Overtijd?

IUI Forum
Plaats reactie
melinda
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 april 2014, 11:59

Overtijd?

Bericht door melinda » 6 augustus 2014, 16:55

Dag dames,

Ik heb nu 2 iui"s achter de rug. IK zou beginnen met de derde iui maar mijn vriend zijn blinde darm moest verwijderd worden waar ook weer 6 weken revalidatie voor staat. Heb ander halve maand dus overgeslagen. Nu was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie dus 28 juni. Nu ben ik 6 dagen overtijd, terwijl dit altijd goed was gelopen(cyclus :roll: ?). Altijd 28 dagen en is weleens voorgekomen dat ik 2 tot 3 dagen een langere cyclus had.

Jullie begrijpen dat dit als een schrik is omdat ik niet via de normale weg zwanger kan raken tenminste zou altijd nog kunnen maar omdat we het via iui doen vanwege het lang uitblijven van een zwangerschap.

Nu dat ik overtijd ben begin ik na stiekem toch een beetje te denken want Mijn gezicht zit helemaal vol met puisten niet normaal heb dit nooit gehad dan alleen in me puberjaren en als mijn menstruatie door zou komen kreeg ik hooguit 2 a 3 puistjes dan wist ik ook dat mijn menstruatie binnen een paar dagen zou komen.

Ik heb gisteren een test gedaan die negatief was. Ziekenhuis gebeld omdat ik op mijn menstruatie zat te wachten om aan iui 3 te beginnen. Ze zeiden dat ik tot vrijdag moet wachten en weer een test moet doen als mijn menstruatie nog steeds niet er is. Als die weer negatief aangeeft weer bellen en dan kijken we verder. Nu zit ik echt te twijfelen aan alles. Aan de ene kant denk ik laat me menstruatie nou komen, andere kant hoop ik toch dat het misschien wel raak zou kunnen zijn. :D :oops: .

Wat denken jullie hiervan? En hebben jullie ook een verhaal?

Michelle
Berichten: 439
Lid geworden op: 27 februari 2013, 16:49

Re: Overtijd?

Bericht door Michelle » 6 augustus 2014, 18:57

Hey Melinda,

Wij zitten in dezelfde situatie, alleen hebben we een paar dagen voor NOD negatief getest en blijft de menstruatie nu reeds 4 dagen weg... We durven nog niet testen uit angst voor weer een negatieve wegens te vroeg. Het enige dat je dus kan doen is lang genoeg wachten, zoals ze je hebben aangeraden. Best wel een vervelende tijd hé... Ieder toiletbezoek hou ik mijn hart vast!
Wij hebben als signaal: misselijkheid en draaierig, soms hoofdpijn en plots heel moe worden.
Voor de rest wijst niets op een aankomende menstruatie...

We kunnen samen een beetje stressen :wink:

Groetjes
M.
25 jaar (lesbisch koppel)
2013: start met partner
januari 2015: partner blijkt miniem vruchtbaar
maart 2015: start IUI bij mij, direct zwanger!
Uitgerekend: 8/12/15

melinda
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 april 2014, 11:59

Re: Overtijd?

Bericht door melinda » 6 augustus 2014, 19:35

Hey M,

Oja ik begrijp hoe jeje voelt, idd ieder toilet bezoekje hou jeje hart vast! en kijk ik naar benden van zou het er nu aankomen?.

Wat vervelend allemaal he. Misselijk en draaierig nou wie weet :oops: wanneer ga je weer testen?.

Trouwens mijn signaal: puistjes over me hele gezicht en beetje in me hals ziet er niet uit :mrgreen:, en heel af toe heb ik me misselijk gevoeld maar niet echt om als signaal te zien bij mij.....denk ik.
En slaap zoo slecht :cry:

Michelle
Berichten: 439
Lid geworden op: 27 februari 2013, 16:49

Re: Overtijd?

Bericht door Michelle » 7 augustus 2014, 13:03

Hey,

Al nieuws? Slecht slapen kan ook van de stress zijn... Bij ons begint het in ieder geval ook. Die onwetendheid is slopend!
Wij testen morgen of zondag. Stellen het alsmaar uit omdat we bang zijn voor negatief resultaat :(

Groetjes
25 jaar (lesbisch koppel)
2013: start met partner
januari 2015: partner blijkt miniem vruchtbaar
maart 2015: start IUI bij mij, direct zwanger!
Uitgerekend: 8/12/15

melinda
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 april 2014, 11:59

Re: Overtijd?

Bericht door melinda » 7 augustus 2014, 16:41

Hey hey,

Nee nog geen nieuws heb wel kruitvat test gehaald. Morgen of zaterdag ga ik testen. Want moet het ziekenhuis dan ook bellen.

Ja ik begrijp het omdat je zo graag wilt dat het positief is stel je het maar uit. Laten we hopen voor iets positiefs . :P

Nou ben benieuwd. :lol: En als je heb getest laat je het dan even weten.

Groetjess

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten