IUI na endometriose

IUI Forum
Elise24
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 maart 2016, 13:06

Re: IUI na endometriose

Bericht door Elise24 » 18 april 2016, 14:08

De pregnyl viel heel goed mee :) ik probeer me nu zo rustig mogelijk te houden. Stress is niet goed dus badje nemen, filmpje zien ;) het doet zijn werk! We zien het zitten morgen ;) hopelijk een goed aantal zaadcellen en hopelijkeen positief einde ;p we zullen zien. We vertrekken ook naar tenerife volgende week dus ook dat kan er alleen maar voor zorgen dat ik rustig ben :p hoe is het met jou?
Groetjes
Dec 2014 pil stop
Nov 2015 endometriose operatie
Maart 2016 start IUI
19 maart 2016 eerste IUI
Eerste IUI poging mislukt (maandstonden)
Eerste IUI is blijkbaar toch gelukt, de maandstonden waren innestelingen, ik ben zwanger!! :D

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 18 april 2016, 14:39

Blij dat het is meegevallen! Ik had ook wat schrik voor de eerste spuit, maar uiteindelijk was het niets in zichzelf!

Oh zeg, heerlijk een vakantie op komst! Dan kan je daar ook nog een tijdje lekker tot rust komen! Geniet er nu ook al maar van!

Met mij alles in orde, ik heb de indruk dat de pregnyl-kwaaltjes wat beginnen af te nemen! In het begin had ik veel last van allerlei dingen, nu enkel nog vaak plassen en meer slijmverlies (heb ik anders nooit). Voor de rest ben ik superaanhankelijk aan mijn vriend haha :D Die weet soms ocharme niet meer waar hij het heeft met al dat geknuffel van mij! Ik denk dat ik woensdag nog eens ga testen om te kijken of er nog veel in mijn lichaam zit (afgelopen zondag eens getest en er was nog héél duidelijk hcg aanwezig!).
Ik duim voor morgen! Zeker ook niet te druk voor maken, gewoon ontspannen en dan komt alles goed!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Elise24
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 maart 2016, 13:06

Re: IUI na endometriose

Bericht door Elise24 » 19 april 2016, 15:05

Hallo Dora,

De eerste inseminatie is achter de rug. We waren heel blij te horen dat het staaltje van mijn vriend beter was dan toen we hem moesten laten controleren. Toen was slechts 2% goed, nu 29%. Dus eindelijk een beetje positief nieuws :)
Vanaf nu is het afwachten he :)
Ik denk dat ik me volledig zal concentreren op mijn aankomende vakantie :)
groetjes
Dec 2014 pil stop
Nov 2015 endometriose operatie
Maart 2016 start IUI
19 maart 2016 eerste IUI
Eerste IUI poging mislukt (maandstonden)
Eerste IUI is blijkbaar toch gelukt, de maandstonden waren innestelingen, ik ben zwanger!! :D

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 19 april 2016, 17:04

Dat is inderdaad wel heel goed nieuws! Spannend nu hé! We lopen ook redelijk gelijk!
Denk jij dat je eerder gaat testen? Mij hebben ze gezegd om 14 dagen te wachten, maar dat lukt me vast niet :D
Veel plezier met de voorbereiding en je vakantie! Net de geschikte moment om op vakantie te gaan!

Wij gaan binnenkort een weekendje weg, net het weekend dat ik ongeveer wel/niet ongesteld zal moeten worden...
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Elise24
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 maart 2016, 13:06

Re: IUI na endometriose

Bericht door Elise24 » 21 april 2016, 11:47

Hallo Dora,

Ik zou graag na 14 dagen testen maar dan zijn we precies halfweg onze vakantie en mijn vriend zou graag hebben dat ik pas test na onze vakantie omdat hij bang is dat al het slecht zou zijn ik er mijn vakantie zou door laten vergallen. En ook, het constant zien van de zwangerschapstest in mijn valies zou mijn er iedere keer opnieuw aan herinneren...
Dus ik denk dat hij gelijk heeft en er best niet te veel bij stil sta. Gewoon genieten van onze vakantie.
Mocht ik thuis zijn zou ik zeker testen :p Eerder testen zou ik niet doen omdat het vals positief kan zijn... Dat zou ook een ramp zijn he...
Probeer van je weekendje te genieten :p Ik hoop in elke geval dat we allebei geluk hebben en dat het nu meteen raak is :D
Had jij ook enkele dagen na je inseminatie last van buikkrampen en gevoelige borsten?
Ik denk dat het wel door die hormonen komt maar je weet nooit he :p
Groetjes
Dec 2014 pil stop
Nov 2015 endometriose operatie
Maart 2016 start IUI
19 maart 2016 eerste IUI
Eerste IUI poging mislukt (maandstonden)
Eerste IUI is blijkbaar toch gelukt, de maandstonden waren innestelingen, ik ben zwanger!! :D

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 22 april 2016, 8:06

Inderdaad, dat had ik ook, maar komt volgens mij vooral van de pregnyl hoor, die spuit bevat zwangerschapshormoon, waardoor je natuurlijk ook zwangerschapskwaaltjes erbij krijgt :D Normaal is dat na 7-10 dagen uit je lichaam en dan zouden de kwaaltjes moeten afnemen, tenzij je zwanger bent misschien!

En wat je zegt over je vakantie, je hebt inderdaad wel gelijk! Maar stel moest je nu niet ongesteld worden, dan gaat het serieus spannend worden daar, toch? Wanneer vertrekken jullie alweer?
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Elise24
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 maart 2016, 13:06

Re: IUI na endometriose

Bericht door Elise24 » 22 april 2016, 16:35

Inderdaad daar heb ik ook al aan gedacht... We vertrekken op donderdag 28 april en normaal dinsdag 3 mei zou ik ongesteld of niet ongesteld moeten worden... De donderdag daarna komen we dan al weer terug naar huis dus die 2 dagen zullen dan ook het verschil niet meer maken :p
In elk geval ik ga genieten van mijn vakantie en me niet te veel zorgen maken :)
Hoe is het met jou?
groetjes
Dec 2014 pil stop
Nov 2015 endometriose operatie
Maart 2016 start IUI
19 maart 2016 eerste IUI
Eerste IUI poging mislukt (maandstonden)
Eerste IUI is blijkbaar toch gelukt, de maandstonden waren innestelingen, ik ben zwanger!! :D

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 22 april 2016, 21:51

Hé,
2 daagjes wachten zal inderdaad wel moeten lukken hé! Ben je redelijk regelmatig? Of verschilt het wel eens?
Ik kan er normaal de klok op gelijk zetten en ben dus wel razend benieuwd of dat nu met de iui ook zo zal zijn, terwijl het ziekenhuis wel gezegd had om 14 dagen te wachten, maar dat lukt me niet denk ik :D
Ik heb 2 kwaaltjes die na de pregnyl gebleven zijn en ik zit nu ongeveer 8 dagen na de inseminatie en 9 dagen na de pregnyl. Spannend dus zeker wel! Ik heb nu nog steeds pijnlijke (en precies vollere) borsten en ook meer last van slijmverlies, dat heb ik gewoonlijk niet meer na mijn eisprong.
Enkele maanden terug wel eens een hele tijd last gehad van pijnlijke borsten, toen dacht ik écht dat het raak was, maar helaas! Dus het zou even goed kunnen dat deze kwaaltjes morgen of overmorgen ook weer verdwijnen als sneeuw voor de zon hoor! Wachten, wachten, wachten maar!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 28 april 2016, 20:12

Hier is de eerste poging helaas mislukt! Ondertussen staan de afspraken voor poging 2 alweer ingepland...
Zaterdag start ik met clomid!
Jij zit ondertussen lekker op vakantie en hopelijk komt je weer thuis met positief nieuws!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Setta
Berichten: 1425
Lid geworden op: 4 april 2014, 19:28

Re: IUI na endometriose

Bericht door Setta » 28 april 2016, 20:18

Jammer Dora, ik voel met je mee :roll:
'14-'15: 9 IUI's, neg. Ernstige Endo.
JP Gent Dr. D. : 3 ICSI's neg.(11EC- 15EC- 34EC)1 cryo(nt ontdooid).
Okt. '16: overstap Jette: 26 EC- 2 TP(1-ranking) - 15/12: 2 morula's, neg. - 16/02: 1 mor.- Nog 6 cryo's

Elise24
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 maart 2016, 13:06

Re: IUI na endometriose

Bericht door Elise24 » 29 april 2016, 12:02

Hallo Dora,
Ik voel met je mee! Ik weet dat het niet eenvoudig is maar positief denken, misschien volgende maand meer geluk! Ik hoop het in elk val!! Gaat het een beetje?
Ik zit inderdaad nu op vakantie en probeer alles wat te vergeten maar kheb sinds enkele dagen wel heel wat ongemakken, mijn borsten zijn erg gevoelig, ik heb een constante druk in mijn onderbuik. Mijn buik is ook gezwollen en mijn heupen doen pijn... Vergeten is dus door die ongemakken erg moeilijk!
We zullen zien.
Heel veel succes met de volgende poging, ik duim mee!
Groetjes
Dec 2014 pil stop
Nov 2015 endometriose operatie
Maart 2016 start IUI
19 maart 2016 eerste IUI
Eerste IUI poging mislukt (maandstonden)
Eerste IUI is blijkbaar toch gelukt, de maandstonden waren innestelingen, ik ben zwanger!! :D

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 2 mei 2016, 22:53

Hé!
Een weekendje onder ons twee heeft zeker wel deugd gedaan, even alle gedachten op nul!
Ik begrijp dat jij je ook wel gek aan het denken zal zijn... Maar om eerlijk te zijn, vorige maand heb ik me 'zwanger' gevoeld tot net voor ik ongesteld ging worden en dat kwam allemaal door de pregnyl.
Nu ben ik al dag 3 bezig met clomid en ik heb er voorlopig weinig last van, enkel mijn buik is redelijk opgeblazen, ik lijk wel 10 kilo dikker ofzo!
Hopelijk heb jij ook nog een fijne vakantie en kan je je gedachten wat verzetten!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 5 mei 2016, 11:33

Dag Elise!
Ik weet niet of je ondertussen al weer terug bent van je vakantie, maar ik word stilaan wel benieuwd hoe je eerste poging nu verlopen is... Je zal ondertussen waarschijnlijk wel weten of ze geslaagd is of niet! Spannend...
Laat nog maar eens iets van je horen hoor!µ
Ik heb morgen de 1ste fm op dag 9 voor de 2de poging... Eerste keer gestimuleerd met Clomi, dus ben wel heel benieuwd of het zijn uitwerking heeft of niet!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Elise24
Berichten: 52
Lid geworden op: 10 maart 2016, 13:06

Re: IUI na endometriose

Bericht door Elise24 » 6 mei 2016, 14:31

Hallo Dora,
Blij te horen dat jullie weekendje geslaagd was! Het is leuk om even aan andere dingen te denken :)
Onze vakantie heeft ons ook goed gedaan. Ondanks het feit dat bij ons ook de eerste inseminatie niets is geworden. Ik had op dag 11 na mijn inseminatie al mijn maandstonden. We waren dus pas vertrokken op vakantie... Het is ongelofelijk hoeveel zwangere dames ik op vakantie heb gezien!! Twas echt om zot van te worden. Zeker toen we wisten dat onze poging niet gelukt was. Nuja tijdens het verloop van onze vakantie heb ik het wel van me af kunnen zetten. Ik heb ook contact opgenomen met mijn gyn en ben dan ook sinds deze morgen opnieuw gestart met puregon. ( We zijn pas vannacht geland). Volgende woensdag moet ik ook al opnieuw voor een FM. Spannend dus :p
Hopelijk doet de clomid zijn werk.. Bij mijn schoonzus was het daarmee in elk geval meteen raak:) Het was dan ook nog eens een tweeling :p Dubbel gescoord dus :p Hopelijk werkt het bij jullie ook :)
groetjes
Dec 2014 pil stop
Nov 2015 endometriose operatie
Maart 2016 start IUI
19 maart 2016 eerste IUI
Eerste IUI poging mislukt (maandstonden)
Eerste IUI is blijkbaar toch gelukt, de maandstonden waren innestelingen, ik ben zwanger!! :D

Dora26
Berichten: 534
Lid geworden op: 7 november 2015, 19:54

Re: IUI na endometriose

Bericht door Dora26 » 6 mei 2016, 15:21

Hé meid,
Oh wat jammer te horen dat er ook geen blij nieuws is :(
Gelukkig hebben jullie wel nog wat van jullie vakantie kunnen genieten!
Het is normaal dat je zoveel zwangere vrouwen ziet nu hoor, ik heb dat ook, maar natuurlijk wel heel confronterend ook. De laatste dagen ben ik ook weer een beetje 'down'. Mijn zus is sinds vorige week in haar nieuwe huisje getrokken met haar verloofde en ik weet dat zij ook niet lang zullen wachten... Ben bang dat ze opeens zal verkondigen dat ze zwanger is, terwijl het bij ons dan na al die tijd nog niet gelukt is...

Ik heb vandaag fm gehad, 2 eitjes van 13 en 14mm en bms is 5.6, maar dat zou wel goedkomen tegen maandag zeiden ze! Dus maandag 2de fm en dan dinsdag of woensdag ook de 2de iui... Ik hoop zo hard dat het dinsdag zal worden, want woensdag kan mijn vriend niet thuisblijven van het werk en het zal 's morgens dan serieus moeilijk worden als ik alleen met het staaltje in het ziekenhuis zal moeten geraken. Vorige maand was het ook op dag 13 (dinsdag) dus duimen draaien maar!
Kinderwens sinds september 2014
Januari 2016: Laparascopie, endometriose graad 3
17 maanden op de natuurlijke manier, 3 mislukte IUI's, IUI4 stopgezet, ICSI1.1 mislukt, ICSI 1.2 (tp 2 cryo's), nog 3 cryo's over -> ZWANGER!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten