Het was wel een vroege test, mss tΓ© vroeg?
@Minosh: ik hoop dat ze je kunnen gerust stellen!
Het was wel een vroege test, mss tΓ© vroeg?
Nee, mijn menstruatie is volledig doorgebroken dus ben 100% zeker dat de test negatief was.

ik hoop dat het dan aan jou mag zijn!!!
bevallen op 13 sept 2021Gelukkig, en alvast succes morgen! Hopelijk inderdaad iets eenmaligs en ook om je geen zorgen meer om te maken in de toekomstMinosh schreef: β27 juli 2020, 13:33@Babske: Wat spijtig om te horen. Ik hoop ook voor jou dat de volgende cyclus korter is. Ik duim mee.
Ze hebben me gerust kunnen stellen, follikels waren er nog (Oef), en beide goed gegroeid.
Bloedwaarden zeer goed, niets op aan te merken. Moest ik dit volgende keer nog hebben, moet er meer onderzoek gebeuren. Ik hoop natuurlijk dat het een eenmalig iets was.
Vanavond pregnyl en morgen iui. De wachtweken mogen dan weer beginnen . Spannend![]()

bevallen op 13 sept 2021
Elke dag een nieuwe gebruiken om te spuiten maar morgen is de laatste, terwijl ik vrijdag pas terug naar het ZH moet. Krijg je die los mee in de apotheek eventueel? Wat een gedoe 
Ik duim mee voor jou!! Die wachtweken zijn inderdaad niet fijn! Ik voelde niets van symptomen dus ik vermoedde al dat het niets zou zijn.Minosh schreef: β27 juli 2020, 13:33@Babske: Wat spijtig om te horen. Ik hoop ook voor jou dat de volgende cyclus korter is. Ik duim mee.
Ze hebben me gerust kunnen stellen, follikels waren er nog (Oef), en beide goed gegroeid.
Bloedwaarden zeer goed, niets op aan te merken. Moest ik dit volgende keer nog hebben, moet er meer onderzoek gebeuren. Ik hoop natuurlijk dat het een eenmalig iets was.
Vanavond pregnyl en morgen iui. De wachtweken mogen dan weer beginnen . Spannend![]()

Spannend! Ik duim mee voor een goeie poging! Van de pregnyl had ik geen bijwerkingen...ik had wel buikpijn na de inseminatie en dat heeft ongeveer 36u geduurd.ZonderGeduld schreef: β26 juli 2020, 12:36@Pindanootje & @Melissa - Wat pijnlijk inderdaad, zo'n avond kan dan wel heel lang duren. Melissa, hopelijk kan je erover praten met je zus. Ik heb op dit moment ook 2 vriendinnen dichtbij die zwanger zijn. Wel beiden na een heel lang traject. Aangezien zij weten wat het is, kunnen we er goed over praten. Het is inderdaad zo dat mensen die er niet mee zijn geconfronteerd, het soms niet begrijpen.
Als ik een tip kan geven , ik ben gewoon eerlijk over de situatie tegen iedereen, dan krijg je al veel minder opmerkingen en vragen over de kinderwens. Het is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd, maar ik ben van nature een open persoon.
Onze gyn zei ook dat we 6 pogingen IUI hebben voor we overgaan op IVF. Daarnaast vertelde ze direct erna dat het bespreekbaar is om na 4 pogingen over te gaan. Ik weet nog niet hoe ik me daarbij voel.
Gisteren laatste controle-echo gehad, follikel 20mm. Deze ochtend de Pregnylspuit gehad en dan morgen terug inseminatie. Het startschot van 2 lange wachtweken.
Hebben jullie ook veel bijwerkingen van Pregnyl?
@Babske: Spijtig van de negatieve test. Veel succes in je volgende cyclus! Ik duim mee

Oh nee! Ik weet het eigenlijk niet, ik krijg ze altijd van het ziekenhuis maar zou het zeker vragen aan de apotheek! Hopelijk kunnen ze je daar helpenPindanootje schreef: β27 juli 2020, 17:32Kom er dus net achter dat ik de weinig naaldjes heb...Elke dag een nieuwe gebruiken om te spuiten maar morgen is de laatste, terwijl ik vrijdag pas terug naar het ZH moet. Krijg je die los mee in de apotheek eventueel? Wat een gedoe
heb net de 4e laten zetten. Nu wel echt wat buikpijn ervan merk ik..

bevallen op 13 sept 2021Ik heb al naaldjes en spuitjes gaan bijkopen bij de apotheek - omdat ik ze niet terug vond. Je kan ze gewoon gaan bijkopen dus...Pindanootje schreef: β27 juli 2020, 17:32Kom er dus net achter dat ik de weinig naaldjes heb...Elke dag een nieuwe gebruiken om te spuiten maar morgen is de laatste, terwijl ik vrijdag pas terug naar het ZH moet. Krijg je die los mee in de apotheek eventueel? Wat een gedoe
Ah gelukkkig ! Morgen ochtend meteen erheen dus. Merci !Sara1987 schreef: β27 juli 2020, 19:06Ik heb al naaldjes en spuitjes gaan bijkopen bij de apotheek - omdat ik ze niet terug vond. Je kan ze gewoon gaan bijkopen dus...Pindanootje schreef: β27 juli 2020, 17:32Kom er dus net achter dat ik de weinig naaldjes heb...Elke dag een nieuwe gebruiken om te spuiten maar morgen is de laatste, terwijl ik vrijdag pas terug naar het ZH moet. Krijg je die los mee in de apotheek eventueel? Wat een gedoe
vond ik wel grappig 

Je kan ze gewoon los gaan halen bij de apothekerPindanootje schreef: β27 juli 2020, 17:32Kom er dus net achter dat ik de weinig naaldjes heb...Elke dag een nieuwe gebruiken om te spuiten maar morgen is de laatste, terwijl ik vrijdag pas terug naar het ZH moet. Krijg je die los mee in de apotheek eventueel? Wat een gedoe

!Sowieso hebben die hormonen een impact, ik had dat van clomid, minder van menopur.Pindanootje schreef: β27 juli 2020, 19:11Ah gelukkkig ! Morgen ochtend meteen erheen dus. Merci !Sara1987 schreef: β27 juli 2020, 19:06Ik heb al naaldjes en spuitjes gaan bijkopen bij de apotheek - omdat ik ze niet terug vond. Je kan ze gewoon gaan bijkopen dus...Pindanootje schreef: β27 juli 2020, 17:32Kom er dus net achter dat ik de weinig naaldjes heb...Elke dag een nieuwe gebruiken om te spuiten maar morgen is de laatste, terwijl ik vrijdag pas terug naar het ZH moet. Krijg je die los mee in de apotheek eventueel? Wat een gedoe
Ik laat ze altijd door thuiszorg zetten omdat ik het zelf nog steeds wat eng vind. Is heel aardige vrouw, en ze zei me vandaag dat ze zelf paar jaar geleden ook in dit traject zat, en 2 rondes met spuiten heeft gedaan maar daarna het nooit meer wou. Ze werd er zo kwaad en emotioneel door dat haar vriend zei dat hij haar soms als een beest met een riek de hoek in wou duwenvond ik wel grappig
Zijn jullie er ook wat prikkelbaar van? En jankerig ben ik ook wel meer![]()
Veel succes morgen bij de inseminatie meid en dat het dit keer Bingo mag zijn hΓ©

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten