IUI-clubje

IUI Forum
Mitte

Re: IUI-clubje

Bericht door Mitte » 11 december 2019, 15:53

X
Laatst gewijzigd door Mitte op 26 december 2020, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Mitte

Bericht door Mitte » 11 december 2019, 15:55

X
Laatst gewijzigd door Mitte op 26 december 2020, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Saar95

Bericht door Saar95 » 11 december 2019, 16:00

hahahaha ik herken de rare kronkels hoor!!
Ik word soms zot van mijn eigen gedachten :D en dan kan ik zo boos en verdrietig worden dat ik me zo druk in alles moet maken...

Ik dacht dat je clomid best op hetzelfde moment neemt, maar wanneer maakt niet echt uit hoor.
Ik deed het in de namiddag omdat ik gehoord had dat je eventuele bijwerkingen dan ook eerder savonds/snachts waren. En ik had idd wel voornamelijk snachts de warmte opvliegers en niet overdag gehad.
06/18 pilstop
07/19 hyfosy, bloedonderzoek, semenanalyse
10/19 iui 1 (pregnyl) negatief
11/19 iui 2 (pregnyl) negatief
12/19 iui 3 (clomid + pregnyl + utro) negatief
01/20 iui 4 (clomid + pregnyl + utro) positief 👶🏼

Mitte

Bericht door Mitte » 11 december 2019, 21:49

X

Saar95

Bericht door Saar95 » 12 december 2019, 8:45

Mitte schreef:
11 december 2019, 21:49
Ok dankje!
Ze heeft nog steeds niet geantwoord, echt mijn potje met geduld wordt op de proef gesteld... (ik begin me dan al af te vragen of die mail wel aankwam maar een tijdje geleden moest ik nog eens iets mailen en toen had ze geantwoord dus het zal wel ok zijn) maar ik check dus con-ti-nu mijn mail... :roll:
Ik zou gewoon even bellen hoor. Dan weet je het zeker!
Ik moest zaterdag ook te lang wachten op telefoon voor de pregnyl en heb uiteindelijk ook gewoon zelf gebeld (ook al is dat niet de bedoeling)
06/18 pilstop

LotjeS

Bericht door LotjeS » 12 december 2019, 9:18

Saar95 schreef:
12 december 2019, 8:45
Mitte schreef:
11 december 2019, 21:49
Ok dankje!
Ze heeft nog steeds niet geantwoord, echt mijn potje met geduld wordt op de proef gesteld... (ik begin me dan al af te vragen of die mail wel aankwam maar een tijdje geleden moest ik nog eens iets mailen en toen had ze geantwoord dus het zal wel ok zijn) maar ik check dus con-ti-nu mijn mail... :roll:
Ik zou gewoon even bellen hoor. Dan weet je het zeker!
Ik moest zaterdag ook te lang wachten op telefoon voor de pregnyl en heb uiteindelijk ook gewoon zelf gebeld (ook al is dat niet de bedoeling)
Tuurlijk, bel zeker maar Mitte!
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

ElsX

Bericht door ElsX » 12 december 2019, 11:22

DeniseMH schreef:
10 december 2019, 16:36
Proficiat Emilialala!

Hier ook goed nieuws. Zwanger van 3e iui poging. Vrijdag en gisteren bloed laten prikken en mooie oploop. Ik heb het na 2 eerdere MK een beetje moeilijk om te genieten, maar ben vastberaden dit toch te proberen.

Ik duim voor iedereen op het wachtbankje! Hopelijk een mooi kerst cadeautje voor iedereen dit jaar :D
Proficiat Denise! Probeer er toch voorzichtig van te genieten, al snap ik wel dat dat zeker niet gemakkelijk is.

ElsX

Bericht door ElsX » 12 december 2019, 11:28

Saar95 schreef:
11 december 2019, 8:53
Hebben er nog dames steekjes door utro? Maandag iui gehad, vandaag steekjes in onderbuik.
Ik voel me soms zo crazy.. nu denk ik echt "wat als dit mijn eisprong is?" Kan normaal niet met pregnyl hé? Dat die later zou zijn??

heb ondertussen 5 x de utro opgestoken, kan het daarvan zijn? Nog dames dit gehad?
Hey Saar, vermits wij zowat gelijktijdig voor 't eerst met utro gestart zijn, kunnen we goed vergelijken :) Ik heb niet echt opvallende steekjes, maar mijn darmwerking wordt precies wel wat beïnvloed en ik heb ook merkelijk meer witverlies. Misschien komen de steekjes ook van je darmen? Voor eisprong is het normaal te laat en voor innesteling te vroeg, dus het zou wel goed kunnen dat het met de utro samenhangt. Iedereen zal er ook wel wat anders op reageren denk ik.
Duimen dat de utro onze eitjes wat hulp biedt en we binnenkort goed nieuws mogen brengen! Fingers crossed!

Saar95

Bericht door Saar95 » 12 december 2019, 11:57

ElsX schreef:
12 december 2019, 11:28
Saar95 schreef:
11 december 2019, 8:53
Hebben er nog dames steekjes door utro? Maandag iui gehad, vandaag steekjes in onderbuik.
Ik voel me soms zo crazy.. nu denk ik echt "wat als dit mijn eisprong is?" Kan normaal niet met pregnyl hé? Dat die later zou zijn??

heb ondertussen 5 x de utro opgestoken, kan het daarvan zijn? Nog dames dit gehad?
Hey Saar, vermits wij zowat gelijktijdig voor 't eerst met utro gestart zijn, kunnen we goed vergelijken :) Ik heb niet echt opvallende steekjes, maar mijn darmwerking wordt precies wel wat beïnvloed en ik heb ook merkelijk meer witverlies. Misschien komen de steekjes ook van je darmen? Voor eisprong is het normaal te laat en voor innesteling te vroeg, dus het zou wel goed kunnen dat het met de utro samenhangt. Iedereen zal er ook wel wat anders op reageren denk ik.
Duimen dat de utro onze eitjes wat hulp biedt en we binnenkort goed nieuws mogen brengen! Fingers crossed!
Ja ik merk ook verschil aan mijn darmen, het lijkt zo wat vaster te zitten allemaal en buik soms ook wat opgeblazen/dikker. Laten we idd hopen dat de steekjes gewoon daarvan zijn! en idd dat we een goede innesteling mogen hebben :D Aftellen tot Kerstmis! Ben echt heel zenuwachtig deze keer.

Volgende week hebben wij opvolggesprek. Ik ga zelf aangeven dat ik deze manier (clomid pregnyl utro) nog één keer wil doen, een vierde keer. Maar dan daarna toch liever wil overschakelen op ivf.
06/18 pilstop

ElsX

Bericht door ElsX » 12 december 2019, 14:18

Hopelijk is die 4e keer niet nodig, Saar!

Ik weet niet waarom, maar ondanks dat het eitje aan de "verkeerde" kant zit, heb ik er deze keer een goed voorgevoel bij. Misschien is het gewoon hoop, maar vorige keer had ik een slecht voorgevoel en heb ik gelijk gekregen, dus hopelijk heb ik deze keer ook gelijk :) Inderdaad heel spannend. Zou het mooiste kerstcadeau ooit zijn!

Saar95

Bericht door Saar95 » 12 december 2019, 15:10

ElsX schreef:
12 december 2019, 14:18
Hopelijk is die 4e keer niet nodig, Saar!

Ik weet niet waarom, maar ondanks dat het eitje aan de "verkeerde" kant zit, heb ik er deze keer een goed voorgevoel bij. Misschien is het gewoon hoop, maar vorige keer had ik een slecht voorgevoel en heb ik gelijk gekregen, dus hopelijk heb ik deze keer ook gelijk :) Inderdaad heel spannend. Zou het mooiste kerstcadeau ooit zijn!
Positief denken is heel belangrijk :D (ik kan dat soms beter voor anderen dan voor mezelf). Maar blijf zo verder denken!! Ik heb deze ronde ook echt een heel ander gevoel. Ik denk ergens omdat ik door de medicatie deze ronde het gevoel heb dat dit toch wel IETS moet doen. En idd het zou zo'n mooi kerstcadeau zijn. Dat zou de feestdagen echt zoveel mooier maken.

Maar ja dat wachten nu he pfffff!!!
06/18 pilstop

Mitte

Bericht door Mitte » 12 december 2019, 22:31

X

Mariekske

Bericht door Mariekske » 13 december 2019, 8:40

Dat plannen en wachten, om gek van te worden!!! Ik heb zaterdag 30 november iui poging twee gehad. Ondanks mindere sperma aantallen (2,6 miljoen, soms is het plannen van de laatste keer voor de inseminatie moeilijk!!!) had ik er deze keer een goed gevoel over. De eerste keer heb ik mijn ovulatie helemaal niet gevoeld en had ik ook meteen het gevoel dat het niet gelukt was. Deze keer voelde ik de zaterdag middag mijn eitje en kreeg ik in de loop van de week geen gevoelige borsten wat ik normaal wel altijd heb. Dinsdag voelde ik wat steekjes en gisteren had ik heel licht bruinverlies (had verwacht dat er meer zou komen, bij onze eerste had ik ook een innestelingsbloeding waardoor ik dacht dat ik mijn menstruatie had) dus al met al voelde ik me super positief. Deze ochtend een vroege test gedaan en boem weer met twee benen op de grond gezet, negatief... Om gek van te worden!!! Natuurlijk blijf ik hopen dat ik gewoon te vroeg getest heb maar we gaan er maar weer vanuit dat het een ronde drie rond kerst zal moeten worden...

LotjeS

Bericht door LotjeS » 13 december 2019, 9:16

Mariekske schreef:
13 december 2019, 8:40
Dat plannen en wachten, om gek van te worden!!! Ik heb zaterdag 30 november iui poging twee gehad. Ondanks mindere sperma aantallen (2,6 miljoen, soms is het plannen van de laatste keer voor de inseminatie moeilijk!!!) had ik er deze keer een goed gevoel over. De eerste keer heb ik mijn ovulatie helemaal niet gevoeld en had ik ook meteen het gevoel dat het niet gelukt was. Deze keer voelde ik de zaterdag middag mijn eitje en kreeg ik in de loop van de week geen gevoelige borsten wat ik normaal wel altijd heb. Dinsdag voelde ik wat steekjes en gisteren had ik heel licht bruinverlies (had verwacht dat er meer zou komen, bij onze eerste had ik ook een innestelingsbloeding waardoor ik dacht dat ik mijn menstruatie had) dus al met al voelde ik me super positief. Deze ochtend een vroege test gedaan en boem weer met twee benen op de grond gezet, negatief... Om gek van te worden!!! Natuurlijk blijf ik hopen dat ik gewoon te vroeg getest heb maar we gaan er maar weer vanuit dat het een ronde drie rond kerst zal moeten worden...

Dag Mariekske
In principe moet je nog wachten met testen? Mijn gynae zegt 15 dagen na inseminatie.. Dus wie weet is in principe pas zondag?
Het plannen en wachten is inderdaad het moeilijkste eraan. Ze zouden moeten kunnen zeggen van je doet dit en tegen dan ben je zwanger, iedereen tekent daarvoor hé!
Moed houden, ook al is dat opnieuw makkelijk gezegd..
Start 11/18
ICSI 1: TP 2/20 positief - 10/2020:dochter
9/21 start: al 7 tp negatief..
ICSI 4: 10 cryo’s

Mariekske

Bericht door Mariekske » 13 december 2019, 10:02

Laten we het hopen dat ik alsnog zondag positief test. Ik zit ook aan de utrogestan dus mijn regels zullen pad doorkomen als ik daarmee gestopt ben (zo was dat tenminste de vorige keer) heb een beetje een weeïg gevoel dus ik vrees het ergste..

Plaats reactie