IUI-clubje

IUI Forum
roezepoetoes
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 maart 2024, 16:52

Re: IUI-clubje

Bericht door roezepoetoes » 30 april 2024, 19:17

Luna2206 schreef:
29 april 2024, 15:18
roezepoetoes schreef:
29 april 2024, 14:48
Luna2206 schreef:
28 april 2024, 13:52


Ik kreeg geen tweede streepje op mijn ovulatietest van gisteren en vandaag dus morgen gaan ze meting doen en dinsdag sowieso insemineren (zei de dokter omdat woensdag 1/05 is). Ofwel met natuurlijke eisprong ofwel prik zetten maandagavond. Zoooo content dat ik mijn eisprong niet vandaag/morgen heb. Merci voor de steun! :)
Zo goed!! Ben al benieuwd. In elk geval veel succes 💪
Deze ochtend zette ze zelf Ovitrelle en moet morgen terug vr inseminatie, joepie!
Hopelijk is alles vlot gegaan! Nu wachten geblazen... 🙏🍀

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 30 april 2024, 19:20

Ik ben super blij voor je, is dit ook je eerste poging?
Ik zal proberen af te wachten tot 6 mei. Ik durf niet te testen, ik merk dat mijn borsten anders voelen het lijkt alsof ik in me onderbuik zo’n soort druk heb geen idee hoe ik het moet beschrijven daarnaast merk ik ook dat me tepels er anders uit zien ik denk iets donkerder dan voorheen. Ik ben erg moe. Dus als ik nu zou testen zou ik al kunnen weten wat het is, ik heb 20 april de ovitrelle gespoten dus ik zou nu dan volgens jou kunnen testen?

Luna2206
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 30 april 2024, 20:05

@roezepoetoes: Het ging heel vlot. Het was bij de mannelijke dokter en ik voelde praktisch niets… Nu wat lichte krampen maar niet heel storend.
Ik voel me wel heel kalm, maar hoop toch dat de 2 weken vlot passeren :)
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 30 april 2024, 22:49

Goedeavond dames,
Ik heb vandaag heel wat symptomen gemerkt zoals: dikkere tepels hele pijnlijke/volle borsten. Sinds gisteren zeurende pijn in mijn onderbuik wat te beschrijven is als menstruatie maar wel heel mild en zeurend. Dit heb ik echt pas op de dag dat ik normaal gesproken ongesteld moet worden. Ik had 20 april avond om 22:00 ovitrelle gespoten. Ik heb net een halfuur terug een early test gedaan. Helaas was dit negatief. Negatieve test deed mij voor heen veel en wist ik zeker dat ik niet zwanger was. Maar aan de hand van de bekende symptomen die ik ervaar en die veel op zwangerschaps symptomen lijken kon ik toch niet wachten om te testen. Een hele rare gevoel maar toch denk ik ergens dat ik een positieve uitslag zal krijgen. Wat denken jullie hierover iemand mening tip, alles is welkom.
Gr

Luna2206
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 1 mei 2024, 8:25

roezepoetoes schreef:
30 april 2024, 19:17
Luna2206 schreef:
29 april 2024, 15:18
roezepoetoes schreef:
29 april 2024, 14:48


Zo goed!! Ben al benieuwd. In elk geval veel succes 💪
Deze ochtend zette ze zelf Ovitrelle en moet morgen terug vr inseminatie, joepie!
Hopelijk is alles vlot gegaan! Nu wachten geblazen... 🙏🍀
Hoe gaat het met jou? Gaan de dagen snel of traag? Veel kwaaltjes?
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

Luna2206
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 1 mei 2024, 8:27

aisez schreef:
30 april 2024, 22:49
Goedeavond dames,
Ik heb vandaag heel wat symptomen gemerkt zoals: dikkere tepels hele pijnlijke/volle borsten. Sinds gisteren zeurende pijn in mijn onderbuik wat te beschrijven is als menstruatie maar wel heel mild en zeurend. Dit heb ik echt pas op de dag dat ik normaal gesproken ongesteld moet worden. Ik had 20 april avond om 22:00 ovitrelle gespoten. Ik heb net een halfuur terug een early test gedaan. Helaas was dit negatief. Negatieve test deed mij voor heen veel en wist ik zeker dat ik niet zwanger was. Maar aan de hand van de bekende symptomen die ik ervaar en die veel op zwangerschaps symptomen lijken kon ik toch niet wachten om te testen. Een hele rare gevoel maar toch denk ik ergens dat ik een positieve uitslag zal krijgen. Wat denken jullie hierover iemand mening tip, alles is welkom.
Gr
Volg je gevoel en nu vooral geduld.
Je testdag zal veel uitwijzen, alsook je bloedresultaten nadien. Probeer je niet blind te staren op wat je lichamelijk allemaal voelt, ookal is het wrs gemakkelijker gezegd dan gedaan… Doe aan zelfzorg de komende dagen en hopen dat de dagen vlug(ger) gaan xxx
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 1 mei 2024, 10:14

Dankjewel voor je reactie Luna,
Ik duim ook voor jou hopelijk zal je met een leuk nieuws komen!

roezepoetoes
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 maart 2024, 16:52

Re: IUI-clubje

Bericht door roezepoetoes » 1 mei 2024, 23:24

Luna2206 schreef:
1 mei 2024, 8:25
roezepoetoes schreef:
30 april 2024, 19:17
Luna2206 schreef:
29 april 2024, 15:18


Deze ochtend zette ze zelf Ovitrelle en moet morgen terug vr inseminatie, joepie!
Hopelijk is alles vlot gegaan! Nu wachten geblazen... 🙏🍀
Hoe gaat het met jou? Gaan de dagen snel of traag? Veel kwaaltjes?
Blij dat het vlot ging! Nu goed voor jezelf zorgen.

Sneller dan de wachtweken 😉 wel al aardig veel kwaaltjes, ja. Heel erg vermoeid en misselijk. Maar dat neem ik er met plezier bij.

MissDolly
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 april 2024, 19:32

Re: IUI-clubje

Bericht door MissDolly » 2 mei 2024, 23:12

roezepoetoes schreef:
22 april 2024, 7:39
Zo spannend! Die stap alleen zetten is geen klein ding!
Hopelijk heb je een goed netwerk rond je dat je wat kan ondersteunen.

Is er een specifieke reden dat je voor JP kiest?
Ik weet alleen dat donorsperma daar heel duur is (per rietje) en je voor elke poging weer op de wachtlijst belandt. Maar misschien is het net daarom.
Wij zijn voor die reden niet naar daar gegaan.

In elk geval, veel succes op de rollercoaster!
[/quote]

Ik ben wat overmoedig geweest met teruglezen geloof ik. :D Maar plots kwam ik dan toch weer mijn eigen post tegen.

Iemand noemde mij hier dapper maar als ik jullie verhalen lees kan ik alleen maar zeggen dat jullie die stempel zelf dubbel en dik verdienen. En eerlijk... als ik een andere optie had zou ik die hebben gekozen. Maar die optie is de afgelopen 6 jaar gewoon niet meer voorbij gekomen. Lees: geen geschikte optie. Ongewenst partnerloos tot daaraan toe, maar ook nog ongewenst kinderloos, ... daar hoop ik een stokje voor te steken.

@Roezepoetoes: mijn supportersclub (ouders, broer, zus en een paar vrienden) is op de hoogte en zijn er klaar voor. Mijn ouders en zus hebben zich zelfs al helemaal ingelezen en zullen waarschijnlijk mijn voornaamste steunpilaren zijn.

De keuze voor JP is vooral vanuit praktische overwegingen genomen. Ik werk daar vlakbij. Ik heb een dappere poging ondernomen om een geïnformeerde keuze te maken maar ik vond voornamelijk info van koppels en dat werkt toch net even anders. Ik had wel een leuke blog gevonden (voor de stille BAM2be meelezers: Google "op weg naar een spruitje". Aanrader!) die haar BAM traject ook in JP had gedaan bij dezelfde dokter en dat klonk voor mij prima. Zij sprak echter niet over wachttijden. Dat las ik hier voor het eerst en eerlijk gezegd vind ik dat niet zo'n heel prettig vooruitzicht.

Wat de prijs betreft moet ik bekennen dat ik dacht dat het gewoon kost wat het kost en dat er niet al te veel verschillen zouden zijn. Dan denk je dat je alles onderzocht hebt... :roll: Dat ga ik dan toch nog eens even bekijken.

Veel moed aan de dames op het wachtbankje.

P.s. Sorry, korte berichten ga je van mij zelden zien. :oops:

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 2 mei 2024, 23:20

Hallo lieve dames,
Ik heb vandaag namelijk weer een early test uitgevoerd en die was helaas weer negatief. Er staat dat een early test het beste met ochtendurine gedaan kan worden. Ik had eergisteren avond early gedaan en vandaag avond. Ik denk dat ik toch echt moet stoppen met testen. Ik zal echt moeten afwachten tot 6 mei als we vandaag niet mee tellen heb ik nog 3 dagen te gaan. Mijn borsten doen nogsteeds enorm veel pijn wat ik voor heen nooit zo heb ervaren. Tepels lijken mij met de dag iets donkerder te worden. Ik hoop toch dat ik niet ongesteld zal worden en toch na paar dagen positief kan zien. Ik had vanuit ervaring van anderen ook gelezen dat velen op de NOD pas positief zagen en daarvoor met een early negatief. Dus hopen dat ik binnenkort goed nieuws zal hebben.

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 4 mei 2024, 12:14

Goedemiddag dames,
Iemand nog goed nieuws gezien, ik hoop dat iedereen binnenkort geluk zullen krijgen en positief zullen zien. Ik mag maandag officieel testen. Ik heb gisteren avond best veel pijn gehad in mn onderbuik, ik dagt dat ik ongesteld zou worden maar heb nog niks gezien. Als ik iui niet zou aangaan zou ik volgens de mijn kalender app vandaag ongesteld moeten worden. Ik hoop op goed nieuws ondanks ik negatieve early heb gezien. :(

MissDolly
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 april 2024, 19:32

Re: IUI-clubje

Bericht door MissDolly » 4 mei 2024, 23:25

aisez schreef:
4 mei 2024, 12:14
Goedemiddag dames,
Iemand nog goed nieuws gezien, ik hoop dat iedereen binnenkort geluk zullen krijgen en positief zullen zien. Ik mag maandag officieel testen. Ik heb gisteren avond best veel pijn gehad in mn onderbuik, ik dagt dat ik ongesteld zou worden maar heb nog niks gezien. Als ik iui niet zou aangaan zou ik volgens de mijn kalender app vandaag ongesteld moeten worden. Ik hoop op goed nieuws ondanks ik negatieve early heb gezien. :(
We duimen voor je! Ik kan natuurlijk niet uit ervaring spreken maar ik begrijp uit de verhalen dat er vaak geen lijn in te trekken is. Dus hopelijk vliegt jouw zondag voorbij en zie je maandag toch dat magische streepje.

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 5 mei 2024, 0:49

Hey dames,
Ik heb vandaag ochtend een hele lichtroze bloeding gehad het was heel licht. De rest van de dag heb ik best veel pijn gehad je kan het ook wel noemen als menstruatie krampen. Het is alleen niet gaan vloeien. Volgens de mijn kalender app die bij mij altijd klopt was het vandaag 4 mei eigenlijk de dag dat ik moest menstrueren. Ik ben net nog gaan kijken of ik iets zag maar ik zag 1 druppel bruine bloed of wat je het ook kan noemen en dat was ook echt heeel licht. Ik heb nogsteeds wel last van krampjes in mn buik. Ik denk dat als ik na al deze klachten, morgen nog niet zal menstrueren ik wel kan hopen op een positieve test. Het kan namelijk niet anders. Mijn borsten zijn nog heel erg opgezwollen en doen heel veel pijn. Hopen op goed nieuws.

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 5 mei 2024, 10:15

Hey dames morgen is mijn officiële test dag, ik heb vandaag met ochtend urine een normale test gedaan en helaas was dat negatief. Iemand die dit ook heeft meegemaakt en uiteindelijk positief hebben gezien?

Luna2206
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 6 mei 2024, 15:01

aisez schreef:
5 mei 2024, 10:15
Hey dames morgen is mijn officiële test dag, ik heb vandaag met ochtend urine een normale test gedaan en helaas was dat negatief. Iemand die dit ook heeft meegemaakt en uiteindelijk positief hebben gezien?
Wat zegt je test vandaag? Ik duim nog steeds mee. 🍀

Ik ben pas 6 dagen geleden geïnsemineerd en word nu al ongeduldig 🙊
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten