Mijn menstruatie blijft altijd een dag of 2 extra uit. Ik test soms wel een dag vroeger, zodat ik met de utrogestan kan stoppen, mits ik geloof dat geen streep, geen streep zal blijven.
Ik hoop dat dit je extra steuntje kan geven
Mijn menstruatie blijft altijd een dag of 2 extra uit. Ik test soms wel een dag vroeger, zodat ik met de utrogestan kan stoppen, mits ik geloof dat geen streep, geen streep zal blijven.
Wat balen seg!!! Veel succes de komende week.Elvira schreef: ↑17 juli 2020, 10:42Ah ik heb vandaag getest (morgen is pas mijn NOD) en negatief, nu dus mega veel stress! Beter niet te vroeg testen, ga dit nooit meer doenMelissa00 schreef: ↑17 juli 2020, 10:17Bij mij bleef de menstruatie niet uit. Vorige keer kreeg ik al roos bloed door op nod, heb dan getest, negatief. Dan ben ik gestopt en een dag later was ik ongesteld.
Ik probeer pas te testen op 14 dagen na de inseminatie maar soms kan ik me echt niet houden en test ik 2 dagen vroeger ofzo. Deze maand ga ik proberen om pas te testen wanneer ‘het mag’.
![]()
Dat mag je ook wel hebben. Ik snap je gevoel, het gevoel dat niets vooruit gaat en dat je geen antwoorden krijgt.Pindanootje schreef: ↑17 juli 2020, 12:14Heb even een zelf medelijden momentje vandaagOngeacht dat ik besef, dat als 3 Iui pogingen niks deden we niet veel moeten verwachten vd slaagkans van het op natuurlijke wijze proberen, had ik toch ergens hoop dat met alle supplementen en massage enz, we ergens toch een kans hadden.. Maar uiteraard zei het testje vanmorgen negatief. Ik frustreer me er enorm in dat we niet vooruit kunnen. April, mei, en juni hebben we al stilgelegen. Deze maand ook en wss augustus zelfde als dat labo niet door wil doen.. Iedereen werkt toe naar inseminatie of uitslag en wij staan gewoon stil. En dan stuurt een vriendin van me vanmorgen ook nog dat ze 5 weken zwanger is. Na 2 fucking keren proberen maar. Eerste keer was ook al positief maar paar dagen na haar pos test bloeding en was het weg. Maar nu dus alles prima. En ben content voor haar natuurlijk. Tis haar 2e baby. Maar mijn stemming is vandaag zwaar onder 0...
Dat is gewoon kut pindanootje.. ik leef met je mee.Pindanootje schreef: ↑17 juli 2020, 12:14Heb even een zelf medelijden momentje vandaagOngeacht dat ik besef, dat als 3 Iui pogingen niks deden we niet veel moeten verwachten vd slaagkans van het op natuurlijke wijze proberen, had ik toch ergens hoop dat met alle supplementen en massage enz, we ergens toch een kans hadden.. Maar uiteraard zei het testje vanmorgen negatief. Ik frustreer me er enorm in dat we niet vooruit kunnen. April, mei, en juni hebben we al stilgelegen. Deze maand ook en wss augustus zelfde als dat labo niet door wil doen.. Iedereen werkt toe naar inseminatie of uitslag en wij staan gewoon stil. En dan stuurt een vriendin van me vanmorgen ook nog dat ze 5 weken zwanger is. Na 2 fucking keren proberen maar. Eerste keer was ook al positief maar paar dagen na haar pos test bloeding en was het weg. Maar nu dus alles prima. En ben content voor haar natuurlijk. Tis haar 2e baby. Maar mijn stemming is vandaag zwaar onder 0...
23/04/2021

23/04/2021
Ik probeer gewoon de dag door te komen en wacht met een bang hartje op morgen.
bevallen op 13 sept 2021
Fijn weekend allemaal:)

SuperPindanootje schreef: ↑17 juli 2020, 14:45ZH net gesproken, waren akkoord. Het zal nu voor het eerst met spuitjes ipv pillen zijn dus zodra ik m'n regels krijg start echo gaan laten maken en dan een week spuitjes zetten, Puregon.. Spannend.....!!!!!
! De 1ste is de moeilijkste, daarna valt het goed mee
. Weer iets om naar uit te kijken! Spannend!Pindanootje schreef: ↑17 juli 2020, 14:45ZH net gesproken, waren akkoord. Het zal nu voor het eerst met spuitjes ipv pillen zijn dus zodra ik m'n regels krijg start echo gaan laten maken en dan een week spuitjes zetten, Puregon.. Spannend.....!!!!!

23/04/2021
Hoe moet ik me dat voorstellen 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten