iui en buikpijn

IUI Forum
I.
Berichten: 6
Lid geworden op: 5 januari 2009, 15:13

Bericht door I. » 6 februari 2009, 15:10

"Bokje",
het doet me goed te weten dat na een aantal keren iui daadwerkelijk zwangerschap echt mogelijk is.
Van harte!

Tja op een of andere manier heb ik de laatste paar dagen weer wat meer moed gekregen. Wat in iedergeval veel helpt is het feit dat ik het "eindelijk" aan mijn ouders heb vertelt. Had opeens zoveel behoefte aan "onverwaardelijke steun".
Ja ze zijn nu (logisich) ook verdrietig maar ik merk ook dat ze steun kunnen bieden. Zijn nog fris in geloof dat het gaat lukken.
Volgende week of begint het circus hier weer....dr is idd geen alternatief...of op dit moment voor het gevoel niet!!
I.

I.
Berichten: 6
Lid geworden op: 5 januari 2009, 15:13

Bericht door I. » 8 februari 2009, 16:39

"Bokje",
het doet me goed te weten dat na een aantal keren iui daadwerkelijk zwangerschap echt mogelijk is.
Van harte!

Gelukkig op een of andere manier heb ik de laatste paar dagen weer wat meer moed gekregen. Wat in iedergeval veel helpt is het feit dat ik het "eindelijk" aan mijn ouders heb vertelt. Had opeens zoveel behoefte aan "onverwaardelijke steun".
Ja ze zijn nu (logisich) ook verdrietig maar ik merk ook dat ze steun kunnen bieden. Zijn nog fris in geloof dat het gaat lukken.
Volgende week of begint het circus hier weer....dr is idd geen alternatief...of op dit moment voor het gevoel niet!!
I.

heleen78
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 maart 2011, 15:51

Bericht door heleen78 » 27 maart 2011, 16:10

hallo dames.

mijn man en ik zijn ruim 4 jaar bezig geweest om zwanger te raken..helaas zonder resulaatnu hebben we net onze eerste IUI achter de rug (wel met normale cyclus dus geen medicijn gebruik alleen de pregnyl)..

het zaad van mijn man is 14% dus niet veel,maar na opwerking in het lab 25%..maar zal het genoeg zijn? :roll:

bij mij was alles goed,regelmatige cyclus,HSG was prima..

onze eerste IUI is als volgt verlopen...
dinsdag 22 maart: 1 eitje 14,5 mm
woesndag 23 maart: eitje 16,5 mm
donderdagavond 22.00 pregnyl injectie
zaterdag 26 maart 09.45 inseminatie..

nu zitten we dus 2 weken op de wachtbank.. :shock: geduld hebben dus.. :wink:

Keppe
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 maart 2011, 16:11

Bericht door Keppe » 29 maart 2011, 19:18

@ Wat is er mis Super dat het bij jou gelukt is! Ik trek me steeds op aan dergelijke verhalen.

@ Heleen 78 Ook ik had zaterdag 26/3 IUI. Wij zitten momenteel aan poging 4, telkens met spuitjes Menopur en Pregnyl. Na IUI1 was ik zwanger, maar het bleek helaas een bbz. De hoop dat het ooit eens opnieuw lukt met IUI is er wel, maar wordt langzaamaan toch kleiner... Ik heb PCO, dus dat maakt het er allemaal ook niet beter op hé natuurlijk.

Veel succes aan iedereen hier!

Keppe
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 maart 2011, 16:11

Bericht door Keppe » 3 april 2011, 16:39

@ Heleen Heb jij al enige symptomen? Bij mij nog niks te bespeuren, dus ik vrees dat ook deze poging niet gelukt is...

m****
Berichten: 60
Lid geworden op: 1 april 2011, 12:56

Bericht door m**** » 3 april 2011, 21:04

@ keppe: kan je een week na de iui al symptomen hebben? ik heb de woensdag mijn eerste iui gehad maar echt veel merk ik daar niet van. soms denk ik dat ik wat buikpijn heb, maar ik denk dat ik mij dat maar inbeeld...

@ Heleen: waarvoor dient die pregnyl eigenlijk? ik heb geen medicatie moeten nemen (ook normale cyclus) dus ben ik wel een beetje nieuwsgierig waarom jij dat wel moeten nemen

veel succes iedereen!!!

Keppe
Berichten: 87
Lid geworden op: 2 maart 2011, 16:11

Bericht door Keppe » 4 april 2011, 19:16

@ m**** Bij mijn 1e IUI, die helaas uitdraaide op een bbz, merkte ik vrij snel aan mijn lichaam dat het aan het veranderen was: buikpijn, gespannen borsten, gevoelige tepels, ... Vanaf wanneer ik deze symptomen echter precies had, weet ik niet meer. Ik hoop dus telkens vrij snel om dit terug aan mijn lichaam te zien, maar tot nu toe hadden we nog geen succes!

Die pregnyl dient om zeker te zijn dat je een eisprong krijgt. 36u à 40u na de pregnylspuit heb je je eisprong, dus rond dat tijdstip moet de IUI plaatvinden.

m****
Berichten: 60
Lid geworden op: 1 april 2011, 12:56

Bericht door m**** » 5 april 2011, 15:03

Keppe schreef:@ m**** Bij mijn 1e IUI, die helaas uitdraaide op een bbz, merkte ik vrij snel aan mijn lichaam dat het aan het veranderen was: buikpijn, gespannen borsten, gevoelige tepels, ... Vanaf wanneer ik deze symptomen echter precies had, weet ik niet meer. Ik hoop dus telkens vrij snel om dit terug aan mijn lichaam te zien, maar tot nu toe hadden we nog geen succes!

Die pregnyl dient om zeker te zijn dat je een eisprong krijgt. 36u à 40u na de pregnylspuit heb je je eisprong, dus rond dat tijdstip moet de IUI plaatvinden.
Keppe, ik hoop voor jou dat je die symptomen snel terug mag meemaken. ik duim voor je!

Ik heb vanmorgen afgezien van de buikpijn en rugpijn. het was precies alsof ik de eerste dag van mijn regels had. niet normaal! raar, want ik moet normaal pas volgende week mijn regels krijgen (allez, hopelijk niet natuurlijk!!) maar na een uur was het opeens over, en heb ik er geen last meer van gehad. haha ik ben gewoon raar.

groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten