Iui met of zonder hormonen: ervaringen gezocht
-
Iui met of zonder hormonen: ervaringen gezocht
.
Laatst gewijzigd door Anna23 op 21 augustus 2023, 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Iui met of zonder hormonen: ervaringen gezocht
Heyla,
Wij zijn onmiddellijk gestart met hormonen.
Op cyclusdag 3 moest ik beginnen met de medicatie.
1 tabletje Femara en dit gedurende 5 dagen.
Op cyclusdag 9 of 10 moest ik dan voor een follikelmeting en bloedafname gaan.
Afhankelijk vd grootte vh eitje en bloedwaarden moest ik nog'ns terug of ovitrelle spuiten.
Ik had enkel de eerste x wat "last" dat ik het snel warm kreeg
.
Wij zijn onmiddellijk gestart met hormonen.
Op cyclusdag 3 moest ik beginnen met de medicatie.
1 tabletje Femara en dit gedurende 5 dagen.
Op cyclusdag 9 of 10 moest ik dan voor een follikelmeting en bloedafname gaan.
Afhankelijk vd grootte vh eitje en bloedwaarden moest ik nog'ns terug of ovitrelle spuiten.
Ik had enkel de eerste x wat "last" dat ik het snel warm kreeg

iui 1: 
iui 2:
04 januari 2024: S

iui 2:

04 januari 2024: S

-
Those looking to show off their abilities will find vex 3 to be a fantastic choice since its design is both tough and visually beautiful.
-
Hey,
Ik ben hier nieuw. Al 2.5j aan het proberen. We kregen het advies om IUI op te starten.
Doet de inseminatie pijn? Kan iemand beschrijven wat je voelt? Vergelijkbaar met iets?
Bedankt?
Groetjes
j
Ik ben hier nieuw. Al 2.5j aan het proberen. We kregen het advies om IUI op te starten.
Doet de inseminatie pijn? Kan iemand beschrijven wat je voelt? Vergelijkbaar met iets?
Bedankt?
Groetjes
j
-
Alvast heel veel succes gewenst met IUI. Hopelijk lukt het om snel zwanger te geraken!
Ik ben ook recent gestart met IUI. De eerste poging deed bij mij wel wat pijn. Ze gebruiken geen gel om de eendenbek te plaatsen en dat geeft toch wat een gewrongen gevoel. Het inspuiten zelf was ook wat zoeken en was dus ook niet echt aangenaam. Maar echt 'pijn' is dat niet. Mijn tweede inseminatie was helemaal pijnloos, ik voelde hier niets van.
Dus ik denk dat het er wat vanaf hangt wie het doet en hoeveel spanning je zelf hebt. Proberen te ontspannen gaat veel helpen, maar dat is absoluut niet makkelijk, ik spreek uit ervaring

Ik heb ook al gelezen dat het makkelijker gaat met een volle blaas. Ik moest echter van de stress altijd naar het toilet dus hier heb ik zelf geen ervaring mee...
Diagnose: uterus unicornis (halve baarmoeder)
Juni-dec 2024: IUI 1 t.e.m. 6 (neg)
2025: start IVF
Juni-dec 2024: IUI 1 t.e.m. 6 (neg)
2025: start IVF