Ohh spannend! Dan is het bijna zo verZitav schreef: ↑10 september 2023, 7:53Ja, je hebt gelijk .. en zoveel mogelijk bellen om te zien of er toch niet een plaatsje vrij gekomen is ..Mimimosa schreef: ↑9 september 2023, 21:53Ja ben ik ook.. maandag gaan we nog eens bellen om te vragen of we niet al een ´2e´ afspraak kunnen vastleggen bij de counselor.. moest 4 okt niet kunnen door gaan.. dat we toch al een back up hebben en we niet dan nog moeten kijken voor een nieuwe datum..
Jij al meer nieuws wanneer je kan starten?
Wij kunnen opstarten bij de volgende menstruatie. Die zouden eind september moeten doorkomen. Met pcos ben ik niet regelmatig, maar sinds ik bevallen ben komen ze wel regelmatig. Ik heb een paar dagen terug ook een positieve ovulatietest gehad dus zal ze normaal ook effectief krijgen
Ze hebben ons vandaag ook gebeld voor een afspraak bij de psycholoog.. morgen mogen we al gaan! Wel weer bij diezelfde psycholoog .. vraag me af waarom vorige afspraak dan geannuleerd moest worden
Wou ze ineens ook al deze week ons inplannen voor counseling ipv 4 oktober.. maar dat was praktisch niet haalbaar voor ons.. jammer