Last hormonen

IUI Forum
Plaats reactie
kathyke007
Berichten: 2
Lid geworden op: 1 december 2015, 10:51

Last hormonen

Bericht door kathyke007 » 4 december 2015, 9:50

Dames,
Ik wou eens even vragen of iemand last heeft van de pregnil?
Ik heb geen last van humeurwisselingen ofzo maar meer lichamelijk.
Sinds bij de start zijn mijn borsten meer dan een cupmaat groter geworden.
Na de laatste iui en pregnil heb ik ook pijn aan men borsten.
zo erg dat ik zelf niet op mijn zij kan slapen omdat dit dan pijn doet.

Heeft iemand hier ook last van? Is dit normaal?

CantWaitToMeetYou
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 november 2015, 14:27

Re: Last hormonen

Bericht door CantWaitToMeetYou » 4 december 2015, 13:15

Hoi Kathyke,

Ik heb ook soms last van de pregnyl en dan vooral na de 2e inspuiting ter bevordering van de innesteling.
Vorige cyclus was ik de week erna regelmatig misselijk, heel moe en raar gevoel in de borsten. Borsten voelden alsof ze niet bij mijn lichaam voelden, een hele rare gevoeligheid. En het maakt me ook heel erg emotioneel. De eerste IUI behandeling had ik hier echter geen last van waardoor ik stiekem toch hoopte zwanger te zijn. Ik heb dan ook braaf 2 weken na insmeinatie gewacht om zwangerschapstest te doen en ik zag er een heel dun positief streepje op. De blijdschap duurde echter niet lang, de volgende dag zijn mijn regels doorgebroken... :( De gyne zei dat pregnyl bij sommige mensen niet even snel afbreekt en dat mijn positief resultaat dus waarschijnlijk vals positief was door pregnyl....

Velen zijn jammer genoeg zwangerschapssymptomen die je valse hoop kunnen geven :shock: maar zal wel normaal zijn aangezien het het synthetisch hcg hormoon is.... Maakt het er alleen niet makkelijker op :?

Als dit de 1e keer is dat je er last van hebt, dan ben je hopelijk zwanger!

Veel succes,
Karen
Stop pil Jul 14
Sept 2015- April 2016: 5 IUI's
Jul 16: IVF, 14 eicellen, 10 bevr., 5 embryo's, 1 terugplaatsing en 4 cryo's, niet zwanger
Okt 16: terugplaatsing 2 cryo's --> zwanger!! Kindje verwacht Juli 2017
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten