Gelukkig maar dat je nog leeft haha. Ik ken het wel. Ik ben ook even onder de radar gebleven. Als je emotioneel het zwaar hebt, moet je soms gewoon je gedachten kunnen verzetten en je op jezelf focussen. Goed dat je je terug beter voelt en aan je 4e poging begonnen bent. Ik duim voor je !Nikki123 schreef: β7 december 2020, 20:59Hallo allemaal, ja ik leef nog.. alleen even onder de radar gebleven. Na mijn testdag van iui3 was weer een dikke vette NEGATIEF. Ik kreeg die week te horen van een vriendin dat ze zwanger is van haar 3de kind. Een week later vrienden van mij van hun eerste en dat na 3 maanden te proberenje snapt het wel.... ik heb een hele zware periode achter de rug.
Indertussen heb ik wel mijn tussentijdse evaluatie gehad.. zij was nog steeds positief dat IUI kan slagen. Ging alle waardes overlopen van de 3 pogingen. De eerste poging was niet goed, waardes van de zaadcellen lagen veels te laag. De 2de en 3de poging waren juist heel goed! met 43 miljoen zaadcellen. De beweegelijkheid categorie A en B zijn bij mijn vriend altijd wat aan de lage kant maar na de 'bewerking' is dit % wel iets omhoog gegaan. Als bij een volgende poging terug negatief zou zijn, zegt ze dat ik kans kan maken voor IVF.
Ondertussen IUI 4 opgestart.. na de 2de bloedname/echo was mijn follikel net geen 17mm maar m'n lichaam was al aan het pieken dus 4/12 was mijn inseminatie en zit ik alweer in de wachtweken. Deze ronde heb ik een 'ik-zie-wel'fase ofzoiets... natuurlijk zit ik constant te hopen dat ik eindelijk aan de beurt ben om zwanger te mogen zijn maar toch heb ik iets minder 'druk' ofzo? Ik zou liegen als ik er niet mee bezig ben, het blijft natuurlijk vaak in m'n hoofs spoken en voel vanalles in m'n onderbuik etc....
@Liefn: dan zijn wij van in 'de buurt'. Ik ga in Turnhout. Ben zelf west-vlaamse maar woon sinds 4 jaar in de Kempen
Even om terug te komen op dat testen... Hier zeggen ze ook dat je bloedname kan laten doen om zeker te zijn of je zwanger bent, maar met een gewone test thuis is het ook goed. Dus je wordt vrijgelaten in die keuze. Als ik een twijfel-test zou hebben, dan zou ik voor de zekerheid die bloedname wel willen ja ;p
Ik ben denk ik ook van de Kempen (woon in Leopoldsburg). Ik ben in zol Genk in behandeling. Ik wist zelfs niet dat dat ook in mol kon (dichter bij huis). Mijn huisarts verwees mij destijds door naar Genk.

positief β€
Veel succes met poging 6!