Moeilijke en pijnlijke IUI

IUI Forum
Plaats reactie
Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 15 november 2010, 21:33

OP basis vd echo is het voorlopig 26 juni, maar in mn dossier staat 24 juni.

Mijn directeur gaat dat niet verzwijgen op mn werk, maar langs de andere kant, in mijn sector moet je het eigenlijk rap vertellen ivm arbeidsziektes en besmettingen enzo. Ik heb gewoon beetje ambotante baas, dus kben wel wat zenuwachtig.

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 16 november 2010, 9:55

Veel succes met de baas vandaag! En trek je vooral niets aan van eventuele rare opmerkingen. Ze mogen allemaal gerust onze afgelopen jaren zelf eens meemaken. Eens kijken hoeveel commentaar ze dan nog zullen hebben :wink:

Ik had gisteren opnieuw controle. Het was echt een record op gebied van tijdsspendering. De wachtzaal zal bomvol. Er moet ergens iets mis gelopen zijn met zijn timing. Na 1 uur zijn we bij de dokter geraakt en na 5 minuten stonden we alweer buiten. Ach, ik had ook geen vragen en ik had ook nergens last van dus vond ik het niet erg dat hij niet veel tijd had. Ik voel dagelijks het kleintje schoppen, ik luister af en toe naar de hartslag met de angelsound en ik word alleen maar dikker dus ik weet nu beter of alles ok is. Hij zei wel dat hij de volgende keer opnieuw een echo gaat doen (om het goed te maken denk ik :lol:). De mensen in de wachtzaal waren blij dat wij alvast snel buiten waren. Het was 21h30 en ze zat nog steeds tjokvol.

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 16 november 2010, 13:19

Het moment dat ik er was is hij weggeroepen geweest voor een bevalling, kheb ook lang moeten wachten, kan gebeuren hé, ik denk dat ik toch ook het liefst met mn eigen gyn zou bevallen ;-)

Het is goed gegaan bij mn baas, hij reageerde positief (in mn gezicht toch), t kan wel zijn dat ik volledig ga moeten stoppen met werken. Nu nog mn 2 weken ziekteverlof uitdoen en als de controle arts dan zegt aangepast werk gaat hij mij laten thuisblijven, hij wil het niet op zn geweten hebben dat ik een miskraam zou doen. Ik ga er nog niet proberen aan denken. Ik zie wel wat er gebeurt, dat ik maar rap aan mn 12 weken zit!

Stefi
Berichten: 653
Lid geworden op: 27 augustus 2009, 15:02

Bericht door Stefi » 16 november 2010, 13:37

Je baas heeft alvast goed gereageerd. Super hé. En idd, als je werk gevaar inhoudt dan is het beter om te stoppen. Nog 6 weken te gaan voor je aan de 12 weken zit? Toi toi toi. Maar ik geloof er in dat alles goed zal komen.

Ik zou ook graag met mijn eigen dokter bevallen. Je kent die en je vertrouwt die. Voor die reden wil ik gerust lang wachten in de wachtkamer :wink:. Helaas kregen wij gisteren geen reden te horen waarom alles zo uitgelopen is alhoewel ik wel een sterk vermoeden had. Ik jaag me daar niet meer in op. Het heeft toch geen zin (en in stilte hoop je dan dat hij dat ook voor jou gaat doen als het zo ver is).

En nu veel rusten hé jij zodat alles zich mooi verder mag ontplooien!

Moggy
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 november 2009, 23:41

Bericht door Moggy » 16 november 2010, 16:25

Nog 4 weekjes ;) dat ze maar rap voorbijvliegen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten