IUI-clubje

IUI Forum
GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 22 april 2019, 18:25

Cdj schreef:
22 april 2019, 15:47
Vandaag een voorzichtige streep op de test. 2 dagen vroeger dan voorzien getest, omdat ik met een vreselijke verkoudheid zit en niet voorzichtig wou zijn met medicatie als dat niet nodig was ... het worden dan toch maar theetjes :)

Wel nog even voetjes op de grond en over dag of 2-3 nog eens voor de zekerheid opnieuw testen.
Wauw Proficiat super goed nieuws! Ik duim dat alles goed loopt :)

Hier zijn ze een dagje vroeger doorgebroken, had wel gevoel dat mijn eisprong op zondag was en niet op maandag. Ik start opnieuw met de spuitjes. Hopelijk de laatste keer voor IVF.
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 22 april 2019, 19:34

Cdj schreef:
22 april 2019, 15:47
Vandaag een voorzichtige streep op de test. 2 dagen vroeger dan voorzien getest, omdat ik met een vreselijke verkoudheid zit en niet voorzichtig wou zijn met medicatie als dat niet nodig was ... het worden dan toch maar theetjes :)

Wel nog even voetjes op de grond en over dag of 2-3 nog eens voor de zekerheid opnieuw testen.
(Voorzichtige) Woohoo! Goed zeg! <3

Sesampje
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 maart 2017, 21:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Sesampje » 22 april 2019, 19:36

Cdj schreef:
22 april 2019, 15:47
Vandaag een voorzichtige streep op de test. 2 dagen vroeger dan voorzien getest, omdat ik met een vreselijke verkoudheid zit en niet voorzichtig wou zijn met medicatie als dat niet nodig was ... het worden dan toch maar theetjes :)

Wel nog even voetjes op de grond en over dag of 2-3 nog eens voor de zekerheid opnieuw testen.
Voorzichtige proficiat! :D

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 22 april 2019, 21:49

Cdj schreef:
22 april 2019, 15:47
Vandaag een voorzichtige streep op de test. 2 dagen vroeger dan voorzien getest, omdat ik met een vreselijke verkoudheid zit en niet voorzichtig wou zijn met medicatie als dat niet nodig was ... het worden dan toch maar theetjes :)

Wel nog even voetjes op de grond en over dag of 2-3 nog eens voor de zekerheid opnieuw testen.
Voorzichtig proficiat! 😍

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 22 april 2019, 21:56

JustmeKathy schreef:
21 april 2019, 9:56
LiNN89 schreef:
20 april 2019, 22:22
Lastig he.. wandelen doe ik ook nu ipv joggen :)
Ik ben dus vorige woensdag naar de acupunctuur geweest, viel goed mee! Ze stak er ook voor m’n mindset en dat voel ik toch dat het beter is, ik kan nu sneller wanneer ik negatief nadenk mezelf weer positief laten denken als ik het wat goed uitleg? 😂
Vandaag ook eerste fm gehad, eitje was al 15.8! Wat voor mij echt al mooi is aangezien het hiervoor echt altijd (ik ben voor de behandelingen in jette ook naar de gyn geweest voor metingen als ik een eisprong kreeg tenminste) op dag 11 maar 11mm en een keer 12mm was..nu is het zelfs nog maar dag 9 van m’n cyclus dus ik heb wel het vermoeden dat die yoga en acu iets moet doen he.. maandag terug bloedprik en nieuwe fm..
hoe gaat het met jou?
Hoi,
Waaauw! Dan moet inderdaad die Yoga en acupuntuur wel iets helpen hè!
Ik heb de hele 2 weken granaatappelsap geslurpt. Iemand die al een heel traject gedaan had vertelde me dat dat goed is voor de innesteling. Mja, ik weet niet of het helpt maar baat het niet dan schaad het niet zeker?
Veel te veel piekeren... Ik maak mezelf wijs dat het niet gelukt is. Voor de teleurstelling te beperken. Maar dromen tja... Ik merk nu van mezelf dat ik stilletjes de andere kant uitkijk als ik één van mijn vriendinnen ontmoet die zwanger zijn. Gewoon niet op die buik focussen. :oops: Erg hè!
Pfff... Dat het maar rap woensdag is, dan komen mijn regels door waarschijnlijk. Donderdag terug naar de dr.
Als deze poging niet lukt hebben ze al gezegd dat ze andere medicatie gaan proberen.
Dat vind ik ook, kwaad zal het niet kunnen he! Hihi, dat doe ik ook hoor. Heb momenteel 2 zwangere vriendinnen en de rest bijna allemaal kindjes. Als ik niet ik mezelf gek word van die klagende zwangere (denk dan wees blij dat je zwanger bent al begrijp ik wel dat niet elke zwangerschap een pretje is) dan voel ik me heel alleen om tussen alle ouders als kinderloos koppel te zitten. Ik zou soms iets durven afzeggen als het me heel hoog zit eventjes..
vandaag terug naar jette geweest, Seves m’n pregnyl zetten en woensdag inseminatie! Dus voor ons beide een belangrijke dag 😁 Ooh ik duim zo hard dat het gelukt is! Dan drink ik ook granaat met de Kuip! 🤣

Cdj
Berichten: 177
Lid geworden op: 17 maart 2019, 6:34

Re: IUI-clubje

Bericht door Cdj » 23 april 2019, 11:47

Dank jullie wel :)

Fingers crossed voor jullie!
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = 💙
2018-2019: 3x IUI = ❤️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 24 april 2019, 14:50

Cdj schreef:
23 april 2019, 11:47
Dank jullie wel :)

Fingers crossed voor jullie!
Bedankt! Hoe gaat het met jou vandaag?

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 24 april 2019, 14:52

Vandaag iui 3 achter de rug. Ging plots super vlot, vorige 2x had ik vrij veel last ivm gekantelde baarmoeder! Tot 9 mei weer de vreselijke wachtweken 🤦🏼‍♀️

@JustMeKathy, hoe gaat het met jou? Heb m’n duimen gekruist hoor! 😅

Cdj
Berichten: 177
Lid geworden op: 17 maart 2019, 6:34

Re: IUI-clubje

Bericht door Cdj » 24 april 2019, 20:17

LiNN89 schreef:
24 april 2019, 14:50
Cdj schreef:
23 april 2019, 11:47
Dank jullie wel :)

Fingers crossed voor jullie!
Bedankt! Hoe gaat het met jou vandaag?
Ik voel voorlopig niks, wat moe, maar dat komt meer door mijn hoest denk ik.
Morgen nog eens testje doen voor de zekerheid en dan een afspraak maken bij de gynaecoloog.

LiNN89 schreef:
24 april 2019, 14:52
Vandaag iui 3 achter de rug. Ging plots super vlot, vorige 2x had ik vrij veel last ivm gekantelde baarmoeder! Tot 9 mei weer de vreselijke wachtweken
Oh, ook een peer met een kromme steel :D zo noem ik het.
Als het een opsteker mag zijn, mijn derde poging was ook de vlotste en lijkt nu toch raak :)
Lesbische relatie
2017-2018: partner 7x IUI = 💙
2018-2019: 3x IUI = ❤️
2023: poging brusje - uitgerekende datum 14/03/2024

LeenBr
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 april 2019, 20:20

Re: IUI-clubje

Bericht door LeenBr » 25 april 2019, 21:29

Dag iedereen!
Graag zou ik me hier even kort voorstellen. 27 jaar en sinds Juli 2017 aan het proberen om zwanger te geraken, zonder enig resultaat tot nu toe. 'Diagnose': onverklaarbare verminderde vruchtbaarheid. Hoewel het echt niet fijn moet zijn om allerlei aandoeningen zoals PCOS te hebben is het ook enorm frustrerend en onbegrijpelijk dat het niet lukt wanneer alles wel zou moeten lukken. Als het op natuurlijke wijze zou moeten lukken en niet lukt, waarom zouden medische behandelingen dan wel aanslaan?

Soit, 15/04 eerste IUI gehad in UZ Jette en volgende maandag weten we resultaat. Voorlopig voel ik nog niets en heb ik het gevoel dat mijn menstruatie gewoon zal starten volgende week. Maar het was dan ook nog maar poging 1.


Het lijkt me fijn om hier verhalen van anderen te lezen zodat je je niet zo alleen voelt in een wereld waarin iedereen rondom jou direct zwanger lijkt te worden. Als we met zen allen samen voor iedereen mee hopen, verhogen we misschien gezamenlijk onze kans? Wishfull thinking! :)

CDJ, hoe was je test vandaag? Hopelijk heb je goed nieuws!
09/'17: We gaan ervoor!
04-06/'19: 3x IUI neg
08/'19: Start ICSI
06/08: PU
11/08: Terugplaatsing 1 embryo
23/08: HCG 353, 29/08 3500
11/09: eerste echo 🍀

JustmeKathy
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 februari 2019, 14:34

Re: IUI-clubje

Bericht door JustmeKathy » 25 april 2019, 21:32

Mijn 3de poging is alweer in de soep gedraaid.
Ik ben enorm emotioneel voor het moment en heb gewoon zin om ergens onder een rots te kruipen.
Kan er niets aan doen, gisteren op mijn werk een grote inzinking gehad.
Teleurstelling en enorm pijnlijke ms de eerste dag, géén goede combinatie.
En nu ben ik alweer bijna de hele avond aan het huilen. Stom maar kan er echt niets aan doen.

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 26 april 2019, 7:44

Cdj schreef:
24 april 2019, 20:17
LiNN89 schreef:
24 april 2019, 14:50
Cdj schreef:
23 april 2019, 11:47
Dank jullie wel :)

Fingers crossed voor jullie!
Bedankt! Hoe gaat het met jou vandaag?
Ik voel voorlopig niks, wat moe, maar dat komt meer door mijn hoest denk ik.
Morgen nog eens testje doen voor de zekerheid en dan een afspraak maken bij de gynaecoloog.

