Overstappen naar een andere fertiliteitskliniek?

IUI Forum
Plaats reactie
Michelle
Berichten: 439
Lid geworden op: 27 februari 2013, 16:49

Overstappen naar een andere fertiliteitskliniek?

Bericht door Michelle » 10 september 2014, 16:13

Hallo,

Ik schets even kort ons verhaal. In januari 2013 zijn mijn vriendin en ik de procedure gestart om zwanger te worden. We worden tot op heden nog steeds behandeld in het UZ Gent. Anderhalf jaar later hebben we 11 IUIs zonder stimulatie achter de rug, waarvan geen enkele is gelukt. In februari is mijn vriendin geopereerd om endometriose en andere problemen te kunnen uitsluiten. De dokters hebben niets gevonden. Nadien zijn we veranderd van donor. Nu, 2 pogingen met de nieuwe donor later, nog steeds niets opgeleverd.
We worden er echt moedeloos van. Het feit dat we steeds maanden moeten wachten om onze begeleidende arts te kunnen spreken doet er ook niet veel goeds aan. Het duurt namelijk maanden voor er andere stappen ondernomen kunnen worden en alles blijft precies maar aanslepen. Ik ken ook bijna niemand die zoveel pogingen met IUI ondergaan heeft dan ons.

Ik heb het gevoel dat we aan het lijntje gehouden worden en overweeg een overstap naar het fertiliteitscentrum in Aalter, waar ik heel veel goede commentaren over hoor (Dr. Decleer).
Heeft iemand ervaring met overstappen van ziekenhuis? Wat dan met het overige donorzaad?

Bedankt voor jullie reacties
M.
25 jaar (lesbisch koppel)
2013: start met partner
januari 2015: partner blijkt miniem vruchtbaar
maart 2015: start IUI bij mij, direct zwanger!
Uitgerekend: 8/12/15

Elfie
Berichten: 98
Lid geworden op: 2 juli 2012, 0:52

Re: Overstappen naar een andere fertiliteitskliniek?

Bericht door Elfie » 13 september 2014, 20:18

Hey Michelle,
Met deze ziekenhuizen heb ik geen ervaring, maar ik wil je langs hier ff uitnodigen voor het groepje Kid en lesbisch op fb. Als je interesse hebt laat je het maar weten.
T is een slopende weg hé... om dl te krijgen heeft het bij ons ook langer dan 1.5jaar geduurd voor mijn vrouw zwanger was, uiteindelijk via ivf.
Maar de moed niet opgeven want het is het méér dan waard!
Groetjes en succes!
Dl 08/2014 uit 1e cryo van 1e IVF na 6 mislukte iui's.
Start voor een brusje op 03/09/14-Middelheim

chachacha
Berichten: 33
Lid geworden op: 10 januari 2010, 15:29

Re: Overstappen naar een andere fertiliteitskliniek?

Bericht door chachacha » 29 september 2014, 21:58

Ik zou er zeker en vast toch eens over nadenken om inderdaad een second opinion te vragen. Je kan al een afspraak maken he (dat duurt meestal toch lang :roll: ) en dan kan er een andere bal aan het rollen gaan. Wij hebben ook lang dat gevoel gehad in een zh en zijn uiteindelijk ook overgestapt naar een ander team, ander zh. Op zo'n momenten moet je echt je hart volgen!
Succes!
5 IUI's -> geen vertrouwen meer in team + 3 jaar niets
07/2014 start IVF Middelheim: 1e poging niets
12/2014: TP 2 eitjes: er is iets geweest maar overleefde het niet
02/2015: TP 3 eitjes: niets
02/2016: IVF4 = ICSI - wel PU geen transfer.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten