IUI-clubje

IUI Forum
Lievelotte
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 januari 2018, 22:27

Re: IUI-clubje

Bericht door Lievelotte » 5 juli 2018, 15:52

Proficiat PinkLady22!

Altijd heel erg spannend ☺️ Hier nu 11w ver na 5de IUI en ook kriebels voor 12w echo.
Veel succes, het is de eerste stap ☺️
13/12: eerste IUI (pregnyl): negatief
14/01: tweede IUI (pregnyl): negatief
13/02: derde IUI: (clomid+pregnyl): negatief
Maart: eisprong gemist
02/04: vierde IUI (pregnyl): negatief
01/05: vijfde IUI ( pregnyl + utrogestan): positieve test; zwanger 😍

libkrrbaby
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 maart 2018, 12:48

Re: IUI-clubje

Bericht door libkrrbaby » 8 juli 2018, 18:48

super pink lady !!!
Dikke proficiat !! Geniet er maar van 😊😊🎉🎉

libkrrbaby
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 maart 2018, 12:48

Re: IUI-clubje

Bericht door libkrrbaby » 8 juli 2018, 18:49

super pink lady !!!
Dikke proficiat !! Geniet er maar van 😊😊🎉🎉

kaboutertje92
Berichten: 177
Lid geworden op: 5 december 2017, 20:02

Re: IUI-clubje

Bericht door kaboutertje92 » 8 juli 2018, 19:00

Hallo.

Iemand hier ook hetzelfde meegemaakt als Ik? Al 23 dagen bezig met menopur spuiten en nog altijd niet veel reactie. Dit ter voorbereiding van mijn eerste iui. Ik heb pco En aan beide eierstokken zien ze 15 kleine follikels maar die niet veranderen...
Alvast merci...
kinderwens mei 2016
Feb 2017: pcos
8/19: ivf 2.3 positief 😊
4/20: geboorte dochter
4/21: start baby 2
4/22: icsi 4: 12 cryo
5/22: tp 4.1 positief :D

PinkLady22
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 juni 2018, 8:23

Re: IUI-clubje

Bericht door PinkLady22 » 9 juli 2018, 10:21

Bedankt allemaal.

Het is de eerste keer zwanger voor me dus is het allemaal nog es zo spannend.
Kweet niet of ik hier goed zit ervoor maar, ik heb dit weekend wel wat bruinverlies gehad en ik weet niet echt of dit goed of slecht is...
Het is natuurlijk nog tot donderdag voor de controleprik dus het is wat extra spanning erbij :?
Hopelijk weten jullie raad...

libkrrbaby
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 maart 2018, 12:48

Re: IUI-clubje

Bericht door libkrrbaby » 9 juli 2018, 19:13

Hallo iedereen.

Ik weet niet wat ik moet denken.

vandaag ben ik 11 dagen na de pregnyl, 10 dagen na de eerste iui. ik wou de pregnyl uittesten en ik merk dat de testen sinds vanmorgen donkerder zijn.
of ik beeld het me in.

mijn eerste iui en ik hoop zo dat het raak is! anders staat er een mri op het plan voor een cyste die ik heb zitten.

sorry voor mijn ego berichtje dames! ik ben zo in de war!
foto
Afbeelding

irisbloem
Berichten: 1414
Lid geworden op: 14 maart 2017, 13:41

Re: IUI-clubje

Bericht door irisbloem » 9 juli 2018, 22:59

libkrrbaby schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo iedereen.

Ik weet niet wat ik moet denken.

vandaag ben ik 11 dagen na de pregnyl, 10 dagen na de eerste iui. ik wou de pregnyl uittesten en ik merk dat de testen sinds vanmorgen donkerder zijn.
of ik beeld het me in.

mijn eerste iui en ik hoop zo dat het raak is! anders staat er een mri op het plan voor een cyste die ik heb zitten.

sorry voor mijn ego berichtje dames! ik ben zo in de war!
foto
Afbeelding
Is dat niet de teststreep?

Jido
Berichten: 714
Lid geworden op: 7 februari 2018, 11:25

Re: IUI-clubje

Bericht door Jido » 10 juli 2018, 7:39

irisbloem schreef:
1 januari 1970, 1:00
libkrrbaby schreef:
1 januari 1970, 1:00
Hallo iedereen.

Ik weet niet wat ik moet denken.

vandaag ben ik 11 dagen na de pregnyl, 10 dagen na de eerste iui. ik wou de pregnyl uittesten en ik merk dat de testen sinds vanmorgen donkerder zijn.
of ik beeld het me in.

mijn eerste iui en ik hoop zo dat het raak is! anders staat er een mri op het plan voor een cyste die ik heb zitten.

sorry voor mijn ego berichtje dames! ik ben zo in de war!
foto
Afbeelding
Is dat niet de teststreep?
Ik merk een streep op naast de teststreep op de bovenste test op de foto, maar heel erg licht, daaronder lichter, dan niets en op de laatste 2 nog eens super licht.
Ik weet nog bij mijn vorige zwangerschap (testje wel een week overtijd), dat ik binnen de paar seconden een streep had die even duidelijk was als de teststreep.
Ik denk dat er in uw geval niets anders opzit dan enkele dagen te wachten en opnieuw te testen ofwel eens naar de huisarts voor een bloedafname (dan ben je zeker en kan je het vroeger weten).

Veel succes alvast en ik hoop voor jou een positief resultaat! :D
Start KID voor brusje: juli '17
KID 1-11 -neg
ICSI1 09-11/'18 - neg (1TP)
ICSI2 01/'19 canc.
Overstap gyn
ICSI2.1 4-6-8-9/'19 - neg (4TP)
Hysteroscopie 11/'19 - OK
ICSI3 nov 19 - TP (2 em.)- neg - gn cryo
ICSI4 feb '20 -neg
4.2 mei '20 - 🤰🏻17/02/21 💙

Ssilke
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 juli 2018, 21:43

Re: IUI-clubje

Bericht door Ssilke » 12 juli 2018, 21:49

Hallo,

Zal mij even kort voorstellen.
Ik ben 26j en mijn partner ook. Nu 2 jaar aan het proberen om kindjes te krijgen. Mijn eerste IUI poging was in december en was gelukt.. tot op 2 maand... vruchtje groeide niet meer. Dan heb ik medicatie moeten nemen om een miskraam op te wekken en dat lukte vrijwel meteen. Na een maand zagen ze dat er toch nog restjes waren achter gebleven waardoor ik toch nog een curitage heb moeten laten doen.
2 de poging IUI is achter de rug en volgende week weet ik hopelijk meer.. dan zou ik mijn regels moeten krijgen of niet..
Toch ondanks alles probeer ik positief te blijven maar is niet simpel..
Veel succes aan iedereen hier!

Sammie123
Berichten: 7
Lid geworden op: 1 juli 2018, 21:27

Re: IUI-clubje

Bericht door Sammie123 » 18 juli 2018, 10:42

Dag Ssilke,

ik heb nu ook mijn tweede IUI poging achter de rug, maar heb gisteren, 15 dagen na de IUI, een negatieve test gedaan. Ik ben dan maar gestopt met de Utrogestan en wacht nu tot ik mijn regels krijg. Het is heel hard om telkens een negatieve test te hebben en te beseffen dat het deze maand weer niet gelukt is. Wij proberen nu meer dan 1,5 jaar een kindje te krijgen, ik begrijp wat je door maakt. Wij zijn wel wat ouder. Hopelijk komen regels snel door en kunnen we weer van voor af aan beginnen. Uitputtend he...

Jvdwe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juli 2018, 14:09

Re: IUI-clubje

Bericht door Jvdwe » 20 juli 2018, 0:27

Dag dames, ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 31 jaar en we zijn al 3,5 jaar aan het proberen. In maart 2017 miskraam gehad op 8 weken. Bij beiden vinden ze niets mis dus zijn we als onverklaarbaar gecategoriseerd. Ik heb op 7 juli mijn eerste iui gehad met clomid en pregnyl (enkel voor de eisprong). Helaas heb ik vandaag op dag 12 na de iui licht bloedverlies en ook mijn borsten zijn plots veel minder gevoelig. Teken dus dat het niet gelukt is 😥 Ook al zijn we nog maar net gestart met iui, ik ben het zo beu allemaal. Sommige vriendinnen die veel later dan ons gestart zijn hebben intussen al 2 kinderen... Ik vind het zo oneerlijk soms. Hoe proberen jullie om de moed niet te verliezen? Ik vind het zo zwaar...

Groetjes,
J

Tanitaatje
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 juli 2018, 14:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Tanitaatje » 20 juli 2018, 15:19

Hallo,
Ik ben tanita en 29 jaar. Wij aijn ondertussen al 3,5 jaar aan het proberen voor kindjes. Helaas zondee succes! Wij hadden op 5 juli onze 3de iui en net ontdekt dat ook deze keer negatief is. Ik heb het erg moeilijk. Iedereen in onze omgeving is zwanger of heeft reeds kindjes. En het lijkt net of wij de enigste zijn waar het maar niet wil lukken. Door wat op internet te zitten zoeken kwam ik op deze site terecht. En na wat te zitten lezen hier blijkt dat ik dus helemaal niet alleen ben. Maar waarom voelt het dan zo? Zo oneerlijk? Ik hoop voor iedereen hier dat ze snel positief nieuws krijgen. Op naar de 4de keer!

Jvdwe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juli 2018, 14:09

Re: IUI-clubje

Bericht door Jvdwe » 20 juli 2018, 18:31

Dag Tanita, jammer dat het bij jullie ook zo moeilijk gaat. Wij zijn dus ook al 3,5 jaar bezig intussen 😔 Hebben ze bij jullie een oorzaak gevonden? Bij ons gaan ze maar drie keer iui proberen. Als dit niet lukt krijg ik eerst nog een laparascopie. Als ze daarbij ook niets vinden, zal het ivf worden. Hier heb ik schrik voor, want mijn eicelvoorraad is niet supergroot zei de vroedvrouw. Helaas moet ik nu een maand overslaan, omdat ze in Leuven met verlof zijn...Ik maak me ook wat zorgen omdat ik deze iui maar 1 rijpe follikel had, links zat er gewoon geen. Terwijl ik bij de echo de cyclus voor de iui links 9 en rechts 8 eicellen had zitten. Deze keer had ik er maar vier in totaal en enkel rechts. Ik zou denken dat ik door de clomid juist meer eicellen zou hebben, of zie ik dat mis? Ik heb het er ook heel moeilijk mee dat iedereen rondom mij zomaar zwanger raakt, zo lijkt het toch voor mij. Mijn eigen zus durft zelfs nog niet aan kinderen beginnen, uit angst mij te kwetsen😪 sorry voor mijn monoloog, maar ik moest het even kwijt...

Tanitaatje
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 juli 2018, 14:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Tanitaatje » 20 juli 2018, 22:07

Hey jvdwe,

Stom zeg maandje overslaan door verlof ziekenhuis. Best vervelend he

Als ik het goed begrijp gebruiken de meeste van jullie clomid?
Mijn gyn zei dat ik nx van hormonen moet bij nemen tijdens iui. En heb dus iedeee keer maar 1 rijpe folliekel. Nu krijg ik wel wat schrik?!?

Waarom stoppen na de 3de iui ? Is er specifieke reden voor?
Bij ons hebben ze niets misgevonden bij ons twee? Maar begin me wel zorgen te maken of ze wel goed genoeg gezocht hebben.

Mijn beste vriendin had ook schrik om mij persoonlijk te vertellen dat ze zwanger was. Mijn zus had het ook moeilijk om mij te vertellen. Wij stopten samen met de pil en ondertussen heeft zij al 2 kids. Toen ze vertelde dat ze opnieuw zwanger was moest ik huilen. Achteraf was ik kwaad op mezelf dat ik op dat moment niet blij kon zijn voor haar. Maar het is zo pijnlijk. Voor haar gaat het zo makkelijk en bij ons ...

Jvdwe
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 juli 2018, 14:09

Re: IUI-clubje

Bericht door Jvdwe » 21 juli 2018, 12:05

Ik heb ook heel erg gehuild toen een goede vriendin vertelde dat ze zwanger was. Hoewel ik erg blij was voor haar hoor. Het is gewoon hard...

Ik denk dat de dokter denkt dat onze kansen groter zijn met ivf, aangezien we al zolang proberen...vandaar denk ik niet teveel tijd verspillen met iui ofzo. Hi heeft er eigenlijk geen reden voor gegeven.

Ach, wees blij dat je geen Clomid moet nemen. Ik neem maar een half pilletje, maar ik heb er enorm veel last van. Heel erge humeurschommellingen. Ik zag er echt tegenop om de laatste pilletjes in te nemen. Nog dames die hier last van hebben?

Ik zou normaal maandag bloed moeten laten nemen voor een zwangerschapstest, maar heb al sinds gisteren mijn regels. Moet ik dan toch nog naar het ziekenhuis?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten