IUI-clubje

IUI Forum
Molski
Berichten: 292
Lid geworden op: 16 maart 2023, 18:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 26 mei 2023, 17:40

toekomstigebam schreef:
26 mei 2023, 16:53
Lieveheersbeestje4 schreef:
25 mei 2023, 23:10
@toekomstigebam, wat jammer dat test negatief is:(:( Is daar bij jou een wachtlijst voor om weer aan de volgende poging te kunnen beginnen?

@mich75, ik moet op dag 21 van deze cyclus beginnen met decapeptyl. Mocht ik toch zwanger blijken te zijn van iui 6 dan heeft dit geen invloed op de zwangerschap. Had er zelf ook al bewust naar gevraagd.
Hey Lieveheersbeestje4 ik moet idd terug op de wachtlijst deze zou ongeveer zen 3 maand zijn zeiden ze dus weer wachten. Maar komt goed
Haaa is het bloedresultaat ook nega? :(
Ik hoop van harte dat het snel 3mnd verder is
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

Molski
Berichten: 292
Lid geworden op: 16 maart 2023, 18:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 26 mei 2023, 17:42

kayleighs schreef:
26 mei 2023, 16:35
Hallo iedereen,

Ondertussen bezig aan IUI2 🙈. Deze keer heb ik 2 follikels! Op 1 of andere manier heb ik daardoor meer hoop. 🤞🏼🙃

Zondag staat de inseminatie gepland. Ooh ik hoop zo hard voor deze maand. Is al even geleden dat ik voel van,’ wie weet is het eindelijk voor deze maand’. 🤞🏼 maar als dat niet zo zal zijn ga ik ook zoveel harder teleurgesteld zijn. Achja, we blijven positief 👍🏼

Groetjes Kayleigh
Heyhey spannend weer! Zondag wel dubbel kans :|
Altijd hoop blijven houden toch. Ik duim mee voor je
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 26 mei 2023, 22:35

Molski schreef:
26 mei 2023, 17:40
toekomstigebam schreef:
26 mei 2023, 16:53
Lieveheersbeestje4 schreef:
25 mei 2023, 23:10
@toekomstigebam, wat jammer dat test negatief is:(:( Is daar bij jou een wachtlijst voor om weer aan de volgende poging te kunnen beginnen?

@mich75, ik moet op dag 21 van deze cyclus beginnen met decapeptyl. Mocht ik toch zwanger blijken te zijn van iui 6 dan heeft dit geen invloed op de zwangerschap. Had er zelf ook al bewust naar gevraagd.
Hey Lieveheersbeestje4 ik moet idd terug op de wachtlijst deze zou ongeveer zen 3 maand zijn zeiden ze dus weer wachten. Maar komt goed
Haaa is het bloedresultaat ook nega? :(
Ik hoop van harte dat het snel 3mnd verder is
Jep jep ook die was negatief jammer genoeg. Hihi ik geloof goed dat je snel 3 maand verder wil zitten en van het ziek zijn af zal zijn
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 26 mei 2023, 22:36

kayleighs schreef:
26 mei 2023, 16:35
Hallo iedereen,

Ondertussen bezig aan IUI2 🙈. Deze keer heb ik 2 follikels! Op 1 of andere manier heb ik daardoor meer hoop. 🤞🏼🙃

Zondag staat de inseminatie gepland. Ooh ik hoop zo hard voor deze maand. Is al even geleden dat ik voel van,’ wie weet is het eindelijk voor deze maand’. 🤞🏼 maar als dat niet zo zal zijn ga ik ook zoveel harder teleurgesteld zijn. Achja, we blijven positief 👍🏼

Groetjes Kayleigh
Ik duim met je mee! Altijd positief proberen te blijven!
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Molski
Berichten: 292
Lid geworden op: 16 maart 2023, 18:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 27 mei 2023, 9:51

toekomstigebam schreef:
26 mei 2023, 22:35
Molski schreef:
26 mei 2023, 17:40
toekomstigebam schreef:
26 mei 2023, 16:53


Hey Lieveheersbeestje4 ik moet idd terug op de wachtlijst deze zou ongeveer zen 3 maand zijn zeiden ze dus weer wachten. Maar komt goed
Haaa is het bloedresultaat ook nega? :(
Ik hoop van harte dat het snel 3mnd verder is
Jep jep ook die was negatief jammer genoeg. Hihi ik geloof goed dat je snel 3 maand verder wil zitten en van het ziek zijn af zal zijn
Haha ja.. die vermoeidheid is echt slopend. Nu had ik een weekje verlof dus kon ik me ' s middags een uurtje neerleggen. Benieuwd hoe ik dat ga aanpakken vanaf dinsdag. En hoe ik die ochtendmisselijk ga verdoezelen 😅.
Pffff dat maar snel 7 juni is. Dan kan ik het op werk vertellen, ook al is 8 weken dan vroeg.
Maar helaas moet ik veel trappen doen op een dag en heffen en tillen. Waardoor ze toch voor een oplossing moeten zien.
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 27 mei 2023, 18:19

Molski schreef:
27 mei 2023, 9:51
toekomstigebam schreef:
26 mei 2023, 22:35
Molski schreef:
26 mei 2023, 17:40


Haaa is het bloedresultaat ook nega? :(
Ik hoop van harte dat het snel 3mnd verder is
Jep jep ook die was negatief jammer genoeg. Hihi ik geloof goed dat je snel 3 maand verder wil zitten en van het ziek zijn af zal zijn
Haha ja.. die vermoeidheid is echt slopend. Nu had ik een weekje verlof dus kon ik me ' s middags een uurtje neerleggen. Benieuwd hoe ik dat ga aanpakken vanaf dinsdag. En hoe ik die ochtendmisselijk ga verdoezelen 😅.
Pffff dat maar snel 7 juni is. Dan kan ik het op werk vertellen, ook al is 8 weken dan vroeg.
Maar helaas moet ik veel trappen doen op een dag en heffen en tillen. Waardoor ze toch voor een oplossing moeten zien.
Oei dat wordt dan idd wel iets lastiger om dan je slaap te nemen. Voor de ochtendmisselijkheid kan je mss zeggen dat je aan de platte kaka zit haha. Doe maar op het gemak als je te zwaar moet heffen en veel trappen moet nemen
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Molski
Berichten: 292
Lid geworden op: 16 maart 2023, 18:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 29 mei 2023, 8:14

toekomstigebam schreef:
27 mei 2023, 18:19
Molski schreef:
27 mei 2023, 9:51
toekomstigebam schreef:
26 mei 2023, 22:35


Jep jep ook die was negatief jammer genoeg. Hihi ik geloof goed dat je snel 3 maand verder wil zitten en van het ziek zijn af zal zijn
Haha ja.. die vermoeidheid is echt slopend. Nu had ik een weekje verlof dus kon ik me ' s middags een uurtje neerleggen. Benieuwd hoe ik dat ga aanpakken vanaf dinsdag. En hoe ik die ochtendmisselijk ga verdoezelen 😅.
Pffff dat maar snel 7 juni is. Dan kan ik het op werk vertellen, ook al is 8 weken dan vroeg.
Maar helaas moet ik veel trappen doen op een dag en heffen en tillen. Waardoor ze toch voor een oplossing moeten zien.
Oei dat wordt dan idd wel iets lastiger om dan je slaap te nemen. Voor de ochtendmisselijkheid kan je mss zeggen dat je aan de platte kaka zit haha. Doe maar op het gemak als je te zwaar moet heffen en veel trappen moet nemen
Misschien moet ik al niets verbergen meer.
Deze ochtend om 4u30 gaan plassen en om 7u.
Om 7u had ik een licht roze afscheiding bij het afvegen.
Ik weet dat het niet altijd iets moet betekenen.
Maar mijn ervaring zegt me anders.
Heb fertiliteit gemaild met de vraag of ik bij hun langs kan.
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

Lieveheersbeestje4
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 april 2023, 18:42

Re: IUI-clubje

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 29 mei 2023, 13:03

@Molski, o jee! Maar kan gewoon zijn dat het veder instelt toch? Hopelijk valt het mee!! Wanneer kan je terecht?
Ik duim voor je!!
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF 🍀

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 29 mei 2023, 13:17

Molski schreef:
29 mei 2023, 8:14
toekomstigebam schreef:
27 mei 2023, 18:19
Molski schreef:
27 mei 2023, 9:51


Haha ja.. die vermoeidheid is echt slopend. Nu had ik een weekje verlof dus kon ik me ' s middags een uurtje neerleggen. Benieuwd hoe ik dat ga aanpakken vanaf dinsdag. En hoe ik die ochtendmisselijk ga verdoezelen 😅.
Pffff dat maar snel 7 juni is. Dan kan ik het op werk vertellen, ook al is 8 weken dan vroeg.
Maar helaas moet ik veel trappen doen op een dag en heffen en tillen. Waardoor ze toch voor een oplossing moeten zien.
Oei dat wordt dan idd wel iets lastiger om dan je slaap te nemen. Voor de ochtendmisselijkheid kan je mss zeggen dat je aan de platte kaka zit haha. Doe maar op het gemak als je te zwaar moet heffen en veel trappen moet nemen
Misschien moet ik al niets verbergen meer.
Deze ochtend om 4u30 gaan plassen en om 7u.
Om 7u had ik een licht roze afscheiding bij het afvegen.
Ik weet dat het niet altijd iets moet betekenen.
Maar mijn ervaring zegt me anders.
Heb fertiliteit gemaild met de vraag of ik bij hun langs kan.
Kan ook een bloedvaatjes ofzo zijn toch? Moet niet perse iets slecht te zijn denk ik. En het feit dat je zo misselijk bent denk ik al zeker niet dat het slecht nieuws is. Ma ik duim zeker voor je dat het niets mag zijn🤞de hoop nog niet laten vallen💪🏻laat je iets weten als je iets weet? Als je wil.
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Molski
Berichten: 292
Lid geworden op: 16 maart 2023, 18:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 29 mei 2023, 14:33

@lieveheerstbeestje @toekomstigebam

Het ziekenhuis had me terug gemaild.
Dat licht roze afscheiding in een van een zwangerschap kan voorkomen en is niet abnormaal. Dat vandaag er geen mogelijkheid was voor een echo. Morgenvroeg kan ik om 8u30 gaan, bij aansluiten bij de echo's voor fm. Dan kunnen ze een vroege echo doen.

Tot nu heb ik geen rozeverlies meer gehad. Beetje onderrugpijn wel (wat niet per se iets negatief moet zijn).
Ben wel nog misselijk geweest tot de middag en ook moeten overgeven. De symptomen zijn gelukkig niet weg.

Zit beetje in een twee strijd. Langs de ene kant denk ik dat het niets is. Gewoon geknapt bloedvatje ofzo.
Anderzijds denk ik dat het kwestie van tijd is tot het misgaat.

Ik heb het met mijn vriend ook besproken. We gaan vandaag/vannacht even afwachten. Als er geen rozeverlies meer komt, ga ik ook niet voor een echo.
Want dan ben ik wel gerustgesteld, maar voor dan.
Hoogstwss zal ik een halve dag later toch me weer zorgen maken over wat anders.
De echo geeft ook geen garantie. Ik moet even maar vertrouwen hebben in mijn lijf en aan mijn onzekerheid werken.
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

Lieveheersbeestje4
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 april 2023, 18:42

Re: IUI-clubje

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 29 mei 2023, 18:43

@Molski, ik denk het laaste wat je zegt precies klopt. Zou ook uitgaan wat het ziekenhuis heeft gezegd dat het kan voorkomen. Hoe dan ook je kan er geen invloed op uitoefenen. Enige wat je kan doen is vertrouwen hebben in je lichaam inderdaad.

Hoe is het nu met je? Roze bloedverlies niet meer terug gekomen?
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF 🍀

Molski
Berichten: 292
Lid geworden op: 16 maart 2023, 18:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 29 mei 2023, 19:28

Lieveheersbeestje4 schreef:
29 mei 2023, 18:43
@Molski, ik denk het laaste wat je zegt precies klopt. Zou ook uitgaan wat het ziekenhuis heeft gezegd dat het kan voorkomen. Hoe dan ook je kan er geen invloed op uitoefenen. Enige wat je kan doen is vertrouwen hebben in je lichaam inderdaad.

Hoe is het nu met je? Roze bloedverlies niet meer terug gekomen?
Gelukkig niet meer terug gekomen.
Ik hoop echt dat het eenmalig was, maar voel me evengoed nog onzeker er over :(
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

Lieveheersbeestje4
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 april 2023, 18:42

Re: IUI-clubje

Bericht door Lieveheersbeestje4 » 29 mei 2023, 20:31

@molski, wat fijn dat het niet is teruggekomen! Goed teken! Snap dat je je onzeker nog kan voelen. Dat is normaal. Hopelijk laat je je er niet te veel door leiden en kan je nog wat afleiding zoeken!
Iui 1 t/m 6 ❌
IVF 🍀

toekomstigebam
Berichten: 203
Lid geworden op: 7 oktober 2021, 4:00

Re: IUI-clubje

Bericht door toekomstigebam » 30 mei 2023, 14:09

Molski schreef:
29 mei 2023, 19:28
Lieveheersbeestje4 schreef:
29 mei 2023, 18:43
@Molski, ik denk het laaste wat je zegt precies klopt. Zou ook uitgaan wat het ziekenhuis heeft gezegd dat het kan voorkomen. Hoe dan ook je kan er geen invloed op uitoefenen. Enige wat je kan doen is vertrouwen hebben in je lichaam inderdaad.

Hoe is het nu met je? Roze bloedverlies niet meer terug gekomen?
Gelukkig niet meer terug gekomen.
Ik hoop echt dat het eenmalig was, maar voel me evengoed nog onzeker er over :(
En ben je nog gegaan voor de echo of is alles nog in orde? Hoop het tweede
Start BAM 28 oktober 2021(PCOS)
Iui 1: 21 Januari 2022 --> negatief
Iui 2: 26 Juni 2022 --> negatief
Iui 3: 25 november --> zwanger --> miskraam 8 weken
Iui 4: 11 mei --> negatief
Iui 5: 7 nov--> zwanger 💙

Molski
Berichten: 292
Lid geworden op: 16 maart 2023, 18:59

Re: IUI-clubje

Bericht door Molski » 30 mei 2023, 18:12

Hoihoiii

IGelukkig geen roze verlies meer gehad. Gisteren, vannacht en vandaag niet. Dus ik ben ook niet voor een echo gegaan.
De onderrugpijn is ook zogoed als weg.
Voel me vandaag wel minder misselijk en borsten kriebelen ook minder. Maar wel nog steeds
Ik veronderstel dat dit wel kan schommelen. (Ik probeer niet vh ergste uit te gaan)
Vandaag was mijn eerste werkdag na 1,5w verlof, lekker druk. Merk ook dat ik daardoor er veel minder mee bezig was.

Hoe is het met jullie?
iui 1: ❌️
iui 2: ❤️
04 januari 2024: S 💙

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten