Fijn dat jullie zo nieuwsgierig/bezorgd zijn
Ik zie het weer terug helemaal zitten
Toch echt wel goede uitleg gehad en we zullen er weer voorgaan..
Deze maand is te snel om al te starten met icsi, ik moet eerst nog een hysteroscopie laten doen en een gynetisch onderzoek en nog terugbetaling aanvragen aan de mutualiteit.. dus eerdat da allemaal gebeurd is zijn we 6 weken verder.
dan zou het kunnen voor eind december, jammer genoeg is het fertiliteitscentrum waar ik de terugplaatsing moet laten doen gesloten tussen kerst en nieuw..
Dus zal het voor januari zijn..
ergens was ik lichtjes opgelucht dat ik nu minstens 1 maand "rust" heb, dan kan ik even "bekomen" want iui vond ik ook best al mentaal belastend.. of zenuwslopend zoals jullie allemaal zeggen.
en dan heb ik nog amper hormonen moeten spuiten.. maar aan de andere kant lijken het ook wel 2 verloren maanden..
achja, ik ga mij nu wat meer focussen op mijn gewicht want dat is er terug weer te veel bijgekomen
en dan ga i knaar het andere groepje verhuizen.. zal hier nog wel af en toe eens komen kijken maar ik wens al de rest die nog bezig zijn, alvast vééél succes en ik duim heel hard mee dat het jullie wel lukt met iui !!!!!
groetjes