3e IUI

IUI Forum
Plaats reactie
ForestBerry
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 mei 2015, 10:52

3e IUI

Bericht door ForestBerry » 8 mei 2015, 11:12

Hallo iedereen,

Ik ben Sabrina (37) ben 10 jaar samen en op 1 september 2012 getrouwd met de liefde van men leven, David (32). Sinds dan ook begonnen aan onze kinderwens, maar tot op heden nog niet gelukt.
Kort samen gevat is er bij beide na alle onderzoeken niets gevonden. En zou een zwangerschap mogelijk moeten zijn. Enkele behandelingen met clomid gehad maar zonder resultaat. In december 2013 eerst clomid en een IUI behandeling gehad zonder succes. 2014 even een stop genomen wegens een te druk jaar. Maar wel gewoon natuurlijk blijven proberen. Sinds februari terug naar het ziekenhuis voor verdere behandeling.
Op 9 april terug een IUI met Clomid en Pregnyl gehad. En gisteren 7 mei 3 e IUI gehad ook met Clomid en Pregnyl. Dus nu weer spannend afwachten! Hopelijk 3e keer goede keer!
Start kinderwens ... September 2012
IUI 1 negatief
IUI 2 negatief
IUI 3

Sharon.Annelies
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 april 2015, 12:23

Re: 3e IUI

Bericht door Sharon.Annelies » 20 mei 2015, 19:47

hoi,

Heb je al nieuws ? Hopelijk voor jullie is het positief nieuws :D

Groetjes Sharon en Annelies
1ste iui = negatief
2de iui = negatief
3de iui = negatief
4de iui = POSITIEF !

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: 3e IUI

Bericht door Phoebe » 23 mei 2015, 15:59

Ook 3e IUI gehad met donorzaad, negatief. Hoe komen jullie die laatste dagen door vooraleer je mag testen? Die eerste week na de inseminatie kom ik heel vlot door, maar dan begint de stress tot ik het op het laatste bijna niet meer uithoud. Iemand tips??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten