Het is inderdaad een kwestie van de kansen te optimaliseren. Alles zo goed mogelijk opvolgen om de beste moment te kiezen (en het beste zaad van mijn partner). Maar het is zeker niet zo dat ik met IUI meer kans heb dan op de natuurlijke manier.Avocado schreef: ↑9 juli 2024, 20:34Haha een unicorn baarmoeder klinkt ook coolChaqie schreef: ↑8 juli 2024, 10:51Bij mij zou het probleem eerder de innesteling zijn, en dan natuurlijk ook meer kans op een miskraam, vroeggeboorte, ... . Dus de bevruchting zelf lijkt me ook geen extra probleem te zijn (met mijn halve baarmoeder) al heb ik ook wel maar 1 eileider.Avocado schreef: ↑2 juli 2024, 23:03
Ik heb volgens 1 vroedvrouw een hartvormige baarmoeder, maar de dokter heeft er verder niks over gezegd, dus ik weet het niet zo goed. Ze zeiden mij dat dat geen oorzaak kan zijn van niet zwanger worden, wel mogelijk van niet zwanger blijven (moest het kind te weinig ruimte hebben om te groeien). Maar dat is dan precies tegenstrijdig met jouw verhaal.
Ik herinner mij ook hoe raar die eerste keer was! Maar het went daarna wel. De wachtweken gewoon volproppen met activiteiten waardoor de tijd vliegt en je niet teveel stilstaat bij dingendat is het enige dat helpt denk ik.
Bij elk vrouw zal het wel een beetje anders zijn. Een hartvormige baarmoeder klinkt wel romantisch by the way!![]()
Domme vraag misschien, maar hoe helpt IUI bij de innesteling? Of is het gewoon een kwestie van de kansen optimaliseren.
Dat is iets waar ik ook mee bezig ben, of het daar misschien misloopt. Bij ons is nooit echt iets duidelijk uit de testen gekomen.
Veel succes de komende weken!
Wat bij mij wel goed gecontroleerd wordt is dat ik steeds maar 1 eicel heb die springt. Een tweeling zou voor mij extra risico's inhouden omdat de baarmoeder te klein is. En voorlopig insemineren wij ook enkel maar als ik een eisprong heb aan de kant waar er ook een eileider is (ik heb langs rechts wel een eierstok maar geen eileider). Mijn vorige en deze cyclus zat het gelukkig links, dus ik kon verder gaan.
Ik lees je berichtje ook van de hevige pijn. Hopelijk gaat alles verder goed met je?