LiNN89 schreef:
24 april 2019, 14:52
Vandaag iui 3 achter de rug. Ging plots super vlot, vorige 2x had ik vrij veel last ivm gekantelde baarmoeder! Tot 9 mei weer de vreselijke wachtweken
Oh, ook een peer met een kromme steel :D zo noem ik het.
Als het een opsteker mag zijn, mijn derde poging was ook de vlotste en lijkt nu toch raak :)
Haha 😂 ja klopt! Hopelijk mag het bij deze kromme peer dan nu ook 3e keer goede keer zijn 😂😂

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 26 april 2019, 7:48

LeenBr schreef:
25 april 2019, 21:29
Dag iedereen!
Graag zou ik me hier even kort voorstellen. 27 jaar en sinds Juli 2017 aan het proberen om zwanger te geraken, zonder enig resultaat tot nu toe. 'Diagnose': onverklaarbare verminderde vruchtbaarheid. Hoewel het echt niet fijn moet zijn om allerlei aandoeningen zoals PCOS te hebben is het ook enorm frustrerend en onbegrijpelijk dat het niet lukt wanneer alles wel zou moeten lukken. Als het op natuurlijke wijze zou moeten lukken en niet lukt, waarom zouden medische behandelingen dan wel aanslaan?

Soit, 15/04 eerste IUI gehad in UZ Jette en volgende maandag weten we resultaat. Voorlopig voel ik nog niets en heb ik het gevoel dat mijn menstruatie gewoon zal starten volgende week. Maar het was dan ook nog maar poging 1.


Het lijkt me fijn om hier verhalen van anderen te lezen zodat je je niet zo alleen voelt in een wereld waarin iedereen rondom jou direct zwanger lijkt te worden. Als we met zen allen samen voor iedereen mee hopen, verhogen we misschien gezamenlijk onze kans? Wishfull thinking! :)

CDJ, hoe was je test vandaag? Hopelijk heb je goed nieuws!
Welkom!

Helemaal herkenbaar, zeker van die iedereen rondom jou direct zwanger.. vreselijk 🤦🏼‍♀️
Ik denk dat het gewoon altijd heel frustrerend is gelijk welke reden dat we de medische molen in moeten!
Veel succes en hopelijk toch eerste keer al goede keer!

LiNN89
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 maart 2019, 15:36

Re: IUI-clubje

Bericht door LiNN89 » 26 april 2019, 7:54

JustmeKathy schreef:
25 april 2019, 21:32
Mijn 3de poging is alweer in de soep gedraaid.
Ik ben enorm emotioneel voor het moment en heb gewoon zin om ergens onder een rots te kruipen.
Kan er niets aan doen, gisteren op mijn werk een grote inzinking gehad.
Teleurstelling en enorm pijnlijke ms de eerste dag, géén goede combinatie.
En nu ben ik alweer bijna de hele avond aan het huilen. Stom maar kan er echt niets aan doen.

Ooh pf ☹️ Ik had zo voor je geduimd en er vaak aan gedacht! Ik vind dat allemaal niet stom! Dit hele traject is gewoon heel erg zwaar, voor hetgeen wat je het allerliefste wilt moeten wij hier zoveel frustraties en “gedoe” door dat het niet anders kan dan regelmatig eens onder een rots te willen kruipen!
Ik ben na iui2 ook even thuis geweest, kon mezelf op niets meer concentreren en het enige wat ik deed was werken, naar ziekenhuis, wachten op telefoon van het ziekenhuis.. dat hou je niet zomaar vol!
Maar ik moet wel echt zeggen, sinds ik gewoon thuis aan yoga doe en acupunctuur ben ik plots een heel pak rustiger! Niet dat ik er nooit meer mee zit maar die huilbuien, gigantische onrustigheid enz zijn wel weg voorlopig..
ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

GDN
Berichten: 373
Lid geworden op: 12 februari 2018, 18:29

Re: IUI-clubje

Bericht door GDN » 26 april 2019, 16:20

JustmeKathy schreef:
25 april 2019, 21:32
Mijn 3de poging is alweer in de soep gedraaid.
Ik ben enorm emotioneel voor het moment en heb gewoon zin om ergens onder een rots te kruipen.
Kan er niets aan doen, gisteren op mijn werk een grote inzinking gehad.
Teleurstelling en enorm pijnlijke ms de eerste dag, géén goede combinatie.
En nu ben ik alweer bijna de hele avond aan het huilen. Stom maar kan er echt niets aan doen.
Ik had het zo gehoopt voor jou. Ik was ook enorm teleurgesteld deze 3de keer en ook
echt verdrietig geweest. Gelukkig gaat het nu aL
wat beter en ga ik er weer volop voor. We moeten blijven hopen en niet opgeven!
Onze droom komt uit :)
Okt 2019 ISCI 2 zwanger na tp 4 aug’ 2020
Juni 2022 cryo 2.1 negatief
Aug 2022 ISCI 3 biochemische zw
Sept 2022 ISCI 3.1 negatief
Okt- Nov 2022 ISCI 4 5 cryo’s
NOV 2022 4.1 positief

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten