Moeilijke en pijnlijke IUI

IUI Forum
Plaats reactie
Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 25 september 2010, 17:38

Hey stefi,

ik heb intussen iemand gevonden ;-), kben nu nog aan het wachten tegen dat ze terugbellen van mn BN en wanneer terug te gaan. Ik heb vandaag eens gevraagd aan de vroedvrouwen of dat er nog PU gedaan worden in Lucas en antwoord was neen, dus de volgende zal voor mij ook in Sint Jan zijn. Hoe gaat dat daar in zn werk?

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 25 september 2010, 17:41

ooh en ik heb 3 folikels van rond de 1,5 , dan nog een stuk of 2 van 1,3 en dan nog van 1,1 volgens ik mij herinner, kheb er een stuk of 7 langs elke kant. Hopelijk vergeten ze mij hier nu niet op te bellen, normaal zet ik altijd menopur om 17u30.

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 25 september 2010, 17:46

ha juist gebeld ;-)), voortdoen met 3 ampulles, maandag controle

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 26 september 2010, 11:48

Moggy, oef, super goed nieuws. 7 langs elke kant, dat is meer dan genoeg anders heb je achteraf teveel lichamelijke klachten. Dus komende week zal de PU ergens vallen. Spannend.

De PU in St Jan gaat als volgt:
Tegen 8h moet je je man's staal binnen brengen bij het fertilabo. Dat ligt op het 2e verdiep. In juni waren ze aan het werken waardoor de liften niet konden gebruikt worden (noch die vooraan noch die achteraan). Je moet dus de trap nemen (die vlak voor de liften achteraan de inkomsthal liggen; dus deze die naar de kamers leiden) en de pijltjes CRG centrum volgen. Aanbellen bij het labo (je hoeft je niet eerst aan te melden bij het secretariaat) en daar het potje afgeven. Zit er in jouw pakketje een brief voor het labo? Bij ons was dat niet het geval (in St Lucas brengen ze dat zelf in orde) en we moesten dat protocol ophalen aan het CRG secretariaat (ligt gelukkig om de hoek op het 2e verdiep), de nodige gegevens invullen en afgeven aan het labo. Daarna ben ik terug naar de inkomsthal gegaan en mezelf ingeschreven. Dan naar het 7e verdiep naar de kamer en wachten totdat je opgehaald wordt (je wordt in je bed vervoerd). Het zijn 2persoons kamers dus je zal waarschijnlijk niet alleen liggen!
De PU gebeurt op het 2e verdiep. In de wachtkamer worden nog eens alle gegevens gecontroleerd, er wordt bloed bij jou en je man getrokken (in juni vertelden ze ons dat het bloed van de man vanaf nu ook elke keer opnieuw moet gecontroleerd worden ?!), hij krijgt een schoon pakske aan en wanneer het jouw beurt is, wordt je binnen gereden in de PU ruimte.
Daarna wordt je in je bed terug gebracht naar je kamer. Het was bij ons in juni erg druk en mijn man heeft me zelf terug gereden naar de kamer.
En dan lig je daar hé in je kamer. Ik had een leuke kamergenote dus we zijn wat aan het praten geslaan. Je krijgt een warme maaltijd en tegen 16h mag je beginnen weggaan. Wij zijn nog even binnengesprongen op het 2e verdiep bij het secretariaat om de uitslag te horen, nog wat uitleg over TP en dan naar huis. De dag nadien krijg je ’s morgens tegen 10h telefoon van het labo met de uitslag. En de dag daarna bellen ze tegen de middag om het uur mee te delen voor de TP maar die procedure ken je waarschijnlijk maar al te goed.

Veel succes,
Stefi

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 28 september 2010, 9:08

Moggy, hoe was de controle gisteren? Gaat het in stijgende lijn vooruit?

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 28 september 2010, 13:09

Ja hoor, ze waren weer wat gegroeid ;)
morgen terug Fm, PU hopelijk vrijdag.

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 28 september 2010, 13:57

Joehoe! Goed nieuws hé.
PU op vrijdag en TP op maandag. Moet je volgend weekend werken?

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 29 september 2010, 10:49

Pu gaat door vrijdag voor mij en maandag TP, kheb redelijk wat stress, daarjuist bij de FM vond ie bijna mn linkereistok niet en moest redelijk hoog gaan, dit deed redelijk wat pijn.

Normaal moest ik werken dit weekend, maar kheb gewisseld. Dus ik ga wel 2 weekends moeten werken hierachter, maar k'overleef dat wel ;-))

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 29 september 2010, 11:07

Moggy: je hoeft niet te stressen. Ik heb dat ook eens gehad bij 1 van de IUI's. Idd, pijnlijk bij de echo maar de PU geberut sowieso onder lokale verdoving in een betere stoel dus dat zal wel lukken. De eierstok zal niet ineens weglopen of leeglopen :wink:
Het belangrijkste nieuws van de dag is dat de PU vrijdag zal doorgaan! Het lange wachten en de vele spuitjes is bijna ten einde.
Ik duim voor je! Ik zal aan je denken van 't weekend.

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 29 september 2010, 17:25

voila nog eens bevestigd, vanavond om 23uur pregnyl

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 30 september 2010, 20:29

Moggy: veel succes morgen en ik duim voor een vlotte PU met veel mooie follikels, een goeie bevruchting, een toppertje op maandag bij de TP en een aantal super embytjes voor de diepvries en binnen 2 - 3 weken positief nieuws.
Toi toi toi

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 30 september 2010, 20:49

dank u stefi x

ze hebben mij vanmiddag opgebeld met hoe of wat... ik moet daar om 8u30 zijn, nuchter. (in lucas moest ik nooit nuchter zijn?) Ventje zn staal om 9u30.
Kben verschrikkelijk nerveus, nog erger dan bij mijn eerste PU geweest.

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 30 september 2010, 21:06

Allé gij, nuchter. Is gans die procedure dan weer veranderd? Niet van aantrekken. Het zal allemaal wel goed komen. Je bent in goeie handen bij zeer lieve verpleegsters en een heel bekwame gyn!

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 30 september 2010, 21:10

die gyn... het zal waarschijnlijk Demeyere niet zijn, jammer genoeg, hij ging zn best doen. Maar aan telefoon zeiden ze dat het iemand anders ging zijn ( juist ene die ik nie graag heb)

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 30 september 2010, 21:18

Ik dacht dat alleen maar Dr Demeyere de PU mocht doen. Niet dus. Waarom zal hij het niet doen? Zal het Dr Desmet dan zijn? Zij deed bij mij de TP. Ik was heel content van haar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten