Ik hoop dat ook.Sarahskyhouben schreef: ↑10 juni 2020, 16:32Fie1992 schreef: ↑10 juni 2020, 14:05Hoi,Sarahskyhouben schreef: ↑10 juni 2020, 11:45Heeey
Ik kom me ook aanmelden bij iui
Heb 15 dagen geleden mijn eerste iui gehad
Vandaag uitslag gekregen, niet zwanger... Dus nu maar wachten op mijn menstruatie en hop naar de volgende ronde![]()
Ik lees vaak dat veel vrouwen hun lichaam ondertussen al kennen, iedereen weet waneer hun nod is. Terwijl ik al heel mijn menstruatie leventje nooit of nooit duidelijkheid heb gehad, tegendeel soms krijg ik 2x menstruatie in 1 cyclus, of dan weer niet
Uit onderzoek bleek dat ik teveel aan mannelijke hormonen aanmaak... Maar ik geef niet op en zolang ik de kans krijg om te proberen blijf ik verder doen
Alleen ontzettend jammer dat het ergens blijft aanvoelen als falen... Die pijn zal nooit echt wennen..
Heb 6jaar geleden ook in de mmm gezeten... Toen stopgezet omdat het volgens de arts geen nut meer had vanwege overgewicht, heb jaar erna een gastric bypass ondergaan en maand erna bleek ik spontaan zwanger te zijn, nu loopt mijn kereltje hier ronddus ergens weet ik wel dat het mogelijk is... Maar ik heb geen glazen bol dus kan het niet zeker weten... Verder wil ik iedereen hier een enorme dikke knuffel geven!
![]()
(Helaas) welkom hier in het IUI-clubje!
Fijn dat je al een kindje hebt. Dan weet je op z'n minst dat er hoop is. Neemt niet weg dat je nu weer in een lastig traject moet stappen. We steunen elkaar hier! Veel succes met de tweede poging.
Vraagje: hoe heb je de voorbije wachtweken na de eerste IUI ervaren? Wat deed je om afleiding te vinden? Dat blijft zo ontzettend moeilijk...
Ik wil niet teveel hoop koesteren, omdat ik weet dat de kans per cyclus klein is. Anderzijds ben je je hyperbewust van alles wat er gaande is en gaan de dagen tergend langzaam voorbij![]()
Hey
Ik moet zeggen dat het voor mij persoonlijk een hel was... 1ste keer iui, je weet niet wat er gebeurt, je voelt alles en nog wat! Dag na mijn iui kreeg ik énorme krampen en dat gedurende een week... Daarna steken beneden continu en diareeben maandag naar de huisarts gegaan, bleek dat ik buikgriep had dus ja kan niet echt iets linken aan hoe mijn lichaam erop zou reageren... Ik denk dat ik te blind ben geweest met mezelf positieve moed in te spreken dat er ook nog wel vrouwen zijn die toch eerste keer zwanger zijn geraakt, ergens heb ik gewoon bang om heel dat mmm weer jaren over te doen, ik heb toen emotioneel diep gezeten... Dat mijn zoon is geboren is een mirakel voor mezelf, kan mezelf echt gelukkig prijzen want dat houdt me nu vooral wel bezig, anders had ik ook weer 2weken bezig geweest met heel dit iui denk ik, mijn grootste fout in deze ronde vind ik persoonlijk dat ik alles ging opzoeken op Google, alles wat ik voelde zocht ik op.... Dus ja je krijgt hoop maar toch is niet iedereen het zelfde, eigenlijk zou je best na je iui 2 weken beter op vakantie gaan haha.... Ik denk bij mijn volgende iui dat ik gewoon elke dag lekker ga werken en na het werk met mijn zoon ga bezighouden, zat ook thuis door de corona situatie dus idd die 2 weken gingen zooooooo traag
Mijn raad is, ga niets opzoeken en ga jezelf niet vergelijken met andere, ik heb een idee voor mezelf bij de volgende ronde, een dagboek! Ga ik gewoon mijn dag vanaf de menstruatie tot de volgende bij houden, klachten en dergelijke.... En misschien zo je lichaam wel leren kennen in heel het iui verhaal...
Ik hoop dat we einde van deze ritten allemaal toch wel gelukkig mogen zijn, ik gun het iedereen![]()
Veel succes!
ben maandag naar de huisarts gegaan, bleek dat ik buikgriep had dus ja kan niet echt iets linken aan hoe mijn lichaam erop zou reageren... Ik denk dat ik te blind ben geweest met mezelf positieve moed in te spreken dat er ook nog wel vrouwen zijn die toch eerste keer zwanger zijn geraakt, ergens heb ik gewoon bang om heel dat mmm weer jaren over te doen, ik heb toen emotioneel diep gezeten... Dat mijn zoon is geboren is een mirakel voor mezelf, kan mezelf echt gelukkig prijzen want dat houdt me nu vooral wel bezig, anders had ik ook weer 2weken bezig geweest met heel dit iui denk ik, mijn grootste fout in deze ronde vind ik persoonlijk dat ik alles ging opzoeken op Google, alles wat ik voelde zocht ik op.... Dus ja je krijgt hoop maar toch is niet iedereen het zelfde, eigenlijk zou je best na je iui 2 weken beter op vakantie gaan haha.... Ik denk bij mijn volgende iui dat ik gewoon elke dag lekker ga werken en na het werk met mijn zoon ga bezighouden, zat ook thuis door de corona situatie dus idd die 2 weken gingen zooooooo traag