De wanhoop nabij!

IUI Forum
rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 9 juli 2010, 11:20

hey

vaantje: goed te horen dat je je wat beter voelt!
met mij gaat het ook redelijk goed. na de teleurstelling dat IUi 5 niet kon doorgaan, bevalt de rust me vrij goed. deze morgen weer negatieve test gedaan, maar kans was ook klein dat het zou gelukt zijn, dus zit er niet al te veel mee in.
Twijfel wel nog steeds of ik een tijdje (maand of 2 maanden)pauze zou inlassen of gewoon zou verder doen.
Mijn mening wisselt de hele tijd :?

hoe is het intussen met jou, fladder?
quirina, jou heb ik 'gezien' in't IUi-clubje he :wink:

groetjes en sterkte voor iedereen

Quirina
Berichten: 402
Lid geworden op: 7 januari 2010, 13:47

Bericht door Quirina » 12 juli 2010, 11:56

Hoi Rainbow en Vaantje,

Ik ben vanmorgen bloed gaan laten trekken.
Mogelijk veel te vroeg (mijn NOD is pas op 16/7).
Ik had dit weekend gewoon heel felle buikpijn (baarmoeder), was heel misselijk etc. Dus ik belde en de dokter zei dat we toch al eens konden kijken...

Het was mijn gewone huisarts, dus ik vertelde haar over Life. Ze raadde me aan om voldoende rustmaanden te nemen tussen de IUI's. Ze zag vele koppels zoals wij (waar ze geen oorzaak vinden) die in de rustmaanden net zwanger worden. Ze zei dat ze begreep dat dit zoveel stress gaf dat een mens er bijna zot van wordt. Een rustmaand kan zoveel deugd doen zei ze...

Ik denk dat ik haar gelijk geef :-)

Dus Rainbow, als je twijfelt, zou ik toch rustmaanden nemen... je bent er dan eens volledig uit!
Ik denk dat ik misschien in augustus (als het nu niet raak is) toch een rustmaand ga nemen.
Ik ben al die stress daarrond zo beu!

Vaantje, hoe gaat het met je? Blij te lezen dat het beter gaat..; maar dat is ondertussen alweer even geleden!

Veel liefs,
Quirina

fladder
Berichten: 31
Lid geworden op: 22 juni 2010, 15:38

Bericht door fladder » 13 juli 2010, 9:21

Hoi Rainbow,

Ik heb sinds vandaag vreselijke lage rugpijn, bij mij steeds een teken dat mijn :twisted: eraan komen :(
Ik voel me vandaag dus echt niet schitterend...
Ergens heb ik de moed laten varen dat IUI de goede methode voor ons is, maar toch heb je elke maand die hoop, voel je de tekens,...
Het was de derde keer IUI, dus onder het moto, derde keer goede keer was mijn hoopzaadje gepland... het heeft echter weer niet mogen zijn...
Wederom de maandelijkse dip dus....

Ik heb begrepen uit het forum iui-club dat jij vanalles voelt en vermoedt dat het gelukt is???!!!
Ik duim in elk geval mee dat het mag lukken en dat het wondertje on the way is :D
Voor iedereen hier trouwens zijn de vingers gekruist, staan de duimen omhoog, worden de kaarsjes gebrand, en ga zo maar door :D

@ Quirina: als je rust wil nemen, gewoon doen meid!! Luisteren naar je lichaam en geest is tijdens deze behandelingen toch oh zo belangrijk! Ontspannen maar!!

rainbow
Berichten: 731
Lid geworden op: 17 februari 2010, 14:31

Bericht door rainbow » 13 juli 2010, 14:44

hey fladder,

slecht nieuws voor jou dus.. :( hoewel, het kan nog hoor!
Ik heb nog steeds mijn :evil: niet, een week overtijd intussen volgens berekeningen van gyn, heb daarnet gebeld. Want ook al 2 negatieve tests achter de rug :( Mag morgen op controle en BN. kan zijn dat bruinverlies (week na eisprong al!) toch mijn :evil: waren, ofwel moeten ze met pilletjes op gang gebracht worden :? bah. Kan het nu nooit eens simpel gaan?!
Dus het kan nog alle kanten uit..
Ik hou je op de hoogte!
succes meid!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten