Moeilijke en pijnlijke IUI

IUI Forum
Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 30 september 2010, 21:21

ik denk dat hij consultaties heeft. In lucas was hij de enigste die dat deed, in sint jan is dat anders. tzal waarschijnlijk Scheirlinckx zijn. Ik had hem al eens bij mn eerste TP, kben er nie zo zot aan

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 30 september 2010, 21:37

Dat versta ik volledig. Ik zou dat ook niet fijn vinden. Je kent die mens met moeite. Maar op zich kan er morgen niet veel fout gaan. En misschien valt het allemaal nog wel goed mee. Het is uiteindelijk de laborant die de eitjes bij de zaadjes moet brengen :wink: Dus de grote verantwoordelijkheid ligt bij hem :lol:

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 1 oktober 2010, 11:44

Als alles goed is gegaan, lig je nu op je kamer wat uit te rusten. Was het een goeie oogst? Viel de gyn mee?
En nu duimen voor het vervolg hé.

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 1 oktober 2010, 19:02

Hey Stefi,

alles is goed gegaan, khad eerst geen pijn tot hij aan de linkerkant begon, dan heb ik toch gekermd en probeerde ik weg te kruipen. Kheb ook redelijk wat gebloed (nog altijd een beetje)maar ik had 9 eicellen in de 15 folikels, is al meer dan de eerste 2 pogingen. Nu vanavond zei ze dat er nog 8 zijn, eentje was niet rijp genoeg, maar kben blij, het zijn er nog altijd meer. NU hopen dat de bevruchtingen goed verlopen!


(bedankt van op mij te denken x)

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 1 oktober 2010, 20:30

Hey Moggy, dat is een goed resultaat! En het zijn de rijpe die tellen dus je hebt 8 goeie kansen. Ik hoop dat ze morgen met goed nieuws zullen bellen. Zo spannend zeg. En dat bloeden zal morgen waarschijnlijk wel gedaan zijn. Ze hebben heel wat moeten prikken hé. Rust maar goed uit dit weekend zodat je maandag in topform bent. Waarom moest je nu eigenlijk nuchter zijn? Je werd enkel lokaal verdoofd...

Mag ik een voedingstip geven die mijn accupuncturist me had gegeven? Eet veel vis (bvb gerookte zalm) en gember (bvb via een vitaminepreparaat zoals Primaril te koop bij de apotheek) dat zorgt namelijk voor een goede bloeddoorstroming en zorgt dat het lichaam warm blijft, hetgeen nodig is voor de innestelling. Ik moest er ten allen tijd ook voor zorgen dat ik geen koude voeten had. Beperk ook de inname van zuivel en suiker. Ik weet niet of het uiteindelijk dit is die het bij mij heeft gedaan maar you never know.

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 2 oktober 2010, 10:51

hey Stefi, mag je die primaril bovenop andere vitamine preparaten nemen? Want ik neem ook omnibionta voor het moment.

Daarnet telefoon gehad en er zijn 5 bevruchte embryo's! Kben echt superblij!

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 2 oktober 2010, 13:35

Waaw! Wat een goed resultaat. En nu duimen voor een toppertje op maandag maar het ziet er alvast veelbelovend uit.
Primaril is een natuurlijk supplement. Dus op basis van plantenextracten. Ik nam het vanaf ik menopur begon te spuiten tot 2 weken na de TP. En foliumzuur heb ik ook steeds genomen tijdens alle behandelingen.
Nu neem ik nog steeds Omnibionta Pronatal met DHA.
Hoe is het met de pijn gesteld vandaag? Is het doenbaar? En het bloedverlies. Dafalgan is toegelaten hé mocht je teveel last hebben. Ik heb zelfs Brufen genomen na de PU voor de pijn.

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 2 oktober 2010, 16:15

IK heb wel redelijk wat pijn, maar ik neem dafalgans en kruip af en toe beetje in mn bed om te slapen. Kdoe het rustig aan.

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 4 oktober 2010, 10:45

Zit er een mooi embytje in je buik? En hopelijk ook een aantal in de vriezer die je hopelijk niet meteen meer nodig hebt.

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 4 oktober 2010, 15:34

Hey stefi, er zitten 2 mooie embytjes in de buik. Desmedt heeft de TP gedaan. En er zijn er ook nog 2 in de running om ingevrozen te worden! Maar ik hoop gewoon dat het nu lukt ;-)

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 4 oktober 2010, 16:12

Hup 2ling hup. Hup 2ling hup. Of toch alvast 1 goed plakkertje :lol:
Zo super goed nieuws zeg. Ik ben enorm blij voor je. Misschien is Dr Desmet wel de geluksbrenger want het was ook zij die de TP bij mij gedaan heeft :idea:.
En nu starten de spannende wachtweken! Probeer te rusten wanneer je kan en houd je lichaam warm zodat ze goed kunnen innestelen.
En binnen 2 weken het resultaat of zullen het er 3 worden door extra pregnyl?
Het zal alvast rond mijn verjaardag draaien dus misschien kan dat ook geluk brengen.
Toi toi toi

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 8 oktober 2010, 17:33

ik ga normaal het resultaat weten op 15 oktober, kmoet geen pregnyl bijspuiten, ik had daar al een vermoeden van, kvoel mij al een paar dagen mottig.

Kben nu natuurlijk wel vergeten vragen of ik cryo's heb! Zou ik dat kunnen te weten komen moest ik naar sint jan bellen?

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 8 oktober 2010, 18:33

Ik denk het wel. Ik heb eigenlijk ook nooit gevraagd hoeveel het er exact waren. Dr Demeyere zal dat ook wel weten denk ik.
Al een paar dagen mottig. Hmmm. Innestelling :wink:?
Nog 7 dagen en dan weet je het. Spannend!

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 8 oktober 2010, 20:35

kdenk dat het nog te vroeg is voor innesteling. K probeer niet te hopen...

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 8 oktober 2010, 21:20

Het is zeker niet te vroeg. Integendeel. Maar het is idd beter om niet teveel te hopen. Het kan vanalles zijn hé maar ik hoop wel met je mee hoor.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten