IUI-clubje

IUI Forum
aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 8 mei 2024, 1:17

Goedeavond dames, helaas is mijn eerste poging niet positief. Ik ben gelijk gestart met de 2 e poging vandaag ben ik begonnen met gonal-f 62,5 mg. Vorige maand moest ik 75 mg spuiten maar dit hebben ze verlaagd en de reden daarvan is omdat ik vorige maand 3 eiblaasjes had, dit willen ze voorkomen. Ik ben gisteren gebeld en ze hebben mij aangegeven dat ik deze maand het beste kan overslaan, dit vond ik erg jammer want je bent al zo verdrietig en stressvol omdat de eerste poging al was er zo veel hoop negatief is gegaan. Ze hebben mij dit aangegeven omdat er pinksteren is en ze twijfelen of ze het gaan redden of niet met het insemineren, maar dat ze dan gelijk voor mij kunnen bepalen over dat het verstandiger is dat ik deze maand moet overslaan vond ik best slordig. Ik heb namelijk een berekening gemaakt waar uit blijkt dat ik wel de 2 e poging net zou kunnen redden dus wel risico kan nemen om het toch te proberen. Dit heb ik met de verpleegkundige besproken en aangegeven dat ik toch het risico wil nemen om poging 2 aan te gaan. Ze vonden het gelukkig wel goed. Wat wel zo is dat ik vandaag ben gestart met gonalf en volgende week dinsdag naar de eerste echo moet gaan. Het kan zo zijn dat ik 1/2 dagen door zou moeten gaan met gonal-f, vorige maand is dat namelijk gebeurd. Ik hoop dat dus dinsdag 14 mei mijn eiblaasjes er geod uitzien waardoor ik dus niet nog extra hoef te injecteren. Als er wordt aangegeven dat ik dinsdag nog extra zou moeten injecteren red ik dat dus net met de ovitrelle en inseminatie dat vrijdag door kan gaan. Dus uit mijn berekening als het nodig is na 14 mei nog 2 keer injecteren dit op dinsdag 14 mei om 16:00 en 15 mei om 16:00. Mijn eerste afspraak is 14 mei in de ochtend en injecties doe ik om 16:00. Dus na mijn echo doe ik er dan nog 2 waardoor dus mijn eiblaasjes meer kunnen doorgroeien. Ik zou dan woensdag avond de ovitrelle kunnen spuiten waardoor ik vrijdag ochtend geïnsemineerd kan worden. Weten jullie misschien uit ervaring of er evt een alternatief is wat ze me kunnen geven om toch die vrijdag te kunnen insemineren..

aisez
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 april 2024, 23:15

Re: IUI-clubje

Bericht door aisez » 8 mei 2024, 1:29

Hey Luna,
Wees geduldig, ik duim voor je en hopen dat de tijd snel voorbij zal vliegen. Helaas was mijn uitslag negatief, ik zat er heel erg mee. Ik ben die dag ook niet uit huis geweest, gelukkig gaat het nu wel goed. Vandaag ben ik begonnen met mijn 2 e poging dus hopen dat dit wel goed gaat.
Gr

Avocado
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 oktober 2023, 14:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Avocado » 8 mei 2024, 8:49

Luna2206 schreef:
26 april 2024, 7:44
Avocado schreef:
24 april 2024, 20:56
Welkom Miss Dolly! Veel respect voor jou dat je dit alleen aandurft, hopelijk wordt jouw droom snel werkelijkheid.

Wij hadden vandaag afspraak met onze behandelende arts. Blijkbaar pak ik al 3 cycli onnodig Utrogestan, fijn om te horen :roll: Gelukkig kan het ook niet echt kwaad, maar we moeten er wel altijd een extra week door wachten.

Nu is het nog eens 3x IUI, maar met Letrozole. Moest dat niet lukken, mogen we naar IVF/ICSI, maar zo ver denken we nog maar even niet. De dokter blijft trouwens volhouden dat we nog jong zijn en onze waarden perfect, maar na heel dat traject zie ik ons niet meer wachten of zelf proberen.
Waarom moest je telkens een weekje wachten?
Stom idd dat je iets moest nemen dat je niet nodig had. Had je dan nu een andere gyneaco of…? Ik heb vrienden die na hun 4e of 5e IUI zwanger geraakte. Geef de hoop nog niet op :)
Met die Utrogestan is mijn menstruatie altijd een week te laat, waardoor het dus allemaal nog langer duurt voor we opnieuw kunnen proberen. Ondertussen wel gestart met poging 4 op Letrozole, we blijven hopen!
Hopelijk voor jou ook snel positief nieuws.
Aisez, zo jammer dat het niet gelukt is, ik herken het heel hard, vanalles voelen en veel hoop hebben, en uiteindelijk toch weer die zware tegenslag :( Dat went nooit, hopelijk hoeven we het niet meer te vaak mee te maken.
11/23: eerste afspraak UZ Jette
01/24: IUI 1
02/24: IUI 2
03/24: IUI 3
05/24: poging verknoeid, exit Jette
06/24: terug zelf proberen, met Letrozole

roezepoetoes
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 maart 2024, 16:52

Re: IUI-clubje

Bericht door roezepoetoes » 8 mei 2024, 14:31

Luna2206 schreef:
6 mei 2024, 15:01
aisez schreef:
5 mei 2024, 10:15
Hey dames morgen is mijn officiële test dag, ik heb vandaag met ochtend urine een normale test gedaan en helaas was dat negatief. Iemand die dit ook heeft meegemaakt en uiteindelijk positief hebben gezien?
Wat zegt je test vandaag? Ik duim nog steeds mee. 🍀

Ik ben pas 6 dagen geleden geïnsemineerd en word nu al ongeduldig 🙊
Hey Luna, hoe gaat het ondertussen met jou? Al last van kwaaltjes?
Die testdrang, is die er bij jou? Of wacht je echt af tot je NOD?
Ik duim 🍀

Luna2206
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 8 mei 2024, 15:00

roezepoetoes schreef:
8 mei 2024, 14:31
Luna2206 schreef:
6 mei 2024, 15:01
aisez schreef:
5 mei 2024, 10:15
Hey dames morgen is mijn officiële test dag, ik heb vandaag met ochtend urine een normale test gedaan en helaas was dat negatief. Iemand die dit ook heeft meegemaakt en uiteindelijk positief hebben gezien?
Wat zegt je test vandaag? Ik duim nog steeds mee. 🍀

Ik ben pas 6 dagen geleden geïnsemineerd en word nu al ongeduldig 🙊
Hey Luna, hoe gaat het ondertussen met jou? Al last van kwaaltjes?
Die testdrang, is die er bij jou? Of wacht je echt af tot je NOD?
Ik duim 🍀
Hey,

Ik wacht sowieso af tot 14/05 (NOD), want heb die afspraak met mezelf gemaakt, maar de dagen gaan zeer traag… Ik twijfel vaak om toch vroeger te testen maar ga het proberen volhouden/ denk dat het gaat lukken.

Eergisteren en gisteren had ik ‘menstruatiepijn’ (bijna 1,5 dag) en heel koud. Voor de rest voel ik niets. Ik hoop op positief resultaat maar besef wel dat mijn hoofd veel dingen kan voelen die er mss niet zijn.

Groetjes! Hoe gaat het met jou? Xx
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

roezepoetoes
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 maart 2024, 16:52

Re: IUI-clubje

Bericht door roezepoetoes » 8 mei 2024, 21:53

Luna2206 schreef:
8 mei 2024, 15:00
roezepoetoes schreef:
8 mei 2024, 14:31
Luna2206 schreef:
6 mei 2024, 15:01


Wat zegt je test vandaag? Ik duim nog steeds mee. 🍀

Ik ben pas 6 dagen geleden geïnsemineerd en word nu al ongeduldig 🙊
Hey Luna, hoe gaat het ondertussen met jou? Al last van kwaaltjes?
Die testdrang, is die er bij jou? Of wacht je echt af tot je NOD?
Ik duim 🍀
Hey,

Ik wacht sowieso af tot 14/05 (NOD), want heb die afspraak met mezelf gemaakt, maar de dagen gaan zeer traag… Ik twijfel vaak om toch vroeger te testen maar ga het proberen volhouden/ denk dat het gaat lukken.

Eergisteren en gisteren had ik ‘menstruatiepijn’ (bijna 1,5 dag) en heel koud. Voor de rest voel ik niets. Ik hoop op positief resultaat maar besef wel dat mijn hoofd veel dingen kan voelen die er mss niet zijn.

Groetjes! Hoe gaat het met jou? Xx
Die dagen lijken eindeloos hé. I feel you!
Je bent er wel al bijna, nog even op de tanden bijten. 💪
Hoe staat je vriendin/vrouw erin? Ook heel benieuwd zeker?

Met mij gaat het wel, al ben ik op dit moment erg verkouden. Met de misselijkheid van de zwangerschap erbij, voel ik me echt heel belabberd 🤧 maar we hebben vandaag een 2de echo gehad en alles zag er heel goed uit. Ook de hartslag gehoord. Nog steeds een onwezenlijk gevoel moet ik zeggen.
Ik ben al benieuwd naar jouw verdere verloop. Hopelijk een positieve test in handen op 14 mei 🍀🍀

Luna2206
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 14 mei 2024, 10:51

Dag dames,

Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik kon dagen niet op de site/op het forum. Ik heb kunnen wachten tot mijn NOD om te testen (deze morgen) maar testte negatief. Spijtig, beetje aan het balen, maar kan het wel goed plaatsen dat het na IUI 1 nog niet meteen zou lukken.
Wachtweek 2 vond ik wel verschrikkelijk. Dit weekend was ik bijna onuitstaanbaar (al die emoties), dus volgende keer meer plannen in wachtweek 2 :wink:
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes! Luna
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

MissDolly
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 april 2024, 19:32

Re: IUI-clubje

Bericht door MissDolly » 14 mei 2024, 11:33

Luna2206 schreef:
14 mei 2024, 10:51
Dag dames,

Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik kon dagen niet op de site/op het forum. Ik heb kunnen wachten tot mijn NOD om te testen (deze morgen) maar testte negatief. Spijtig, beetje aan het balen, maar kan het wel goed plaatsen dat het na IUI 1 nog niet meteen zou lukken.
Wachtweek 2 vond ik wel verschrikkelijk. Dit weekend was ik bijna onuitstaanbaar (al die emoties), dus volgende keer meer plannen in wachtweek 2 :wink:
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes! Luna
Ik ook niet! Ik begon te denken dat het aan mij lag.

Balen Luna. Ook al is het nog maar de eerste keer. Je hoopt stiekem toch dat je bij de gelukkigen hoort waar het meteen raak is. Het lijkt mij moeilijk er nuchter onder te blijven. De keuze om moeder te worden maak je nu eenmaal niet alleen met je hoofd.

Vanmorgen heb ik een intakegesprek gehad bij UZ Gent, mede dankzij de opmerking van Roezepoetoes. Waarvoor dank! Ik was toch wel wat zenuwachtig maar dat was nergens voor nodig. Medisch is er bij mij natuurlijk niets aan de hand, dus die goedkeuring heb ik al in mijn zak. 24/06 heb ik een afspraak bij de psycholoog. Volgt er altijd een tweede gesprek (bij een BAM traject), weet iemand dat? Waarin verschillen die?

Het ziet ernaar uit dat ik in de zomer echt ga kunnen meepraten. :D Ik twijfel nu of ik de afspraak bij J.P. ga laten doorgaan. Daar ga ik vanavond eens goed voor zitten.

@Roezepoetoes, ik hoop dat de verkoudheid inmiddels achter de rug is en dat je vooral aan het genieten bent nu.

Minime2024
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 december 2023, 13:48

Re: IUI-clubje

Bericht door Minime2024 » 14 mei 2024, 11:52

Hey MissDolly,

Wat dapper dat je de stap neemt tot alleenstaande mama zijn. Ik ben ook alleenstaande, momenteel zwanger van de tweede zelfs, en ‘t is momenten wel zwaar, maar ik geniet ongelooflijk hard van mijn zoontje en ben heel blij met mijn keuze :) en toch stiekem heel blij dat ik aan niemand verantwoording moet afleggen, of overleggen bij bepaalde keuzes, als ik zo sommige verhalen in mijn omgeving hoor :)
Ik ben voor de tweede heel bewust naar JP gegaan, heb eigenlijk zelfs geen gesprekken gehad bij andere ziekenhuizen. Mijn job maakt mij bij veel ziekenhuizen direct geen goeie kandidaat, terwijl ik wel alles geregeld en in orde heb voor de eerste, en eigenlijk ook al voor de tweede nog voor dat die er was.
Ik wou ook heel bewust geen psychologisch gesprek (in mijn ogen een keuring) voor verschillende redenen die ik hier niet ga blootleggen.
Ten tweede ben ik belg in het buitenland zonder terugbetaling. Ik wou dus zoiezo niet elke maand proberen om de medische kosten te kunnen spreiden. De donor alleen is al een serieuze hap, maar bij mij is dat dus maal 2.
Uiteindelijk vond in het psychologisch ook fijn om een maand te proberen en dan een maand niet, al heb ik na de eerste poging wel m’n twijfels gehad. Bij de 2de poging (die uiteindelijk positief was) is er dan nog vanalles misgelopen waardoor er sprake was van escape IVF door te feel follikels, extra veel hormoonspuiten om nog extra follikels te krijgen, om uiteindelijk terug te keren naar escape IUI.. fin soit ‘t was een rollercoaster, en had toen ook wel de rust nodig achteraf om te bekomen. Ken jezelf is een belangrijke in het traject, had ik rietjes klaarliggen om elke maand te proberen, zou ik dat ook gedaan hebben. Dus het feit dat ik hier moest wachten op een donor, was voor mij een goeie zaak om mezelf niet voorbij te lopen.
De eerste keer heb ik ongeveer 4 weken gewacht op een donor, de 2de keer was langer, mede ook door een fout ginder, en was 7-8 weken (dat vond ik zelf ook wel te lang).
Alleszinds, ik ben heel tevreden van Dr Decleer, maar ik heb er dan ook een gezonde zwangerschap aan overgehouden, en hopelijk binnen 5 maanden een gezonde baby.
Goed dat je informeert en dat je goed omringd bent :) een zwangerschap alleen is niet altijd fijn, maar je krijgt er ongelooflijk veel liefde voor terug van die kleine baby die je straks in je armen hebt :)
Veel succes alleszinds!

MissDolly
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 april 2024, 19:32

Re: IUI-clubje

Bericht door MissDolly » 14 mei 2024, 21:03

Hoi Minime

J.P. was mijn eerste keuze omdat het zo dicht bij mijn werk ligt, maar inderdaad ook omdat ik daar de hele screening niet zou moeten ondergaan. Ik merk dat ik daar toch wat onzeker over ben. Verdien ik volgens hen wel genoeg? Gaan ze er een probleem van maken dat mijn ouders in Limburg wonen ondanks het feit dat ze hier regelmatig blijven slapen (net op pensioen)? Dat soort dingen. Ik was vandaag zo van mijn melk dat ik mij tot twee keer toe probeerde aan te melden met mijn bankkaart ipv mijn IDkaart. Ik begreep maar niet waarom het niet lukte. :mrgreen: Al die zenuwen voor niks want eigenlijk gebeurde er niet veel tijdens de intake.

Als ik de volle pot zou moeten betalen zou ik inderdaad net als jij voor meer spreiding kiezen. Maar nu moet het voor mij vooral vooruit gaan. Want stel dat het een hele tijd duurt voor het lukt.. Het financiële plaatje heb ik nog niet echt helder. Hier op het forum circuleren andere (veel lagere) bedragen van het donorzaad dan op de prijslijst die ik vond. Dus hoeveel duurder JP is weet ik niet precies.

Ik ben blij om te lezen dat het voor jou een succesverhaal is geworden! De filosofie van JP sprak mij iig erg aan.

Avocado
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 oktober 2023, 14:06

Re: IUI-clubje

Bericht door Avocado » 15 mei 2024, 12:48

Oh balen zeg Luna :(

Bij de rest wel blij te horen dat het goed gaat!

Ik moet nu elke 2 dagen naar het UZ, want de follikels willen maar niet groeien. Blijkbaar met Letrozole zijn de hormoonwaarden in het bloed niet meer betrouwbaar, dus moeten ze vaker echo doen. Heeft weer niemand op voorhand gezegd, maar gelukkig wonen we ondertussen al wat dichter bij Jette, en kan ik meestal voor mijn werkuren gaan.

Vind het wel vreemd dat in de cyclus op Letrozole, mijn eitjes net slechter groeien dan in de natuurlijke cyclus... Zaterdag was er 1 follikel van 10 mm, maandag was die 11 mm en vandaag niks gegroeid. Benieuwd of ik nu vrijdag terug moet, of ik nog extra medicatie ga moeten pakken ofzo. Zien jullie dit nog goedkomen? Ik zit al op cyclusdag 18 :?
11/23: eerste afspraak UZ Jette
01/24: IUI 1
02/24: IUI 2
03/24: IUI 3
05/24: poging verknoeid, exit Jette
06/24: terug zelf proberen, met Letrozole

Luna2206
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 16 mei 2024, 15:06

aisez schreef:
8 mei 2024, 1:17
Goedeavond dames, helaas is mijn eerste poging niet positief. Ik ben gelijk gestart met de 2 e poging vandaag ben ik begonnen met gonal-f 62,5 mg. Vorige maand moest ik 75 mg spuiten maar dit hebben ze verlaagd en de reden daarvan is omdat ik vorige maand 3 eiblaasjes had, dit willen ze voorkomen. Ik ben gisteren gebeld en ze hebben mij aangegeven dat ik deze maand het beste kan overslaan, dit vond ik erg jammer want je bent al zo verdrietig en stressvol omdat de eerste poging al was er zo veel hoop negatief is gegaan. Ze hebben mij dit aangegeven omdat er pinksteren is en ze twijfelen of ze het gaan redden of niet met het insemineren, maar dat ze dan gelijk voor mij kunnen bepalen over dat het verstandiger is dat ik deze maand moet overslaan vond ik best slordig. Ik heb namelijk een berekening gemaakt waar uit blijkt dat ik wel de 2 e poging net zou kunnen redden dus wel risico kan nemen om het toch te proberen. Dit heb ik met de verpleegkundige besproken en aangegeven dat ik toch het risico wil nemen om poging 2 aan te gaan. Ze vonden het gelukkig wel goed. Wat wel zo is dat ik vandaag ben gestart met gonalf en volgende week dinsdag naar de eerste echo moet gaan. Het kan zo zijn dat ik 1/2 dagen door zou moeten gaan met gonal-f, vorige maand is dat namelijk gebeurd. Ik hoop dat dus dinsdag 14 mei mijn eiblaasjes er geod uitzien waardoor ik dus niet nog extra hoef te injecteren. Als er wordt aangegeven dat ik dinsdag nog extra zou moeten injecteren red ik dat dus net met de ovitrelle en inseminatie dat vrijdag door kan gaan. Dus uit mijn berekening als het nodig is na 14 mei nog 2 keer injecteren dit op dinsdag 14 mei om 16:00 en 15 mei om 16:00. Mijn eerste afspraak is 14 mei in de ochtend en injecties doe ik om 16:00. Dus na mijn echo doe ik er dan nog 2 waardoor dus mijn eiblaasjes meer kunnen doorgroeien. Ik zou dan woensdag avond de ovitrelle kunnen spuiten waardoor ik vrijdag ochtend geïnsemineerd kan worden. Weten jullie misschien uit ervaring of er evt een alternatief is wat ze me kunnen geven om toch die vrijdag te kunnen insemineren..
Hoe was je echo vandaag? Ziet het er positief uit? Ik duim mee 👍🏻
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

roezepoetoes
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 maart 2024, 16:52

Re: IUI-clubje

Bericht door roezepoetoes » 16 mei 2024, 15:52

Luna2206 schreef:
14 mei 2024, 10:51
Dag dames,

Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik kon dagen niet op de site/op het forum. Ik heb kunnen wachten tot mijn NOD om te testen (deze morgen) maar testte negatief. Spijtig, beetje aan het balen, maar kan het wel goed plaatsen dat het na IUI 1 nog niet meteen zou lukken.
Wachtweek 2 vond ik wel verschrikkelijk. Dit weekend was ik bijna onuitstaanbaar (al die emoties), dus volgende keer meer plannen in wachtweek 2 :wink:
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes! Luna
Argh, zo spijtig :(
Had het zo voor je gehoopt. Maar wie weet de volgende wel prijs 🍀 er moet maar 1 goeike tussenzitten...
Gaan jullie meteen voor poging 2 of even pauze tussenin?

Ik ben semi genezen. Nu met vakantie dus de tijd vliegt wel. Ik denk dat ik wel nog eens terugga naar de dokter want voel me niet volledig gezond 😅
Buiten de 1000 dingen qua eten waarop ik moet letten heb ik nog altijd niet echt door dat ik in verwachting ben, het blijft raar. Ik denk dat het concreter zal worden eens de buik begint te komen. Wel al een crèche enzo geregeld, dat was bizar vroeg...

Veel succes in elk geval! 🧡

roezepoetoes
Berichten: 27
Lid geworden op: 25 maart 2024, 16:52

Re: IUI-clubje

Bericht door roezepoetoes » 16 mei 2024, 15:56

MissDolly schreef:
14 mei 2024, 11:33
Luna2206 schreef:
14 mei 2024, 10:51
Dag dames,

Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik kon dagen niet op de site/op het forum. Ik heb kunnen wachten tot mijn NOD om te testen (deze morgen) maar testte negatief. Spijtig, beetje aan het balen, maar kan het wel goed plaatsen dat het na IUI 1 nog niet meteen zou lukken.
Wachtweek 2 vond ik wel verschrikkelijk. Dit weekend was ik bijna onuitstaanbaar (al die emoties), dus volgende keer meer plannen in wachtweek 2 :wink:
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes! Luna
Ik ook niet! Ik begon te denken dat het aan mij lag.

Balen Luna. Ook al is het nog maar de eerste keer. Je hoopt stiekem toch dat je bij de gelukkigen hoort waar het meteen raak is. Het lijkt mij moeilijk er nuchter onder te blijven. De keuze om moeder te worden maak je nu eenmaal niet alleen met je hoofd.

Vanmorgen heb ik een intakegesprek gehad bij UZ Gent, mede dankzij de opmerking van Roezepoetoes. Waarvoor dank! Ik was toch wel wat zenuwachtig maar dat was nergens voor nodig. Medisch is er bij mij natuurlijk niets aan de hand, dus die goedkeuring heb ik al in mijn zak. 24/06 heb ik een afspraak bij de psycholoog. Volgt er altijd een tweede gesprek (bij een BAM traject), weet iemand dat? Waarin verschillen die?

Het ziet ernaar uit dat ik in de zomer echt ga kunnen meepraten. :D Ik twijfel nu of ik de afspraak bij J.P. ga laten doorgaan. Daar ga ik vanavond eens goed voor zitten.

@Roezepoetoes, ik hoop dat de verkoudheid inmiddels achter de rug is en dat je vooral aan het genieten bent nu.
Oh, de intake al gehad? Dat ging vlot!
Vriendinnen van mij zijn daar op 1,5 maand tijd (vanaf intake) zwanger geworden, dus ik hoop dat het bij jou na het psycho gesprek ook vlot gaat!
Voor mij was de wachttijd ook een dealbreaker, je zit sowieso al met veel wachten door cyclus enz. dus wilden wij geen extra tijd verspillen want áls je meerdere pogingen nodig hebt...
Ik wens je in elk geval veeeeeel succes!!

Luna2206
Berichten: 41
Lid geworden op: 20 maart 2024, 9:40

Re: IUI-clubje

Bericht door Luna2206 » 16 mei 2024, 17:32

roezepoetoes schreef:
16 mei 2024, 15:52
Luna2206 schreef:
14 mei 2024, 10:51
Dag dames,

Ik weet niet hoe het bij jullie zat, maar ik kon dagen niet op de site/op het forum. Ik heb kunnen wachten tot mijn NOD om te testen (deze morgen) maar testte negatief. Spijtig, beetje aan het balen, maar kan het wel goed plaatsen dat het na IUI 1 nog niet meteen zou lukken.
Wachtweek 2 vond ik wel verschrikkelijk. Dit weekend was ik bijna onuitstaanbaar (al die emoties), dus volgende keer meer plannen in wachtweek 2 :wink:
Hoe gaat het met jullie?

Groetjes! Luna
Argh, zo spijtig :(
Had het zo voor je gehoopt. Maar wie weet de volgende wel prijs 🍀 er moet maar 1 goeike tussenzitten...
Gaan jullie meteen voor poging 2 of even pauze tussenin?

Ik ben semi genezen. Nu met vakantie dus de tijd vliegt wel. Ik denk dat ik wel nog eens terugga naar de dokter want voel me niet volledig gezond 😅
Buiten de 1000 dingen qua eten waarop ik moet letten heb ik nog altijd niet echt door dat ik in verwachting ben, het blijft raar. Ik denk dat het concreter zal worden eens de buik begint te komen. Wel al een crèche enzo geregeld, dat was bizar vroeg...

Veel succes in elk geval! 🧡
Dank je! Super lief. We gaan onmiddellijk voor poging 2, dat is deze maand al, dus dat maakt het allemaal wel dragelijker, vind ik. ☺️ Er is weer iets om naar uit te kijken, weer iets hoopvol…

Ik merk wel dat het me de voorbije week heeft leeggezogen en dat ik nu me terug meer “mezelf” begin te voelen. Mijn vrouw zei: “Je was geen bridezilla voor onze trouw, maar o jee als dit elke maand zal zijn.” dus ik ga er echt wat op moeten vinden.

En toen je het hartslagje hoorde? Was dat ook geen kantelmoment? Ben zo gelukkig voor jullie! 🍀 Voor ge’t weet ligt er een wondertje in uw armen 😉 Geniet van je vakantie!!
01/24: Eerste afspraak
-
04/24: IUI 1 - neg.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten