vieze vraag, hoe ongesteld ben je normaal eigenlijk?

IUI Forum
Plaats reactie
inge8165
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 november 2009, 2:07

vieze vraag, hoe ongesteld ben je normaal eigenlijk?

Bericht door inge8165 » 11 juni 2010, 8:18

Ik had het er eigenlijk eens met mijn nicht over. Als zij ongesteld is dan heeft ze alleen maar bloed en verder niks. Als ik ongesteld ben dan heb ik veel bloed met veel slijm en heel veel losse stukjes. Klink wat vies ik weet het, maar nu weet ik dus niet of het normaal is. Want blijkbaar heeft zij die losse stukken dus niet. Ik dacht altijd dat die stukken, restjes van de baarmoederwand waren. Ze zijn meestal best groot en vrij vast (soort van zacht vlees). Als je er in knijpt gaat het wel kapot maar het blijt altijd in mijn maandverband hangen.

Sorry voor de uitleg maar ben toch benieuwd of ik niet de enige ben. Ik hoorde namelijk dat "stolsels" niet goed waren...

Inge

muisinie
Berichten: 722
Lid geworden op: 6 april 2010, 20:52

Bericht door muisinie » 11 juni 2010, 13:38

hoi dag inge,

het is inderdaad best een "vieze" vraag, maar hier moet alles mogelijk zijn hé, we zijn toch allemaal vrouwen onder mekaar.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik maar 2 dagen bloedverlies heb en daarna is het bijna het spreken niet meer waard.
En bij dat bloedverlies zitten ook altijd wel wat "klontertjes" precies. Zo echt vlezig bloed, ja echt gelijk een klontertje. De ene keer al wat meer dan de andere, maar ik heb me daar eigenlijk nooit echt vragen over gesteld. Mij leek dat normaal, niet?
Inge je doet me nu ook twijfelen :-) :(

groetjes muis

inge8165
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 november 2009, 2:07

Bericht door inge8165 » 11 juni 2010, 15:13

Tja sorry, Ik vroeg het me toch af. Mijn nicht is ook mar 2 dagen ongesteld, ikke toch echt echt 4 volle hevige dagen en dan nog 2 lichte dagen. Gaat hier toch echt wel 2 pakjes maandverband doorheen :!: Tampons redden het niet bij mij. :oops:
Gelukkig ben ik niet de enige met klontjes! :lol:


Inge

aardebeitje
Berichten: 254
Lid geworden op: 3 februari 2010, 15:28

Bericht door aardebeitje » 11 juni 2010, 15:56

Hey Inge,

Is inderdaad geen aangename vraag, maar we zijn er om elkaar te helpen hé.

Om je toch wat gerust te stellen, ik heb net als bij u vier volle dagen echt veel bloedverlies en er kunnen daar echt grote klonters tussen zitten. Heb zelf ook niet voldoende aan tampons, soms precies het gevoel dat het uit me loopt.

Hoop dat ik je wat heb kunnen helpen.

Veel liefs, dikke knuffel,

aardbeitje!

Marloesie
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 juli 2010, 0:03

Bericht door Marloesie » 25 juli 2010, 15:13

Die slijmerige toestanden, waarom zou dat slecht zijn? Van wie heb je dat gehoord?
Dat zijn restjes baarmoederslijmvlies waar normaal een innesteling in zou komen... dus mij lijkt dat slijm geen slecht teken!

annepan
Berichten: 56
Lid geworden op: 9 augustus 2010, 21:40

Bericht door annepan » 9 augustus 2010, 22:11

Bij mij is het 2x niks. Ze kondigen zich aan als lichtbruin 'witverlies', daarna 2d slijm en klonters wat dan donkerbruin is met af en toe wat bloed ertussen en daarna terug even lichtbruin 'witverlies'.
Ik vind het eigenlijk geen rare of vieze vraag want heb daar zelf ook al zitten over nadenken.
Mijn gynaecoloog heeft er nog nooit naar gevraagd maar mijn accupuncturist wel.

Groetjes,
A

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten