Ik volg jullie verhalen nog steeds maar ik post minder. Het zijn heel vaak dezelfde vragen die opduiken en ik heb ze al zo veel beantwoord dat mensen die hier al langer vertoeven de antwoorden ook kennen en ze geven.
Ik ben akkoord met wat Ada schrijft, dit forum is enorm onderverdeeld, net zodat je niet geconfronteerd wordt met anderen hun zwangerschappen. Het forum is inderdaad niet meer zo actief, maar als de zwangeren hun update geven in het 'uitgerekend...' topic dan kunnen de geïnteresseerden daar altijd gaan kijken.
Ik begrijp Roezepoetoes ook wel en ze houdt het inderdaad heel kort, maar het is net omdat je in je omgeving niet aan de zwangeren kan ontsnappen dat het voor velen hier fijn is om er niet mee geconfronteerd te worden.
Ik volg nu alle topics, ook van de zwangeren, maar toen ik zelf in behandeling was en het niet wou lukken had ik daar zeker geen behoefte aan. Het is een beetje een ongeschreven regel dat je niet post over de voortgang van je zwangerschap en soms wordt er wel eens een opmerking over gemaakt.
Ik kreeg soms ook de vraag hoe het zat bij mij, of ik antwoordde heel kort, of niet en ik wist dat wie geïnteresseerd was toch in het uitgerekend groepje ging kijken.

al die spamtopics hier schrikken me voor de rest wat af. En voor de rest lijkt het hier wat dood!
ookal zeg ik dat dan. Ik probeer beknopt te zijn maar wil ook niet onbeleefd zijn en niet antwoorden. En is het verkeerd om dan te vragen hoe het bij de anderen loopt? Ik ben oprecht geïnteresseerd en ben zo hoopvol dat er een positieve update komt, van iédereen. De intentie is niet om te kwetsen in elk geval. Spijtig dat dat zo overkomt.
en wie weet tot in den draai eens in SL...