IUI-clubje

IUI Forum
Nikki123

Re: IUI-clubje

Bericht door Nikki123 » 11 oktober 2020, 16:57

Nvroosje schreef: ↑
11 oktober 2020, 16:26
@Nikki 123:: ik had afgelopen vrijdag ook hele dag buikkrampen en lichtrode kleur in mijn urine dus dan begin je vanalles te bedenken natuurlijk hé... of wel is dat de innesteling en is alles goed ofwel is het afgestorven..
We zullen toch nog een week moeten wachten hé voor we het zeker weten, als mijn regels overmorgen doorkomen weet ik het dadelijk... pfff :)
hopen op positief nieuws zeker... ik duim voor je!!

Oh wel toevallig dat we allebei op dezelfde dagen er last van hadden.
Nu moet ik mij deze week nog bezighouden om m’n gedachten te verzetten.
Ik weet niet, maar had gewoon een heel goed en positief gevoel over deze keer.
aug '19: pilstop
2020: 6x IUI: negatief
mei '21: IVF - 1 embryo - negatief
sept' 21: ICSI - 4 embryo's
-1ste tp: negatief (sept'21)
-2de tp (cryo) april'22- ZWANGER!

Nvroosje

Bericht door Nvroosje » 11 oktober 2020, 17:17

@Nikki haha grappig
Ik ook best wel hoor, goede opvolging gehad met bn en fm en zelf gezond en voelde me ook goed, ni veel stress de dag vd IUI en genoeg slaap gehad dus ben echt benieuwd duim duim duim ! Ja hoe hou jij je nog bezig? Ik moet sowieso gaan werken en ga nog sporten enz...
10/2014 spontaan zwanger-29/7/2015 bevallen
9-11/20: 3x IUI: negatief
02/21 icsi 1: bn positief <3 (geen cryo's)

Nikki123

Bericht door Nikki123 » 11 oktober 2020, 17:25

Nvroosje schreef: ↑
11 oktober 2020, 17:17
@Nikki haha grappig
Ik ook best wel hoor, goede opvolging gehad met bn en fm en zelf gezond en voelde me ook goed, ni veel stress de dag vd IUI en genoeg slaap gehad dus ben echt benieuwd duim duim duim ! Ja hoe hou jij je nog bezig? Ik moet sowieso gaan werken en ga nog sporten enz...

Ik heb bv 1 avond in de week avondschool, dus is na werk ook meteen haasten om naar de les te gaan. Dan tijdens werk ook niet zo heel veel tijd omdat het voorlopig best druk is..
proberen series te kijken, boek lezen, ...
Normal sport ik ook 4x/week, krachttraining. Maar sinds het begin vd iui, dus nu 1,5 maand geleden geen fut gevonden. Klinkt ook heel stom, maar om dan hip thrusts te zitten doen van rond de 60-70kg durf ik precies niet goed? Omdat die stang met gewichten tot op je heupen/hoogte van je eierstokken etc komt. Ik beeld het me vast allemaal in maar durf het allemaam niet zo goed

Nvroosje

Bericht door Nvroosje » 11 oktober 2020, 19:22

Nikki: ik snap je wel hoor, ik doe ook aan krachttraining en vraag daarom voor aangepaste oefeningen als ik buikpijn heb ofzo.. meestal doe ik dan eerder bilspieroefeningen of armspieroefeningen en dan heb je toch nog wat gesport hé of ik ga zwemmen.. maar geen 4x per week, ik hou het op 2x per week.. ben na het werk ook al stikapot :)
ik ga ook wat mediteren omdat ik dan mijn hoofd wat kan leeg maken voor een momentje, is het wel waard..
10/2014 spontaan zwanger-29/7/2015 bevallen
9-11/20: 3x IUI: negatief
02/21 icsi 1: bn positief <3 (geen cryo's)

Rsev

Bericht door Rsev » 11 oktober 2020, 22:39

Hallo

Ik ben nieuw hier. Ik heb vorige woensdag mijn eerste iui gehad. Het wachten is wel moeilijk. Ik vroeg me af of jullie soms kwaaltjes hebben na de iui?

Groetjes
Feb. ´19: pilstop
Dec. ´19: start chlomid + pregnyl
Okt. ´20: 1ste iui (menopur + pregnyl) - neg.
Nov. ´20: 2e iui

Nikki123

Bericht door Nikki123 » 12 oktober 2020, 9:25

@ roosje: Oh wel leuk dat je ook aan krachttraining doet.
Ik had nu vrijdag enkel armen getraind maar kan die natuurlijk niet alleen maar trainen en geen benen want legday is m’n favo!
Maar is wel een goeie, dan moet ik even wat aangepastere oefeningen doen en even die hip thrusts skippen.

@ Rsec welkom! Het wachten vind ikzelf ook wel moeilijk. Zeker omdat je precies elk ‘symptoom’ wilt linken en constant afvragen of dit dan positief/negatief zou zijn. Blijf de moed erin houden en probeer afleiding te zoeken.
Ik heb zeker symptonen na iui, ikzelf heb dan menstruatiekrampen en dan voel ik vaak nog steeds paar dagen wat lichte steken aan de kant waar de follikel zat.

CaroCaro

Bericht door CaroCaro » 12 oktober 2020, 13:04

Atalanta en ZonderGeduld, ik volg in jullie voetsporen. Deze voormiddag inseminatie gehad. Vrijdag laatste follikelmeting gehad en dan obv bloed s'avonds beslist om pas maandag te insemineren in de hoop zo een iets dikker BMS te hebben. Was vrijdag gelukkig een 6 cm, wat bijna gezien wordt als een ondergrens, al wil een dunner BMS blijkbaar niet zeggen dat er géén kans is... (vorige keer was BMS bij mij blijkbaar maar een 4 cm...). Dus inseminatie vandaag, met 51 mln zaadcellen (waarvan 80% beweeglijk), wat zou er nu nog kunnen fout gaan ;-) (mssn het gevoel dat alles er weer uitgelopen was, ondanks dat ik dikke 10 min ben blijven liggen... ).

Over 2 weken eerste IVF gesprek, ik denk dat we een 2-tal kansen hier gaan geven, en erna richting Jette gaan gaan...

Ik denk dat er aantal dames zijn die deze week mogen testen... Hopelijk valt er dus deze week véél goed nieuws te rapen... Ook zij die weer een stap zetten in hun IVF traject, véél succes! Alle duimen en dikke tenen staan hier gekruist!

Nikki123

Bericht door Nikki123 » 12 oktober 2020, 13:14

@carocaro zooo klinkt als een veelbelovende kans, ik duim superhard mee! Maar 80% beweeglijkheid, is echt goed zeg!

Ik mag normaal na vrijdag testen. Als ze er vanzelf niet doorkomen want bij vorige iui was het al op dag 27..
Ik heb aan één kant zo’n goed gevoel over deze iui.

michellefee2020

Bericht door michellefee2020 » 12 oktober 2020, 16:51

Ik blijf ook elke dag meelezen, ik heb zelf alleen niet elke dag wat te melden. Ik mag aankomende zondag testen , voor mij is deze maand veel dingen anders. Voornamelijk de krampen in mijn buik wat meer een trekking geeft , maar ik kan nog niet vergelijken met andere maanden want deze maand aan de utrogestan begonnen. En daarvan kan het ook komen..ook heb ik elke maand last van tussentijds bloedverlies (bruin) en deze maand NOG niet.. ik heb vandaag mijn 3e acupunctuur gehad en het is nu afwachten of ook dat enig effect heeft gehad. Mijn leidinggevende is inmiddels op de hoogte van ons volgende traject en dat ik sta aangemeld op de wachtlijst van ivf. Ook ga ik stoppen met de nachtdiensten op mijn werk, dit werd aangeraden van mijn ziekenhuis ga ik met het ivf traject door..
Start 2017.
juli 2020.. 6x iui negatief.
Februari 2021 start icsi..

17 maart - tp blasto🤞🍀 positief ❤
16 april 1e echo.. kloppend hartje ❤
12 weken echo goed ❤
15 weken - het word een meisje 💖

beldes

Bericht door beldes » 13 oktober 2020, 6:34

hey girls!
hoe gaat het nu met diegenen in de wachtweken?

ik had even een vraag voor de mensen met ervaring, door mijn lage AMH heeft de dokter gezegd dat ik 'zeer zware stimulatie' ga moeten krijgen. ik start daar dan mee vanaf nieuwe cyclus volgende maand. (ik weet ook niet welke medicatie dit dan zal zijn)
ik weet dat ieder lichaam anders reageert, maar zijn er hier mensen die ook al 'zeer zware stimulatie' hebben gekregen, en welke reacties heeft dit teweeg gebracht in uw lichaam? maw, wat kan ik mogelijks dus verwachten?

groetjes, beldes
juni 2020 tem september 2020 5 iuis niet gelukt jan palfijn
amh 0.57
14 november 2020 ivf/icsi tp 1 UZ jette . zwanger! augustus 2021

Nikki123

Bericht door Nikki123 » 13 oktober 2020, 8:50

Sorry dat ik even kom ‘binnengestormd’ maar zit er eventjes helemaal door!
Ik zei gisteren nog dat ik zo’n positief gevoel had over deze iui maar deze ochtend heb ik plots veel meer bruinverlies dus dat is niet positief he. Ik ben aan’t janken, niet normaal!

Ik weet niet wat ik moet doen, vandaag zou dag 26 zijn, dus is nog niet eens een volle 2 weken NA inseminatie. Heb enkel pas afspraak met de gynae op 25nov, wat dus na iui 3 zou zijn.
Je kan ze ook zo moeilijk bereiken omdat die telefoon constant bezet is. Ga ze denk ik een mail sturen of dit wel kan.

Nicki

Bericht door Nicki » 13 oktober 2020, 9:06

Nikki123 schreef: ↑
13 oktober 2020, 8:50
Sorry dat ik even kom ‘binnengestormd’ maar zit er eventjes helemaal door!
Ik zei gisteren nog dat ik zo’n positief gevoel had over deze iui maar deze ochtend heb ik plots veel meer bruinverlies dus dat is niet positief he. Ik ben aan’t janken, niet normaal!

Ik weet niet wat ik moet doen, vandaag zou dag 26 zijn, dus is nog niet eens een volle 2 weken NA inseminatie. Heb enkel pas afspraak met de gynae op 25nov, wat dus na iui 3 zou zijn.
Je kan ze ook zo moeilijk bereiken omdat die telefoon constant bezet is. Ga ze denk ik een mail sturen of dit wel kan.
Kan het niet gewoon je innesteling zijn?

Atalanta

Bericht door Atalanta » 13 oktober 2020, 10:22

@Johanna: hoe verloopt het met de ovulatietestjes?
@Roosje: is vandaag niet de dag dat je ongesteld moest worden? Heb je een testje gedaan?
@Rsev: Welkom! Ik heb eigenlijk nooit veel klachten, soms wat pijnlijke tepels rond de eisprong, rond dag 7 na de eisprong wat meer uitslag.
@ Michelle: dat begint al goed hé! Geen bruinverlies: de Utrogestan lijkt zn werk te doen!
@Beldes: ik duim voor je dat het allemaal wel meevalt, maar leuk dat ze op die manier toch resultaat verwachten!
@Nikki: ik begrijp niet dat je pas de gynaecoloog ziet op 23 nov als je ervoor nog een IUI ronde doet? Zie je hem niet bij de startecho/follikelmeting/inseminatie zelf? Je zit op dag 26, dan is het helemaal niet ongewoon dat je al wat bruinverlies hebt in aanloop naar je menstruatie. Dus op zich kan het zeker, het neemt natuurlijk je ontgoocheling niet weg :( maar alvorens voorbarige conclusies te nemen zou ik morgenochtend een testje doen?
Okt 2018: pilstop
Pcos, 4x IUI: neg
Nov 2020: IVF/ICSI
13 jan: TP 1: mk 4,5w
22 maart: TP 2: mk 7,5w
21 juni TP 3: neg
20 juli TP 4: mk 5w
Okt 2021: IVF/ICSI
TP 5&6: neg
Feb 2022: ICSI (4 blasto’s)
19 april TP 7: pos

Mitte

Bericht door Mitte » 13 oktober 2020, 12:27

X
Laatst gewijzigd door Mitte op 15 november 2020, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Pindanootje

Bericht door Pindanootje » 13 oktober 2020, 12:46

Hey dames!
Wij waren vanmorgen naar Dr de Brucker in Halle. Was heel aangenaam :) Al onze bloeduitslagen waren goed, en m'n eicelreserves zelfs héél goed zei hij, te goed, dus wel kans op overstimulatie binnekort maar dat zien we dan wel weer. Misschien situatie zoals laatst bij Elvira dat je veel eitjes / embryo's hebt maar maandje moet wachten voor eerste TP.
Heb al een hele zak vol medicatie meegekregen. Dit keer Menopur en vanaf dag 6 "orgalutran" dat is nieuw voor me.
Ik moet deze week ongesteld worden en dan mogen we direct al starten 😄😄 Super blij!!
7/2018 pilstop
2020: 4x IUI
2021 : IVF, TP2 op 10/2 : zoontje gekregen 4/11/2021❤️

Plaats reactie