HyFoSy ervaringen?

IUI Forum
Plaats reactie
Oliviake82
Berichten: 16
Lid geworden op: 7 januari 2016, 13:09

HyFoSy ervaringen?

Bericht door Oliviake82 » 8 februari 2016, 13:21

Iemand die ervaring heeft met een HyFoSy onderzoek (echo met schuim om doorgangkelijkheid eileiders na te kijken)? Duurt dit lang, kan je nadien nog gaan werken...? Iemand hiermee ervaring in Jette? Iemand ook een idee of ze in Jette de inseminatie ook in het weekend uitvoeren of regelen ze het zo met de medicatie dat de inseminatie in de week is? Moet medicatie nemen gezien de pcos... We moeten wel nog eerst de wachttijd doorlopen die momenteel een 6tal maanden zou zijn, ik kijk er al naar uit om te kunnen starten. Hopelijk zijn er hier die ervaring hebben.

Vlokje
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 januari 2016, 10:58

Re: HyFoSy ervaringen?

Bericht door Vlokje » 8 februari 2016, 22:05

Dag Oliviake82,

Ik heb een Hyfosy gehad, maar dan wel in het Middeheimziekenhuis Antwerpen. Het onderzoek zelf is niet echt pijnlijk. Je voelt eerder wat vervelende krampen. Het duurt niet echt lang, hooguit 10 minuten ofzo. Achteraf heb ik wel wat afgezien omdat het schuim er ook weer terug uit moet. Ik had last van erg pijnlijke krampen (veel feller dan tijdens het onderzoek), maar ik denk dat dit afhangt van persoon tot persoon.

Ik had de rest van de dag vrij genomen, wat ik persoonlijk toch aangenaam vond. Het is uiteindelijk toch heel wat allemaal! Eens thuis gekomen heb ik me dus lekker knus in de zetel gelegd :).

Verder geen ervaring met Jette, sorry!

Groetjes en véél succes!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten