVF voor op de volgende stafvergadering (volgende week), maar hij staat er zelf niet achter en wil de 12 pogingen iui doen. Vandaar dat we beslist hebben om deze maand sowieso de poging te laten doorgaan, om deze maand toch iets te doen. Volgende maand zijn we sowieso op reis dus kan er toch niets gebeuren. En als we de 12 moeten uitdoen, resten ons nog 2 pogingen voordat we overgaan naar volgende stap. We willen dit zo snel mogelijk achter de rug, want eigenlijk geloven we er niet meer in dat iui ons kan verder helpen. We zitten met onze 5 donorrietjes ook nog vast aan het ziekenhuis, maar zouden hierna wel kijken om over te stappen naar een ander ziekenhuis. Nieuwe gynaecoloog, nieuwe omgeving, misschien andere inzichten (?). Je wil alles proberen hé.
Het is helaas weer negatief. Er zit nog 1 ingevroren en ga dat nog eens wagen (vorige keer niet goed ontdooit) en dan is de dokter in verlof, ik kan wel verder doen met een andere maar heb behoefte aan een kleine pauze zonder medicatie, echo's en bloedafnames en zou dan na mijn verlof in tweede helft van augustus of begin september weer willen starten, afhankelijk van hoe mijn cyclus komt want heb geen zin om pillen te nemen om een bloeding op te wekken om te kunnen starten.

Ja een andere aanpak, een nieuwe frisse kijk op de zaken kan helpen en voor jezelf is dat ook wel goed, een andere omgeving, andere mensen, de sleur van de behandeling die er al in zit wordt weer eens doorbroken. Ik vind 12 IUI nog steeds veel vinden, IVF of ICSI is natuurlijk meer ingrijpend maar misschien hoef je maar 1 stimulatie te doen he, dat is nog altijd beter dan nog 6 extra IUI

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Jido » 14 juni 2018, 7:43

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
Jido schreef:
1 januari 1970, 1:00
irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00


Zal ik doen. Het moeilijkste vind ik vaak dat ik het nieuws krijg op een moment dat ik het niet direct kan verwerken zoals vanavond tijdens onze repetitie voor ons volksdansoptreden van zondag, je moet gewoon doen alsof er niets aan de hand is terwijl je hart vanbinnen bloedt.
Ben jij bezig met een volgende poging?

Herkenbaar gevoel. :? Ik ben zelfs op een punt dat ik het zeer moeilijk vind als er opnieuw iemand aankondigt dat ze zwanger zijn. Veel zwangere op dit moment rondom ons en dan de vragen van veel mensen wanneer wij nu eigenlijk gaan kijken voor een volgende. Echt frustrerend. :roll:
Maar jij hebt ondertussen al nieuws gekregen zeker...?

Onze gynaecoloog legt normaal gezien onze vraag voor ICSI/IVF voor op de volgende stafvergadering (volgende week), maar hij staat er zelf niet achter en wil de 12 pogingen iui doen. Vandaar dat we beslist hebben om deze maand sowieso de poging te laten doorgaan, om deze maand toch iets te doen. Volgende maand zijn we sowieso op reis dus kan er toch niets gebeuren. En als we de 12 moeten uitdoen, resten ons nog 2 pogingen voordat we overgaan naar volgende stap. We willen dit zo snel mogelijk achter de rug, want eigenlijk geloven we er niet meer in dat iui ons kan verder helpen. We zitten met onze 5 donorrietjes ook nog vast aan het ziekenhuis, maar zouden hierna wel kijken om over te stappen naar een ander ziekenhuis. Nieuwe gynaecoloog, nieuwe omgeving, misschien andere inzichten (?). Je wil alles proberen hé.
Het is helaas weer negatief. Er zit nog 1 ingevroren en ga dat nog eens wagen (vorige keer niet goed ontdooit) en dan is de dokter in verlof, ik kan wel verder doen met een andere maar heb behoefte aan een kleine pauze zonder medicatie, echo's en bloedafnames en zou dan na mijn verlof in tweede helft van augustus of begin september weer willen starten, afhankelijk van hoe mijn cyclus komt want heb geen zin om pillen te nemen om een bloeding op te wekken om te kunnen starten.

Ja een andere aanpak, een nieuwe frisse kijk op de zaken kan helpen en voor jezelf is dat ook wel goed, een andere omgeving, andere mensen, de sleur van de behandeling die er al in zit wordt weer eens doorbroken. Ik vind 12 IUI nog steeds veel vinden, IVF of ICSI is natuurlijk meer ingrijpend maar misschien hoef je maar 1 stimulatie te doen he, dat is nog altijd beter dan nog 6 extra IUI

Jammer om dit te horen, hoe gaat het met jou? Hopelijk loopt de ontdooiing goed en is deze cryo de goeie!🍀🍀🍀 Mijn duimen staan opnieuw omhoog voor jou.
Goed dat je ook wel plannen maakt om er even tussenuit te gaan. Ik snap dat je elke maand wilt benutten (wij zijn ook zo), maar soms doet het gewoon echt deugd om er eens een maandje niet te moeten aan denken. Al helemaal in jouw situatie, gezien er bij IVF toch heel wat meer komt bij kijken.

In ons geval vinden we de 12 iui ook wel veel, maar als de gynaecoloog niets anders wil doen staan we ook wat met onze rug tegen de muur. We troosten ons met de gedachte dat we er niet zo ver meer van af zitten. Normaal eind deze week/weekend de 10de poging. Indien het niet goedgekeurd wordt om over te gaan naar ICSI, dan moeten we gewoon nog die 2 maanden doen en kunnen we toch al vragen voor de voorbereiding naar ICSI toe op te starten (afspraken CRG e.d.). Dan kunnen we rond oktober/november opstarten. En tussendoor zie ik het toch nog als 3 (weliswaar kleine) kansen.
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

libkrrbaby
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 maart 2018, 12:48

Re: IUI-clubje

Bericht door libkrrbaby » 17 juni 2018, 19:30

Hallo iedereen,

Mag ik erbij komen?

Wij gaan aan onze eerste IUI poging beginnen, dit in eigen cyclus omdat ik zelf eicellen aanmaak en mijn baarmoederslijmvlies heel dik is.
Alleen wilt het gewoon niet lukken spontaan.
Wat ik wel opmerk in mijn gewonen cyclussen is dat alles zo zurig is in de 2 laatste weken van de cyclus. Daarmee denk ik dat de zaadcelletjes niet goed kunnen passeren.

De gynaecoloog heeft een cyste van 2 cm ontdekt in 1 eierstok maar ze wou 3 IUI's zo proberen en dan zouden we dit verder onderzoeken... wat dit inhoudt weet ik niet. Zijn er hier nog dames die een cyste hebben gehad op de eierstok?

Nog 1 week en de Hyfosy staat gepland en dan nog enkele dagen en de eerste IUI komt eraan. Wij zijn redelijk nerveus.

Groetjes en voor jullie allemaal heeeeeeeeel veeel succes !!

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Jido » 17 juni 2018, 20:19

libkrrbaby schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo iedereen,

Mag ik erbij komen?

Wij gaan aan onze eerste IUI poging beginnen, dit in eigen cyclus omdat ik zelf eicellen aanmaak en mijn baarmoederslijmvlies heel dik is.
Alleen wilt het gewoon niet lukken spontaan.
Wat ik wel opmerk in mijn gewonen cyclussen is dat alles zo zurig is in de 2 laatste weken van de cyclus. Daarmee denk ik dat de zaadcelletjes niet goed kunnen passeren.

De gynaecoloog heeft een cyste van 2 cm ontdekt in 1 eierstok maar ze wou 3 IUI's zo proberen en dan zouden we dit verder onderzoeken... wat dit inhoudt weet ik niet. Zijn er hier nog dames die een cyste hebben gehad op de eierstok?

Nog 1 week en de Hyfosy staat gepland en dan nog enkele dagen en de eerste IUI komt eraan. Wij zijn redelijk nerveus.

Groetjes en voor jullie allemaal heeeeeeeeel veeel succes !!

Hey!

Goed dat je uw weg naar het forum ook gevonden hebt. Het kan soms helpen om eens met mensen die hetzelfde meemaken te praten over alle behandelingen enz. Hopelijk moet je hier niet te lang meepraten natuurlijk :wink:

Nog geen ervaring met cystes.

Veel succes met de behandelingen!!
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 18 juni 2018, 14:36

libkrrbaby schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo iedereen,

Mag ik erbij komen?

Wij gaan aan onze eerste IUI poging beginnen, dit in eigen cyclus omdat ik zelf eicellen aanmaak en mijn baarmoederslijmvlies heel dik is.
Alleen wilt het gewoon niet lukken spontaan.
Wat ik wel opmerk in mijn gewonen cyclussen is dat alles zo zurig is in de 2 laatste weken van de cyclus. Daarmee denk ik dat de zaadcelletjes niet goed kunnen passeren.

De gynaecoloog heeft een cyste van 2 cm ontdekt in 1 eierstok maar ze wou 3 IUI's zo proberen en dan zouden we dit verder onderzoeken... wat dit inhoudt weet ik niet. Zijn er hier nog dames die een cyste hebben gehad op de eierstok?

Nog 1 week en de Hyfosy staat gepland en dan nog enkele dagen en de eerste IUI komt eraan. Wij zijn redelijk nerveus.

Groetjes en voor jullie allemaal heeeeeeeeel veeel succes !!
Ik heb enkele cystes gehad door clomid te nemen. Het waren hormonen producerende cystes dus deze moesten eerst weg voor ik verder kon. Heb toen enkele weken de pil moeten nemen en uiteindelijk nog ene moeten laten doorprikken. Een gewone niet hormonen producerende cyste kan elke vrouw wel eens hebben en die staan de behandeling niet in de weg als ze op voorhand weten waar die zit. En gewoonlijk verdwijnen deze vanzelf bij de eerst volgende maandstonden.

libkrrbaby
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 maart 2018, 12:48

Re: IUI-clubje

Bericht door libkrrbaby » 18 juni 2018, 21:04

goeieavond iedereen,
ik heb nog geen hormonen genomen, de cyste heb ik wel al meer dan 3 maanden.
toch beetje ongerust.

Groetjes

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 18 juni 2018, 22:43

libkrrbaby schreef:
1 januari 1970, 1:00
goeieavond iedereen,
ik heb nog geen hormonen genomen, de cyste heb ik wel al meer dan 3 maanden.
toch beetje ongerust.

Groetjes
Weet je of ze in deze periode is gegroeid? Of bleef ze gelijk? Soms kan het wel enkele maanden duren voor ze weg is hoor. Velen weten zelfs niet dat ze dat hebben. Heb je er last van? Bij mij was de inwendige echo en het vrijen soms wat pijnlijk met de cyste.

PinkLady22
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 juni 2018, 8:23

Re: IUI-clubje

Bericht door PinkLady22 » 21 juni 2018, 8:43

Hallo iedereen,

ik had me graag aangesloten hierbij.

Wij hebben namelijk net onze eerste IUI-poging in Jette achter de rug.
Bij ons lag het probleem in de sperma-kwaliteit, beetje vertraagd en niet altijd de juiste vorm. Daarom stuurde mijn gyn ons door naar Jette. Hier zei de dokter dat IUI misschien ook minder kans had maar dat we toch 3x konden proberen. Dat was toch even schrikken. Je verwacht je daar zo niet aan he.

Deze week dus voor het eerst echo laten nemen en bloedafname en blijkbaar was het meteen al goed, want daags nadien mochten we al terug voor de inseminatie zelf.

Nu is het wel wachten tot 5/07 of tot mijn regels er zijn natuurlijk. Want tis niet dat ik niet positief erover ben maar ik schat de kans ook klein dat het de eerste keer meteen raak is. Zeker omdat de dokter het ook al zei.

Ik kijk er naar uit om hier verder te lezen!

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Jido » 21 juni 2018, 10:24

PinkLady22 schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo iedereen,

ik had me graag aangesloten hierbij.

Wij hebben namelijk net onze eerste IUI-poging in Jette achter de rug.
Bij ons lag het probleem in de sperma-kwaliteit, beetje vertraagd en niet altijd de juiste vorm. Daarom stuurde mijn gyn ons door naar Jette. Hier zei de dokter dat IUI misschien ook minder kans had maar dat we toch 3x konden proberen. Dat was toch even schrikken. Je verwacht je daar zo niet aan he.

Deze week dus voor het eerst echo laten nemen en bloedafname en blijkbaar was het meteen al goed, want daags nadien mochten we al terug voor de inseminatie zelf.

Nu is het wel wachten tot 5/07 of tot mijn regels er zijn natuurlijk. Want tis niet dat ik niet positief erover ben maar ik schat de kans ook klein dat het de eerste keer meteen raak is. Zeker omdat de dokter het ook al zei.

Ik kijk er naar uit om hier verder te lezen!

Welkom is een beetje een rare uitdrukking, maar toch, hopelijk heb je iets aan het forum.
De wachtweken duren steeds het langste en de kans is misschien klein, maar toch is er hé.
Hopelijk worden jullie snel geholpen, want het is wel een feit dat eens je in de medische molen zit je er totaal geen idee van hebt hoelang dit zal duren. En maar best ook in sommige gevallen.

Nu, fingers crossed voor jullie! En er zeker blijven in geloven! :)
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten