Nee zo last minute wisselen lukt niet..Zitav schreef: ↑9 november 2023, 19:54Aii das beu, kan je niet last minute wisselen? Maar ze weten er ook niet van zeker? Hoe doe jij dat dan? Krijg je dan een briefje?Mimimosa schreef: ↑9 november 2023, 19:05Ja Frans en Nederlands.. maar de gynaecologen zijn meestal van andere landen en spreken vaak Engels.. morgen moet ik al terug een bloedname doen.. had ik niet verwacht.. gezien het zo kort dag is kon ik dan ook niet anders dan me morgen ziek melden op het werkZitav schreef: ↑9 november 2023, 13:00
Geen idee, bloed afwachten.. ze bellen miu deze namiddag op. Ik gok over paar dagen terug ofwel gaan ze mij nog eens letrozole laten nemen .. denk ik..
Oei, is het daar vooral Franstalig? Oh ja, ken ik, vorige afspraak was ik ook te laat en vandaag ook juist te laat :/.
Ziet er wel al goed uit hé! Ik duim![]()
Wij vermoeden dat mijn broer en zijn vriendin morgen gaan aankondigen dat ze zwanger zijn .. ik ben super blij voor hen als het zo gaat zijn, maar ergens steekt het toch dat wij uiteraard logisch in het traject zitten.. ik voel mij vandaag al een hele dag emotioneel. Ik weet nt goed waarom want uiteindelijk zijn we nog maar poging twee :/
Ik heb gisteren ook te horen gekregen dat mijn beste vriendin (die samen is met mijn broer) zwanger is.. op natuurlijke wijze eerste poging..
Ik weet dat het logisch is dat wij zo´n traject moeten afleggen.. maar toch t wat zuur![]()
Oeioei, da zou ik ook moeilijk vinden ze in een andere taal! Ik heb niet echt een talenknobbel.
Ja ik snap je volledig. Ik voel mij ook schuldig dat ik zo denk, want wie weet hoelang proberen ze al ...
Ik ga na mijn bloedname nog langs bij de huisarts.. vraag daar dan om me een briefje te schrijven
bloedname bij de huisarts kan helaas niet doordat het resultaat voor 13u in jette moet zijn.. Op het werk weten ze inderdaad niets.. het is dus een heel gepuzzel! Heb jij al nieuws gekregen wat het verdere verloop zal zijn voor u ?

dochter geboren op 08/03/22
vind het wel enorm spannend!!