Dank je wel.Cdj schreef: ↑17 maart 2023, 10:47Het is best veel info in het begin heMolski schreef: ↑16 maart 2023, 20:03Vrijdag 24/03 mag ik 's ochtends al gaan vr een bloedafname; gevolgd door een echo.
ALS alles goed is, spuitje ovitrelle en zou zaterdag 25/03 al de eerste IUI kunnen plaatsvinden.
We zijn er ons van bewust dat dit het beste scenario zou zijn. Evengoed wordt de cyclus afgebroken of is het te vroeg of is er niks.. Vind het allemaal opeens zo vlot gaan..
Ik hou via een app mijn cyclussen bij. Maar volgens de app zou ik pas een eisprong 31 maart hebben.
In beste geval, zou 25/03 dan toch te vroeg zijn?
Of wordt dit zo sterk beinvloed door Femara.
Deze vraag schoot me pas laat te binnen. Waardoor ik hier even raad kom vragen.. #tisallemaalzonieuw
Somebody?![]()
en die dokters goochelen ook maar met waardes en namen van medicatie.
Ikzelf heb geen ervaring met Femara, maar het zal zeker wel zijn invloed hebben op je cyclus. Bij die afspraak voor bloedafname en echo gaan ze ook kijken of er een ovulatie zit aan te komen en afhankelijk daarvan de ovitrelle plannen. Die kan er dan ook voor zorgen dat je ovulatie iets vroeger is dan dat het van nature zou gegaan zijn.
Ik hou ook alles wel wat bij in een app, maar met medicatie mag je je er niet teveel aan vasthouden.
Nog veel succes!
Heeel veel info

Hoe reageer jij op jouw medicatie?
Kga ook alles blijven bijhouden.. onder het mom liever te veel dan te weinig info