Ervaringen UZA Edegem??

IUI Forum
Plaats reactie
Phieke30
Berichten: 2
Lid geworden op: 8 juli 2015, 17:14

Ervaringen UZA Edegem??

Bericht door Phieke30 » 8 juli 2015, 17:27

Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum.
Ben sinds kort bezig met de procedure om Bam mama te worden met donor.
Ik heb hier al heel veel over opgezocht en gelezen. Midden juni ben ik op eerste gesprek geweest bij de psychologe in het UZA Edegem (verplicht bij aanvraag voor donor). Na het gesprek moest ik een motivatiebrief opsturen, zodat de psy dit kon voorleggen aan de Raad, en ze zich zo over mijn dossier kunnen buigen. Nadien (weet niet hoelang dat gaat duren) zou ik een brief krijgen die mij zegt of het een ok, een timeout of een nee is. Het wachten duurt lang, zeker met de zomer voor de deur en iedereen op vakantie is.

Ik wou even informeren of er mij iemand iets kan vertellen over haar ervaringen daar, gezien ik daar nergens een concreet recent antwoord op kan vinden...

Wat was het gevoel bij de psy?
Heeft iemand daar al een nee gekregen?
Wat zijn de wachttijden voor het starten van de behandeling?
Wachttijden donorzaad?
Kostprijs donorzaad?

Ik heb doorheen de verschillede fora al heel wat verschillende antwoorden gelezen over de klinieken in Belgie. Bij sommigen duurt het 7-8 maand voor ze effectief kunnen starten, bij anderen is het 2-3 maand, nog anderen enkele weken. Ik zou er mij graag een idee van maken hoelang ik zal moeten wachten, of het weken of maanden zal duren. Wat mij betreft kan het ni snel genoeg gaan ;-) Maar dat gevoel zal iedereel die met een behandeling bezig is, wel herkennen ;-)

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten