Na ICSI IUI

IUI Forum
Plaats reactie
Guofan
Berichten: 209
Lid geworden op: 16 juni 2013, 13:10

Na ICSI IUI

Bericht door Guofan » 11 maart 2016, 15:48

Hallo iedereen

Ondertussen zijn wij al sedert 2009 bezig om een gezin te stichten, maar tevergeefs...
Nu hebben wij ook onze 16de transfer gehad van onze 6de ICSI poging, maar verder dan een biochemische zwangerschap zijn we niet geraakt...
Alle testen werden gedaan, niks gevonden.
15 blasto's teruggeplaatst gekregen van goede kwaliteit, maar noppes...

Na een gesprek in Brussel zijn we akkoord gegaan met overstap naar IUI met donorzaad, daar de hoofdoorzaak van ons ICSI parcours de slechte zaadkwaliteit van mijn man was.
Of het effectief aan het zaad ligt dat de transfers niet aannemen, kunnen ze niet 100% zeker zeggen. Het kan ook zijn dat het toch nog aan mijn eicellen ligt, maar ze kunnen daar geen antwoord op geven.
Het feit dat ik steeds voldoende tot veel eicellen aanmaakte en goed gestimuleerd kan worden maakt een finale diagnose moeilijk.

Nooit gedacht dat wij er niet gingen in slagen om via ICSI aan een kind te geraken. Maar toch de trieste realiteit.
Je denkt 'de wetenschap kan al veel', maar overduidelijk zijn er toch nog koppels die er niet in slagen om zwanger te worden...

Nu hebben we besloten om de overstap te maken naar IUI met donor.
Alles puur natuur terug, zonder medicatie (wat ik meer dan beu ben)
Ik hoop natuurlijk dat ik de juiste beslissing neem en alsnog zwanger word in 1 van de 6 pogingen...of hadden we dan toch beter ICSI gekozen???
Pfft, niet makkelijk...
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten