frustraties IUI UZA Edegem

IUI Forum
Plaats reactie
kathytje
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 december 2015, 21:36

frustraties IUI UZA Edegem

Bericht door kathytje » 11 december 2015, 21:43

Hallo iedereen,

wil hier ff men hartje luchten.

na een woelig jaar, hebben mijn man en ik in september beslist om te gaan voor IUI met donorsperma, mijn man heeft namelijk kanker en is intussen volledig onvruchtbaar.

we zijn snel bij de psychologe terecht gekunnen. Maar in die week was mijn man net terug hervallen van zijn slokdarmkanker.

nu zijn we intussen 10 weken verder en mailde ik vandaag om eens te horen hoe het zat met het advies van de psychologe en de staf en ik zou onder de grond kunnen kruipen van frustraties want het antwoord was het volgende: De Staf meld dat er bijkomende advies nodig is en dat dit deze maand nog zal voorkomen!.

AAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGG

Waarom moet daar een stelletje profs over ons beslissen die ons niet eens hebben gezien. Wij willen zo graag een kind, wij hebben maanden getwijfeld om dit te doen en dan krijg je dit, voor mij staat het vast de eigenlijk ruimte voor kinderkamer wordt een praktijk voor mij, ben namelijk pedicure.

Want ik heb het gevoel dat ze ons een negatief advies gaan geven. De situatie waarin mijn man zich bevindt gaan ze nooit goed vinden om samen een kind op de wereld te zetten dat dan zogenaamd niet van hem is. PFFFFFFFFFF op basis van 1 gesprek beslissen zij over heel ons leven. Om zot van te worden

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: frustraties IUI UZA Edegem

Bericht door doorzetter » 20 december 2015, 21:39

Beste Kathytje,

Ik weet niet of je dit nog leest of je ondertussen al nieuws hebt maar ik zou toch je licht eens gaan opsteken in een ander ziekenhuis.
Wij spreken uit ervaring, wij zijn geweigerd in uza, we zijn niet geschikt, volgen hun, om ouders te zijn. Dit na een procedure die nog niet eens correct verlopen is en veel geld heeft gekost voor niets.

We zijn dan naar Jette geweest, waar we wel zijn mogen starten. We zijn ook langs een psychologe moeten gaan ( standaardprocedure) maar voor haar was er geen probleem.
Ondertussen zijn we trotse ouders van een zoontje sinds eind juni dit jaar.

K zou echt eens horen ergens anders, wij raden Jette erg aan ( konden enkel pick up en tp daar laten doen, opvolging door eigen gyn dichter bij huis) maar bv Middelheim hoor ik ook goede dingen van maar heb ik zelf geen ervaring mee.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

kathytje
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 december 2015, 21:36

Re: frustraties IUI UZA Edegem

Bericht door kathytje » 27 december 2015, 9:36

Hoi iedereen.
het zijn intussen woelige dagen geweest. Mijn echtgenoot die een terugval heeft gehad. Ik die het super druk heb gehad met het werk en zijn zorg. En plots was er daar op een avond een telefoontje. Dat we Door mochten. De reden dat er bijkomend advies nodig was was omdat mijn man die terug val had met zijn kanker dat ze wilde weten of mijn behandeling wel haalbaar was in combinatie met de zijne. Maar de artsen waren overtuigd dat da wel ging lukken. Op 1 februari ga we voor ons volgene gesprek en start van de procedure.

Heb zo wel fijne feestdagen natuurlijk. Voor alle andere dames hier trouwens ook!!! Groetjes en tot binnenkort

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten